japie krekel

Praatzaam en dat stelt je wel op je gemak en heeft humor, en een luisterend oor om het probleem aan te pakken

Sylvia Tulen

Ze zijn zeer deskundig, vriendelijk en je wordt serieus genomen tijdens je behandeling.

Tom

Er was vriendelijk en sociaal contract en interesse in mij, maar ook constant professioneel contact.
Hij begreep mijn klachten, heeft mij oefeningen meegegeven en langzaam zie ik ook weer vooruitgang.

Krijn Olthof

Duidelijk, deskundig, ze gaat zeer gericht te werk

Julietta Balabrega

De aandacht, de behandeling, nazorg, het was een compleet Verzorgd plaatje

Erik van den Berg

Heel makkelijk om mee te communiceren, heel aardig en vriendelijk wat ik erg belangrijke kwaliteiten vind in een persoon dus lig er erg ontspannen bij. Ze is erg kundig en heeft me goed geholpen.

Pascal

Persoonlijke en deskundige zorg. Voel mij erg op mijn gemak en heb het gevoel dat mijn fysiotherapeut mij begrijpt en serieus neemt. Michael en is erg gedreven en zijn manier van werken wekt... Persoonlijke en deskundige zorg. Voel mij erg op mijn gemak en heb het gevoel dat mijn fysiotherapeut mij begrijpt en serieus neemt. Michael en is erg gedreven en zijn manier van werken wekt vertrouwen.

P Verheul

Super meewerkend. Neemt de klacht serieus! Top fysio...niks voor niks topfit fysiotherapie