Jos Brouwer

Goed luisteren, goede behandeling, prettig in de omgang.

Jackson

Dennis weet precies welke behandeling(en) en waar moeten worden toegepast. De meest kundige fysiotherapeut welke ik ken.

Jan Frenaij

Ik heb 5 verschillende therapeuten gehad. Met 1 deskundige therapeut had ik eerder klaar kunnen zijn.

Karin

Ik ben super te vreden en raad het iedereen aan
Er word goed naar je geluisterd

Ger

Vakkundige behandeling, goed luisterend en prettig in de omgang.

Ronald Boon

Ik kan alles met hem bespreken wat ik wil en ervaar dat hij snel aanvoelt waar bij mij “de schoen wringt” als het gaat om de klachten die ik heb. De gesprekken zijn in een sfeer alsof je met een... Ik kan alles met hem bespreken wat ik wil en ervaar dat hij snel aanvoelt waar bij mij “de schoen wringt” als het gaat om de klachten die ik heb. De gesprekken zijn in een sfeer alsof je met een goede kennis in gesprek bent en zijn ook voor mij zeer belangrijk dan alleen maar puur zakelijk inhoudelijke “fysieke mankement”.

Kim Scholte

Mijn fysiotherapeut nam mijn klachten serieus. Ik vond het lastig om een duidelijke uitleg van mijn klachten te geven omdat het een beetje vage klachten waren. Mijn fysiotherapeut vroeg door en... Mijn fysiotherapeut nam mijn klachten serieus. Ik vond het lastig om een duidelijke uitleg van mijn klachten te geven omdat het een beetje vage klachten waren. Mijn fysiotherapeut vroeg door en begreep wat ik bedoelde en de klachten waar ik mee liep. Hij heeft mij op een deskundige manier behandeld en inzicht gegeven hoe ik de klachten minder kan maken

Peter Gernaat

Goed luisterend oor, goede behandelingen, goede uitleg, vriendelijk en duidelijk.

Kirsten

Ik wordt met voldoende aandacht geholpen. Er is veel begrip ook voor zaken die niet direct betrekking hebben op de behandeling. Erg fijne fysiotherapeut!!