Gertrude

Ben serieus genomen en heb goede adviezen gekregen.

Arnaud Meijer

Snelle opvolging op de behandeling, zeer kundige therapeut en nette praktijkruimte

Rinu

Het team is goed op elkaar ingespeeld.
Indien er een afspraak verzet moet worden word dit netjes overlegd .
En duidelijke uitleg over oefeningen

Marijke van Sluijs

Zie voorgaande antwoorden. Het is gewoon een fine therapeute die ook nog eens heel gezellig is.

Jack

Gewoon een prima en serieuze therapeut, luisterd goed en handelt ernaar.

Desiree

Erg deskundig, legt alles goed uit. Verteld veel over hoe alles met elkaar in verbinding staat en waarom hij bepaalde handelingen uitvoert. Kijkt verder dan het pijnpunt en bekijkt het gehele...

Jeroen Martin

Na 2,5 jaar alles geprobeerd te hebben in contact gekomen met de fysiotherapeut. Door gebruik te maken van shockwave ben ik momenteel mobieler en ben ik weer kunnen starten met hardlopen.

Claudia Molegraaf - Straat

Er wordt goed doorgevraagd naar de aard van de klacht, de achterliggende oorzaken worden meegenomen in de behandeling. Er zijn adviezen over je houding tijdens de dag en tijdens sport.

Kim Scholte

Mijn fysiotherapeut luisterde naar mij, gaf tips en adviezen en vertelde wat precies de bedoeling was zodat ik wist waar ik aan toe was. Ik heb de behandeling als zeer prettig ervaren!

Sjanie

Wordt altijd serieus genomen met mijn klachten en alles gaat in goed overleg. Ben heel blij met ze.