9.5/10
9.7/10
9.5/10

Shadow

Ik kreeg, bijna per omgaande, antwoord op mijn via de mail gestelde vraag.

Normaal gesproken, als de leverancier van de bestelde producten meewerkt, levering na 1 dag!

Franca

Nadat er per abuis een bestelling was misgegaan, werd er zeer snel gereageerd en een oplossing gezocht én gevonden!

Per abuis verkeerde bestelling geplaatst. Dit werd meteen goed opgepakt en kreeg snel de juiste bestelling. Top service!

Snelle levering, ruim assortiment en goede klantenservice.

Snelle klantenservice, lage prijs.

Bij mijn laatste bestelling werd op de website aangegeven dat er ruim voldoende voorraad was, echter kreeg ik de melding dat het product door de fabrikant nageleverd moest worden. Helaas dus een dag extra levertijd, het is beter als de voorraadinfo klopt en actueel is.

Fijne service! 2 zakken voer besteld, met levering voor volgende dag. Ze bleken er toen maar 1 op voorraad te hebben en 1 in bestelling staan. Omdat ik voer echt nodig had voor nieuwe pup, is de...

Goed meegedacht door klantenservice

Roland

Mijn bestelling was niet helemaal compleet bij de levering maar dankzij een goede service en nazorg heb ik na 2 dagen mijn bestelling toch nog compleet

Service, nazorg

Willems Katleen

Heel goede ervaring, snelle en correcte levering

altijd heel duidelijk of het in voorraad is en snelle levering ook in België. Bij problemen bijna direct een antwoord en een oplossing

Hein planting

Service is top bij hun goed koop en ze lossen als er een probleem is direct en zorgvuldig op prefect daar

Hein planting Haarlem

Ronald

Zeer scherp geprijsd en leveren meteen de dag na bestellen .....tot de volgende bestelling 👍

Snelheid van leveren

pauline

Hartverwarmend vond ik het, hoe ik werd geholpen door Topdierenshop.
Mijn hondje moest ik laten inslapen, maar had net een grote zak dieetvoer gekocht.
Ik scheef een mail met de vraag,...

Ben al vele jaren klant bij dit bedrijf, juist omdat het zo goed is, snelle zending en goed verpakt, gemak met bestellen etc. ik ben digi niet zo goed, maar kan het steeds goed vinden op hun web

nee, alles zeer goed