Louise Schipper

Zeer professioneel en fijn mens met niet alleen kennis vd spieren en botten maar in het geheel. We bestaan nuet alleen maar uit spieren en botten. Alle lof voir deze fysiotherapeut.

Hij luistert goed en neemt je klachten serieus.

Marlene Boons

Femke is zeer deskundig.
Ziet meteen wat het probleem is.geeft daar duidelijke uitleg over en kan al snel aangeven hoe lang de therapie gaat duren.
Ze is zeer klantgericht

Zijn kundigheid, enthousiasme, beleefdheid en het goed meedenken

Ik had een serieus probleem in mijn onderrug, Noël heeft er voor gezorgd dat dit na 8 weken is opgelost en ik weer vrij sporten. Bij elke behandeling goed overleg en uitleg wat de behandeling... Ik had een serieus probleem in mijn onderrug, Noël heeft er voor gezorgd dat dit na 8 weken is opgelost en ik weer vrij sporten. Bij elke behandeling goed overleg en uitleg wat de behandeling inhield en evt gevolgen ervan.

Maikel is erg eerlijk en dat waardeer ik in hem. Hij wist niet zeker of de behandeling zou aan slaan, maar legde alle opties uit en liet de keus bij mij. Uiteindelijk heeft hij binnen zijn kunnen en... Maikel is erg eerlijk en dat waardeer ik in hem. Hij wist niet zeker of de behandeling zou aan slaan, maar legde alle opties uit en liet de keus bij mij. Uiteindelijk heeft hij binnen zijn kunnen en de vast omlijnde regels mij goed op weg geholpen