9.5/10
9.7/10
9.7/10

Prima behandeld en goede aftersale. Heel netjes en snel.

Y. De Vries

Snelle en goede service

Snelheid en duidelijkheid

Top winkel komen hun beloftes na en geven een goede service ook after sale!!!

Snel netjes en correct ook aan telefoon

Blijf je best doen

Ik ben heel blij met de service van dit bedrijf.
Ik had iets bestelt, en bij openen bleek het incompleet te zijn. Ze hebben mij in contact gebracht met de fabrikant en kreeg een nieuwe doosje...

Heel erg behulpzaam en vriendelijk personeel.

Inge M

Zeer positieve ervaring. De doos met de bestelling kwam beschadigd aan. Zat ook sticker op van Postnl dat het hun schuld was. Hierdoor ontbrak het bestelde bot. Foto's gestuurd naar topdierenshop....

Servicegericht, vriendelijk, snel

Geen!

Medewerker belt naar Hill's naar aanleiding van verandering samenstelling kattenvoer. Belt later ook nog om te vragen hoe het met de poes gaat. Poes en baasje hebben dit enorm gewaardeerd!

Naar aanleiding van een vraag in email gesteld gaat uw medewerker direct informeren bij fabrikant kattenvoer en belt zodra zij iets weet van de fabrikant op. Heel goede service van medewerker Topdierenshop!

Carla

Voordelige prijzen, snel en correct geleverd.Top!

Voordelige prijzen, snel en correct geleverd.

S. Martens

Goede service.

Hebben een zeer groot assortiment en scherp geprijsd.

Met de levering gaat het soms niet goed.

Marlies de Bruin / Hondenschool Canis Cunerae

Altijd snelle en correcte levering.
Service is beter dan ik verwachtte van een online shop, ben persoonlijk gebeld over een niet meer verkrijgbaar artikel.

Producten zijn erg prettig geprijsd, service is topklasse, levering is correct en snel.

Zoeken op de site kan beter, soms moet je verschillende bewoordingen uitproberen voordat je iets gevonden hebt waarvan je wéét dat het er is.

Katwijk

Ze tonen interesse en handelen de retourzending netjes af. Ook het nabellen of alles naar tevredenheid is opgelost is topservice.