8.2/10

F. Emmelkamp

Slecht!

Vrijdagmiddag (dus ruim voor 22.00 uur besteld) en aangekruist dat zaterdags bezorgd zou worden. Op zaterdag niets ontvangen. Mail gestuurd dat er niets geleverd is op zaterdag. Standaard... Vrijdagmiddag (dus ruim voor 22.00 uur besteld) en aangekruist dat zaterdags bezorgd zou worden. Op zaterdag niets ontvangen. Mail gestuurd dat er niets geleverd is op zaterdag. Standaard automatische reactie ontvangen. Op maandagmiddag (tot op heden 16.48 u) nog niets ontvangen en ook nog geen reactie op de mail (en zelfs niet nadat ik maandagmorgen nog een mail heb verzonden).
Ik had het artikel zaterdag nodig. vandaar ook besteld onder de voorwaarden van zaterdag levering.
Dit is dus echt balen en waardeloos!

Henk Martens

Jammer dat ik meerdere malen heb moeten bellen het geld was overgemaakt en toch kreeg ik meerdere dagen verzoek om betaalverzoek terwijl al betaald was
ook na telefonisch contact duurt allemaal...
ook na telefonisch contact duurt allemaal veel te lang

sneller de administratie in orde maken en de klant beter aanhoren

Nicholas Plaat

Slecht

Prijs

Levertijden/communicatie

Jeroen de Jonge

Bosch gereedschap bestel, goede prijs, vertraagde levering.

Scherpe prijs

De levertijd klopt niet, 5 dagen te laat.

Bert Uenk

Prijs is goed.

Het produkt moet beter verpakt worden zodat de beugels niet tegen elkaar kunnen komen.

Alfons Dollenkamp

Gereedschap volkomen te vreden mee
Levering met DHL kon beter

Kwaliteit van gereedschap

Levering met DHL

Karla Swinnen

Niet goed

Er was direct na ons mailtje over onze klacht dat er iets ontbrak in de levering een reactie. Ik heb echter de indruk dat dit slecht een zoethoudertje is en dat er geen stappen ondernomen worden om... Er was direct na ons mailtje over onze klacht dat er iets ontbrak in de levering een reactie. Ik heb echter de indruk dat dit slecht een zoethoudertje is en dat er geen stappen ondernomen worden om het probleem op te lossen

Correct afleveren wat is aangekocht, beloofde levertermijn respecteren, nazorg ter harte nemen

Marcel Willems

Apparatuur is prima. De levering duurder langer dan beloofd

Extra betaald voor avond bezorging, maar bezorging was overdag.

Luc Boer

Prettige webshop

groot assortiment

Luc Willekens

Levering is volgens afspraak verlopen

Correcte levering en goede prijs

niet van toepassing