Renske

Ik had het gevoel dat er naar me geluisterd werd en mijn klacht serieus werd genomen. Vanaf t begin werd me duidelijk wat er wel of niet haalbaar was, heel fijn! De oefeningen waren goed op mij... Ik had het gevoel dat er naar me geluisterd werd en mijn klacht serieus werd genomen. Vanaf t begin werd me duidelijk wat er wel of niet haalbaar was, heel fijn! De oefeningen waren goed op mij afgestemd waardoor ik snel verbetering zag en de fysio ook. Ook fijn dat hij net zo enthousiast was over de voortgang die ik boekte. Echt een topper!

Anke

Begrip, behandeling en begeleiding waren uitstekend

Remco van Amstel

Ik heb goed baad gehad bij de behandeling en was duidelijk uitgelegd wat de behandelingen inhouden. Blijf zo doorgaan!

Marion Ton

Prettig in omgang , deskundige hulp , oog voor de gehele patiënt en niet alleen de klacht van de patiënt.

Tjerk

Klachten verdwijnen als sneeuw voor de zon dus dat verdient een dikke negen.

Wim

Inlevend vermogen, overdracht aan collega. Juiste benadering van mijn klacht

Joke Brouwer

Zij is duidelijk en goed in het stellen van haar diagnose en dat heeft veel invloed op de behandeling. Zij is een zeer onderhoudende persoon die interesse heeft voor haar patiënt en dat zorgt ervoor... Zij is duidelijk en goed in het stellen van haar diagnose en dat heeft veel invloed op de behandeling. Zij is een zeer onderhoudende persoon die interesse heeft voor haar patiënt en dat zorgt ervoor dat mensen graag naar haar toe gaan.

A. Kappert

Goed geïnformeerd, duidelijke uitleg + tips voor de toekomst