9.7/10
9.7/10

1915 Reviews

A.groot

Negjes geholpen, snelle levering. Fijne ervaringen met deze webshop iedere keer als ik een bestelling plaats is die binnen 48uur thuis geleverd.

Snelle levering en snelle communicatie.

De website is via de mobiel soms wat lastiger.
Maar verder alles tip top!

johan propsma

Snelle levering een prima bedrijf.

Zeer vriendelijk, snelle levering zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Roovers

Na enkele dagen mijn bestelling nog niet ontvangen. Na een mailtje erover gestuurd te hebben, gelijk een nieuwe bestelling opgestuurd en de dag erna binnen! Prima service!

Goede klantenservice

Marieke

Bestelling s avonds geplaatst en de volgende dag bezorgd. Zoals aangegeven en dikke prima. De 15 kg voer zat alleen in een wat zwakke doos, dit doorgegeven en later op de dag gebeld door Rona....

Snelle levering en snelle klantenservice.

Zwakke doos voor zwaardere pakketten. En de informatie op de website is soms incompleet.

Daphne Hogenkamp

De beste prijs voor het product dat ik nodig had. Snelle verzending en snelle en bevredigende service via de mail.

De beste prijs voor het product dat ik nodig had. Snelle verzending en snelle en uitstekende service via de mail.

Misschien de optie 'bankoverschrijving vooraf' eruit halen en/of iDeal bovenaan zetten?
De in eerste instantie gesuggereerde afleverdatum, zal met de genoemde optie ook niet kloppen.
En misschien duidelijk maken wanneer het in de brievenbus geleverd kan worden. Nu ging ik er vanuit dat ik het op moest halen bij een Postnl punt aangezien ik dat bij de bestelling aangegeven had. In de brievenbus ontvangen is nog fijner natuurlijk maar wellicht is het handig om dat van tevoren aan te geven.

Jaco Kort

Goed telefonisch geholpen en dankzij gemailde betaallink binnen 24 uur thuisbezorgd, top!

Betrouwbaar bedrijf met uitgebreid aanbood.

Snel levering.

Niets

Supersnelle levering, pakket in goede orde ontvangen. Zou Topdierenshop zeker adviseren

Scherpe prijzen en een groot assortiment dierenbenodigdheden. Ook de service is perfect.

Goedkoop
Perfecte klantenservice
Groot assortiment

Kan helemaal niks bedenken.

Ilse

Ik vind jullie een top team! Zoveel moeite doen en met de (virtuele) glimlach !☺ Daar kunnen er nog velen van leren.😉