Marcel

Ik kom al heel wat jaartjes bij top fit .
En heb 3 fysiotherapeuten gehad .

Ik kom al heel wat jaartjes bij top fit .
En heb 3 fysiotherapeuten gehad .

De eerste 2 waren niet zo goed tot dat ik bij dennis geerlings kwam en die verbaast mij die wist wat hij deed en deed het nog goed ook .
De eerste behandeling bij hem had zoveel problemen verholpen waardoor ik nu al jaren bij dennis kom voor mij spierspannings hoofdpijn.
Daarbij zijn de gesprekken met dennis ook erg fijn .
Dennis krijgt van mij een dikke 10.

J. Meesterberends

Voel mij begrepen. Goede begeleiding.

Bianca

Duidelijke uitleg en meteen vermindering van klachten

J, J.H.W. Karman

Mendie is een perfecte behandelaar. Alle respect in deze moeilijke tijd.

R.Uijtendaal

Hij nam mijn klachten erg serieus en heeft er alles aan gedaan om mij te helpen

Jan-Willem Koopman

De fysiotherapeut luistert er goed. Vraagt ook door en komt zo goed tot een behandelplan. Dit word eerst goed besproken voor er begonnen word. Ik kwam met een teruggekeerde klacht, de therapeute... De fysiotherapeut luistert er goed. Vraagt ook door en komt zo goed tot een behandelplan. Dit word eerst goed besproken voor er begonnen word. Ik kwam met een teruggekeerde klacht, de therapeute wist nog goed hoe het de vorige keer ging. Mede hierdoor snel tot een goed resultaat gekomen

H.Maas

Astrid is zeer kundig, lief, betrokken en heeft een groot inlevingsvermogen. Dankzij o.a haar goede zorgen na het plaatsen van een kunstknie begin december 2019, kan ik na de relatief korte tijd... Astrid is zeer kundig, lief, betrokken en heeft een groot inlevingsvermogen. Dankzij o.a haar goede zorgen na het plaatsen van een kunstknie begin december 2019, kan ik na de relatief korte tijd die er verstreken tussen de operatie en nu alweer volledig pijnloos lange stukken lopen, fietsen en is mijn leven er een heel stuk leuker op geworden. Ik ben dan ook meer dan tevreden.