Tonzon

7.8/10

Harry Berghout

Duidelijk in de uitleg en afspraak

Netjes en vakkundig aangebracht

ga zo door

Henk de Lange

Correct bedrijf, heldere offerte en goed nakomen vakn afspraken.

Doen wat je beloofd

H Otten

Goed bereikbaar, persoonlijk contact en goede vakmannen

persoonlijk contact, duidelijke afspraken

Telgenhof

Wel een goed bedrijf, maar dat het er strak in lig vinden wij niet en misschien hoort het zo, maar op de foto's van de folder lig het er strakker in en er hangt nog een kabel los en hadden ook wel... Wel een goed bedrijf, maar dat het er strak in lig vinden wij niet en misschien hoort het zo, maar op de foto's van de folder lig het er strakker in en er hangt nog een kabel los en hadden ook wel een keer iemand van TONZON uit Enschede verwacht om te kijken hoe alles er nog uit zie en we hebben ook zo'n idee dat ons houten vloer begint te werken en hier en daar gleuven ontstaan.

Nvt

Na controle

M. Verreijt

Ervaren en kundig personeel.

Ondanks een flinke vertraging elder, (aanvang was al na 18.00uur) toch het werk afgemaakt.

Bisoltex

Goed product vocht in kruipruimte blijf netjes onder de bodemfolie en fundering nu droog. Vloerisolatie is moeilijk te meten doch de temperatuur is s'morgens altijd boven de 17 graden.

Snel aangebracht en geen nare lucht meer uit kruipruimte.

Bodemfolie had ik van een sterkere kwaliteit verwacht. Bij na controle zat er al een lekje in waarbij er vocht op de folie lag.

Bourguignon

Snel geleverd en geïnstalleerd.

Nazorg. Beloofd dat er foto's verstuurd zouden worden na installatie. Nooit gehad.

T van der hout

Communicatie verliep goed. Waren stip op tijd, werken snel en netjes. Twee van de drie werklui spraken geen Nederlands. Documenten werden vlot en snel per gemaild.

Snelheid en informatie

Ik heb mezelf opgegeven als ambassadeur. Helaas nooit meer iets van vernomen. Ondanks herhalende keren bellen. Medewerkers was steeds ziek of afwezig. Uiteindelijk nooit mijn geld ontvangen!... Ik heb mezelf opgegeven als ambassadeur. Helaas nooit meer iets van vernomen. Ondanks herhalende keren bellen. Medewerkers was steeds ziek of afwezig. Uiteindelijk nooit mijn geld ontvangen! Bijzonder jammer...

m Jozephs

Goed bevallen en netjes uitgevoerd

Afspraak nakomen en positief contact

Piet Glas

Isolatie aangebracht en met 3 man in 3 uurtjes gereed. Ik heb zelf ook onder de vloer gekeken en het is allemaal keurig bevestigd. Ook in de verste hoeken.

Afspraak wordt keurig nagekomen. Korte wachttijd.

Heb ik eigenlijk niet. Alles prima geregeld.