9.7/10
9.5/10
9.8/10

Miranda

Heel fijn, als je besteld laten ze je weten dat het voorradig is. En de prijzen super gewoon.

Correcte afhandeling van vragen en of opmerkingen.

Ivy

Top service bij dit bedrijf . Ik ben al een tijd een zeer tevreden klant !!
Ze zijn super klantvriendelijk en ik geef iedereen dan ook een dikke 10! Rona, Simone en alle anderen bedankt weer...

Zeer goede afhandeling en Service .klantvriendelijkheid , informatie verstrekking

Margo

Prima! Telefonisch goed bereikbaar, vriendelijk personeel. Soms wordt er iets later uitgeleverd omdat het dan toch niet op voorraad blijkt te zijn maar daar helpen ze je ook goed mee (dan maar een...

Klantvriendelijk

Voorraad staat wel aangegeven maar zou iets vaker geactualiseerd kunnen worden zodat je zeker weet snel bezorgd

Anita Broun

Top bedrijf goede klantenservice en zeer vriendelijk.

goede prijs overzichtelijke producten en goede afbeeldingen. Voor ieder dier iets wils.
snelle levering.

alleen de retour zending zou beter geregeld moeten worden bijvoorbeeld ophalen door post zodra men contact heeft gehad met klantenservice.

Van Dongen

Geweldige klantenservice, onze hond was onverwachts overleden en we hadden net 12 kg dieetvoer besteld, maar het was geen probleem, het mocht gewoon terug!
Werkelijk super!!

Nooit problemen

Mirjam Brugghe

Uitmuntend in klantvriendelijkheid en service! Wat een verademing!

A Broun

Goed bedrijf

alles goed afgebeeld

retour zending beter op halen door post.

Uitstekende klantenservice.

Ben heel tevreden dat ik super snel en goed geholpen was toen er een problemen waren met een levering.

Irene

Prima en snel
Juiste prijs
Jammer dat tpg het zo laat afwetem

Merk op voorraad