Alsssia

Carlo is een hele aardige fysiotherapeut, hij weet wat hij doet en handelt heel goed.

Goede telefonische bereikbaarheid, snelle behandeling, vriendelijkheid, resultaat.

Hij luisterde goed naar de klachten en gaf vervolgens duidelijke aanwijzingen en oefeningen om de klachten op een zo goed mogelijke manier op te lossen

Deskundig en continue op zoek naar beste behandeling. Langdurige klacht waarvoor ik al in ziekenhuis ben geweest, MRI + Injecties, uiteindelijk met deze therapeut tot goed behandelplan gekomen.

Anneke CLement

Patrick is een goede fysiotherapeut die heel serieus in mijn geval mijn halve nieuwe knie goed bespreekt wat ik wel en niet mag doen.
Ik heb Patrick al wat vaker vooral bij mijn kennissen...
Ik heb Patrick al wat vaker vooral bij mijn kennissen aanbevolen.
Groet Anneke CLement

Als ik hoor van andere mensen die klachten hebben.

Nancy Koolen

Ze luistert goed naar wat de klachten zijn. Bespreekt de punten en vraagt naar mijn gevoel. Ze komt professioneel over en dat gaf mij een prettig gevoel.

Marcel is zeer begaan met zijn clienten, doet zijn uiterste beste om resultaat te boeken.