boerengeluk

Prima levering

Jeannette van der Valk- Hogen Esch

Via zoeken op internet heb ik Topbrandhout ontdekt. Kende dit bedrijf nog niet. Ik was op zoek naar een bepaald product en kon dat in mijn omgeving (Den Haag) niet vinden. Bij Topbrandhout stond dit... Via zoeken op internet heb ik Topbrandhout ontdekt. Kende dit bedrijf nog niet. Ik was op zoek naar een bepaald product en kon dat in mijn omgeving (Den Haag) niet vinden. Bij Topbrandhout stond dit op de website. Ik dolblij. Had aanvankelijk problemen met bestellen. Bij het invullen van mijn huisadres ging de website automatisch naar Belgie. Daarom heb ik Topbrandhout opgebeld en werd door hen uiterst prettig te woord gestaan. De desbetreffende medewerker heeft de adressering in een mum van tijd aangepast en gezorgd dat mijn bestelling hier gewoon thuis is bezorgd. Waarvoor reuze dank. Ja ik zou Topbrandhout absoluut en stellig aan heel Nederland aanbevelen. Grappige naam overigens, ze zijn namelijk beslist TOP !! maar hun brandhout producten + service zijn wel van HELE HOGE KWALITEIT en dus geen rotsooi !!

Prive

Niks mis mee, gewoon simpel bestellen en simpel zoals afgesproken geleverd wat er besteld was..
Enige puntje was dat de chauffeur niet even gebeld heeft dat hij er was .
Verder die tevreden

Marc Neefs Regelneefs

Goede prijs. Snel geleverd en goeie kwaliteit

J. Goudswaard

Prima! Goede informatie, mooi product, prima levering!

Nn

Goede ervaring, laatste keer was de pallet echter niet verpakt en stond die met een top aan hout voor mijn deur.

Michelle Schenk

Goede producten. Duidelijke communicatie maar vooral een hele leuke bezorger :)

Bart, Wapenveld

Snelle levering, goede terugkoppeling bij vragen en RUF briketten branden goed en lang.

Particulier - Joop van Rijn

Bestellen, bezorgen en afhandelen uitmuntend

JK

Supergoed hout en super service!