9.5/10
9.7/10

Bianca

Prima! Ik heb al een paar keer hondenvoer besteld en het werd snel en netjes geleverd. Bij mijn laatste bestelling had ik zelf een fout gemaakt waardoor de betaling dubbel was gedaan en dat is...

Klantenservice is zeer klantgericht. Luistert goed naar de klant en probeert snel alles op te lossen.

Kim verlaek

Altijd een goede levering en als er iets mis gaat staan ze snel voor je klaar

Patricia

Had een artikel verkeerd besteld en kon deze zonder probleem omruilen. Werd netjes geholpen. En goede uitleg hoe het verkeerde artikel retour moest.
Nieuwe artikel snel geleverd.

Snelle en nette service.

M.H.J.vd Hulst

Topdieren is een top bedrijf.Vriendelijke en behulpzaame medewerkers. Er was verkeerd bezorgt bij ons op een Vrijdag maar er werd alles in het werk gesteld om ons toch van het juiste voer voor onze...

Meedenkende werknemers die de klant nooit zullen teleurstellen.

Geen!!!!

A.E Arkenbout

Altijd snelle levering, daarover geen enkele klacht. Maar er wordt wel een niet of te weinig geleverd. Wordt altijd prima en weer snel opgelost maar waarom niet in één keer goed? Lijkt mij ook...

In het magazijn betere controle op wat wordt besteld en wat wordt verzonden.

tine Lussenburg

Top zaak uitstekende service reageren snel en proberen het op te lossen. Vriendelijke mensen

hun goede producten snelle levering en top service als je iets hebt

Daar waar andere shops aangeven dat je bestelling 2 dagen onderweg kan zijn, wordt hier gepretendeerd dat wanneer voor 22.00 uur besteld de levering de volgende dag plaats zal vinden.
Dus...

Flitsende website.

Doen wat je belooft m.b.t. leveren

Ivy

Topdierenshop bevalt me prima, ik koop er mijn hondenvoer.

Snelle levering en je kunt kiezen om het op te halen op een ophaalpunt van post.nl op het moment dat jou uitkomt. Als er even iets mis gaat (tot nu toe maar 1 keer) lossen ze het snel en probleemloos op.

nee

Keanu heeft me weer zo goed geholpen, mocht er een probleem zijn, vraag naar hem, hij regelt alles razend snel en communiceert op een prettige manier.

Snelle oplossingen

Regina

Altijd correct en vlug geleverd, enkel de laatste levering was niet volledig. Heel snel opgelost door de klantendienst, zonet de nalevering ontvangen. Prima service!