Vincent van der Tuuk

Ik wil toch mijn therapeut een dikke 10 geven . Een goeie jongen met veel verstand met wat hij doet . Super goed gehad ga zo door

J.van den Berg

Ik word er chronisch behandeld en heb een leuk contact met mijn fysiotherapeut. Als ik er voor andere behandelingen ben heb ik ook leuk contact met de desbetreffende fysiotherapeut. Ik vind het een... Ik word er chronisch behandeld en heb een leuk contact met mijn fysiotherapeut. Als ik er voor andere behandelingen ben heb ik ook leuk contact met de desbetreffende fysiotherapeut. Ik vind het een prettige praktijk.

R Elzinga

Deskundig en vriendelijk personeel. De afspraak herinnering met locatie bevestiging werkte erg prettig.

NA

Goede behandeling van mijn klachten, maar geen wondermiddel natuurlijk, ik moet zelf nu verder met het opbouwen van mijn spieren

Teun Vis

Had nek en onderrugprobleem die zijn om en om bekwaam met succes behandeld

Zij heeft goede, duidelijke uitleg gegeven, en voldoende oefeningen “meegegeven” om de komende tijd zelf te doen. Op mijn verzoek heeft ze ze ook in voor mij duidelijke taal opgeschreven. Dit... Zij heeft goede, duidelijke uitleg gegeven, en voldoende oefeningen “meegegeven” om de komende tijd zelf te doen. Op mijn verzoek heeft ze ze ook in voor mij duidelijke taal opgeschreven. Dit laatste omdat ik eerder had aangegeven de preciese uitvoering wel eens te vergeten.

S.

Prettig contact, goed behandeld en van mijn klachten af gekomen

Hans-Ruurd

Veel kennis, pakt door, is streng waar nodig, goede mentale begeleiding