Manuela Sleking

Ik had een hele fijn therapeut, die de tijd nam om mij te leren kennen. Ik voelde mij veilig en kreeg het gevoel dat er echt naar mij geluisterd werd. Daarnaast werk ik zelf fulltime en kregen we... Ik had een hele fijn therapeut, die de tijd nam om mij te leren kennen. Ik voelde mij veilig en kreeg het gevoel dat er echt naar mij geluisterd werd. Daarnaast werk ik zelf fulltime en kregen we het zelfs voor elkaar om een standaard moment in de week te plannen voor mijn behandelingen.

Broskij

Patrick is een fysiotherapeut waarbij ik al meer dan 10 jaar onder behandeling ben. Het is een relatief jong persoon die gedreven is door het werk dat hij mag doen. Hij s zeer deskundig en iemand... Patrick is een fysiotherapeut waarbij ik al meer dan 10 jaar onder behandeling ben. Het is een relatief jong persoon die gedreven is door het werk dat hij mag doen. Hij s zeer deskundig en iemand waarin ik een grenzeloos vertrouwen heb. De wijze waarop hij de desbetreffende blessures bespreekt, uitlegt waar het "probleem" zit en dit kan visualiseren is zeer lovenswaardig. Vervolgens kan aangeven wat de beste vorm van therapie is en dit ook volgt, begeleidt en evalueert. Kortom: een topper die ik in de afgelopen jaren al bij velen heb aanbevolen.

Zijn deskundigheid. Luistert naar hetgeen je verteld. In mijn geval heb ik niet veel woorden nodig om de klacht te verduidelijken.

Fysiotherapeut deed goed werk. had aandacht voor patiënt

Serieus genomen worden, goede behandeling, kennis van zaken ipv maar wat iets doen

Felicia

Ze is heel serieus en nam mijn klachten geheel serieus. We hebben het beste resultaat bereikt wat mogelijk was

Patrick

Luistert goed, komt met goede behandeling, behandeling werkt, vriendelijke benadering, voel me zeer serieus genomen, kundig.

Duidelijk verhaal en geduldig. Goed op het hart gedrukt wat ik wel en niet moest doen.