8.2/10

Wtb-service Boesjes

Voor de gratis accu , die vermeld stond in de advertentie moest ik bellen want nergens stond hoe ik die kon krijgen

Binnen 1 minuut iemand aan de lijn

Op de factuur zetten of online hoe ik mijn gratis accu krijg

Marco Smits

Prima webshop!

Goede prijs, snelle levering.

Ik heb trapsteunen besteld en kwam er na levering achter dat de bijbehorende afdekdopjes apart meebesteld hadden moeten worden.
Misschien kunnen jullie de aanbeveling bij aankoop doen.

Marc Vandevelde

Gewoon fantastisch

Op 10u geleverd en lage prijs.

Clemens van de Pavert

Prettig snel en overzichtelijk

Prijs en kwaliteit

Keuze overzicht

Jeroen Bastiaens

Zeer prettige ervaring, snel geleverd eenvoudig retourneren en snel afgehandeld.

Duidelijke communicatie

Geen op of aanmerkingen

Polinder

Slechte ervaring! Bestel hier niet weer. 24 november iets besteld en pas 7 december binnen gekregen; na 3 keer erover mailen.

Geen.

Sneller leveren. Dat het 13 dagen duurt voordat het pakket binnenkomt vind ik erg lang duren.

marc Nauwelaerts

Beste prijs en snel geleverd

laagste prijs en volgende dag geleverd

Michael Leveugle

Top!

Prijs,snelle levering.

Dumoulin

Goede gereedschappen snelle levering top.

Pakket tijdig besteld, rekening houdend met de extra 5 dagen die op de website stonden en nog wat extra dagen. Zodra bekend werd dat het pakket zelfs niet na 8 dagen na de bestelling geleverd zou... Pakket tijdig besteld, rekening houdend met de extra 5 dagen die op de website stonden en nog wat extra dagen. Zodra bekend werd dat het pakket zelfs niet na 8 dagen na de bestelling geleverd zou worden, per mail aangegeven order te willen annuleren, immers de bestelling was nog niet door de toeleverancier verstuurd. Hier werd geen gehoor aangegeven. Na 12 dagen!! bericht dat de leverancier het pakketje had verstuurd. DHL (Duurt Heel Lang)...Tja, voor mij persoonlijk is dit een erg slechte ervaring met de webshop en zal niemand adviseren om hier iets te bestellen.

Niets, nog steeds niets, wordt niets.

Nakomen wat vermeld wordt op de website. Zelf heb ik rekening gehouden met 3 extra werkdagen mbt de levering naast de 5 werkdagen die op de site stonden.