Deskundig, vriendelijk, persoonlijk en duidelijk

Altijd goed kunnen communiceren met Patrick als ik meer pijn had probeerde hij altijd een gaatje te vinden om sneller behandeld te worden. denkt heel goed met patiënt mee. Is heel vriendelijk naar... Altijd goed kunnen communiceren met Patrick als ik meer pijn had probeerde hij altijd een gaatje te vinden om sneller behandeld te worden. denkt heel goed met patiënt mee. Is heel vriendelijk naar de mens toe.

Hij gaf een goed eerlijk vertrouwd gevoel dat het wel goed kwam en zo nodig ik terug kon komen.
En luisterde goed wat er zo mis ging bij andere fysio's wat hij na na 2 keer wel tot resultaat kon lijden waar ik al maanden met heel veel pijn mee rond liep.

Heel adequaat en snel werden mijn klachten behandeld met goede uitleg zodat ik klachtenvrij op vakantie kon

Evelyn Derksen

Een fijne praktijk met volgens mij goede fysiotherapeuten, goed bereikbaar, flexibel en laagdrempelig