Dick

Nou dat is een super koffer van makita hij was mooi op tijd binnen
Toolmax kan er een nieuwe klant bij rekenen

Pragtig gereedschap voor de vakman en hobby man en vrouw

Nvt

Hunter

Top bedrijf

Snel, goede prijs

Niks, ga zo door

Evert

Maakte voor 11,00 een bestelling , en de bestelling werd vroeg in de avond afgeleverd ; heel netjes en supper snelle service echt bijzonder

Als product op voorraad is en voor 11.00 besteld is het dezelfde dag nog binnen en mooier site om te zoeken

Zou op dit moment niet weten,

Vermeersch andy

12 april 3 artikelen besteld. Nog altijd niks geleverd. Dit met de uitleg dat 1 artikel niet voorradig is. Waar zijn mijn 2 andere artikelen die ik zo dringend nodig had??? Vinden jullie dit normaal?

Overzichtelijk

Reactie ToolMax.nl:

Bedankt voor uw review!
Wij verzenden een order over het algemeen pas zodra de hele order compleet is.
Bedankt voor uw review!
Wij verzenden een order over het algemeen pas zodra de hele order compleet is.
Indien u toch alle vooradige producten eerder wilt hebben kunt u kiezen voor een deellevering.

Martin Beijers

Goede producten en veel keus

Ronald

Ruim aanbod, snelle verzending

Snelle verzending

Vergelijking duidelijker in beeld brengen. Was voor mij eerst niet duidelijk waar die weergegeven werd. (iPad)

Dhoey paul

Zeer slecht ! Slechtste ervaring ooit
Geen customer satisfaction !
Geen reactie op klachten
Geen communicatie

Geen natuurlijk

Zie hierboven

Michel

Volgens de site voor 22 uur besteld de volgende dag geleverd. het is echter een dag later geworden.

wel de juiste levering ontvangen en wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Henk Romkes

Een prima ervaring.
De ene dag besteld en de andere dag thuisbezorgd zelfs in deze tijd.
En alles compleet.

Prima omschrijving van het product.
Goede foto's.

Pieter

Communicatie erg slecht!

De communicatie kan sterk verbeterd worden. Ondanks Corona situatie mag er wel beter naar consument gecommuniceerd worden.Telefonisch niet bereikbaar door Corona. Daar snap ik niets van. Wat is... De communicatie kan sterk verbeterd worden. Ondanks Corona situatie mag er wel beter naar consument gecommuniceerd worden.Telefonisch niet bereikbaar door Corona. Daar snap ik niets van. Wat is makkelijker o thuis te doen dan telefoneren? Alleen vragen via de email.
Vragen per mail worden worden afgedaan met standaard antwoord. Na later weer een vraag gesteld te hebben, weer het zelfde antwoord. Na mijn vraag of er iets concreter aangegeven kan worden wanneer mijn bestelde product geleverd gaat worden anders overweeg ik "mijn geld terug". Geen reactie, wel credit nota!

Reactie ToolMax.nl:

Bedankt voor uw review Pieter.
Allereerst wil ik u onze excuses aanbieden voor het feit dat het voor u zo moeilijk was om contact te krijgen.
Graag wil ik hier ook uitleggen wat de oorzaak...
Bedankt voor uw review Pieter.
Graag wil ik hier ook uitleggen wat de oorzaak hiervan was.
Wij hebben gekozen voor de veiligheid van ons personeel door thuis te gaan werken. Echter was het met ons telefoonsysteem niet mogelijk om de vaste lijn door te schakelen naar mobile apparaten. Wij hebben toe de keuze gemaakt om de telefoon in zijn geheel uit te schakelen.
De coronamaatregelen zorgden er ook voor dat wij meer bestellingen kregen, wat volgde in meer vragen, klachten en andere mails. Onze klantenservice was hier niet op voorbereid en bleek zwaar onderbemand. Wij zijn op dit moment in het proces om meer personeel voor deze afdeling aan te nemen om alle mails weer goed te kunnen beantwoorden.