Serieus mbt mijn klachten. Prettig in de verdere omgang. Deskundig en mij betrekken in de behandeling.

Ze was erg betrokken en luisterde goed naar mijn ervaringen.
Ik kwam met een klacht en ze had daarbij aandacht voor mij als persoon als geheel.

Mijn fysiotherapeut is duidelijk over wat ik wel en vooral ook niet moet doen.
Dit zorgt ervoor dat ik niet over mijn grenzen ga.
Ik vind dat heel fijn.
Ook praten we over hoe het...
Mijn fysiotherapeut is duidelijk over wat ik wel en vooral ook niet moet doen.
Dit zorgt ervoor dat ik niet over mijn grenzen ga.
Ik vind dat heel fijn.
Ook praten we over hoe het thuis en op het werk gaat, en daar houdt ze ook rekening mee.
Dus prettig om door begeleid te worden.

Patrick Fransman is nu eenmaal een geweldige kerel. Niet alleen als fysio, maar ook als mens. Welverdiende tienen!

Ik heb bij meerdere fysiotherapeuten gelopen door de jaren heen. Maar Geralda was daar toch echt wel de beste van. Ze keek niet alleen naar het lichamelijke stukje maar nam ook het mentale gedeelte... Ik heb bij meerdere fysiotherapeuten gelopen door de jaren heen. Maar Geralda was daar toch echt wel de beste van. Ze keek niet alleen naar het lichamelijke stukje maar nam ook het mentale gedeelte mee. Ik heb me nooit ongemakkelijk gevoeld, ik word altijd serieus genomen en over een tijd van 2 jaar heeft Geralda mij heel goed geholpen.

Ik al jaren bij hem kom en vertrouwen in hem heb en hij een zeer ervaren fysiotherapeut is. hij in die jaren dat hem ken altijd voor nieuwe behandelingen zich geschoold heeft