Joke Brouwer

Kwalitatief goede behandeling en juiste behandeling om de klachten op te heffen en een eventuele specialistische behandeling te voorkomen en het voorkomen van een operatie.

N. Okyay

Ik ben behandeld door Michael te botter in Lelystad. Hij is zeer professioneel, weet wat hij doet en heeft een luisterend oor. Dankzij hem ben ik van mijn hielspoor af. Top fysiotherapeut!!! Ik ben behandeld door Michael te botter in Lelystad. Hij is zeer professioneel, weet wat hij doet en heeft een luisterend oor. Dankzij hem ben ik van mijn hielspoor af. Top fysiotherapeut!!!
Mvg
N. Okyay

Floris Takkenberg

De vraag waarmee ik kwam is opgelost

Henk

Luistert goed, motiveert en past oefenprogramma op doelstelling en mogelijheden aan.

Chris de Bruin

De fysiotherapeute begreep direct mijn klacht en heeft mij uitstekend behandeld en gaf mij oefeningen die ik elke dag thuis kon doen. Bijenkorf bezoek werd de voortgang besproken.

Anneke Vromans-Ullers

ze was duidelijk en wist heel goed wat ze deed en is goed in der werk

Hellen van der Veer

Tot ongeveer 10 jaar geleden bij geen hulpverlener verlichting van mijn klachten gehad. Ben bij menig fysiotherapeut, manueel therapeut en chiropractor geweest. Totdat ik dryneedling kreeg, gelijk... Tot ongeveer 10 jaar geleden bij geen hulpverlener verlichting van mijn klachten gehad. Ben bij menig fysiotherapeut, manueel therapeut en chiropractor geweest. Totdat ik dryneedling kreeg, gelijk verlichting.

Lidy Messchendorp

Ze heeft mij geweldig geholpen, met een maand kon ik weer fietsen, en mijn vrijwilliggers werk weer oppakken