Tonzon

8.3/10

Marijke

Na deceptie van Winst uit je Woning blij met Tonzon

Wij zijn zeer tevreden met het resultaat van Tonzonvloerisolatie. De klus werd geklaard door Klusbedrijf Rixall uit Zaandam.
Rixal werkte vlot, uiterst vriendelijk en zeer netjes. Een aanbeveling voor iedereen.
Aanvankelijk was Tonzon geen optie omdat de organisatie \"Winst uit je woning - Zaanstad\" geen Tonzon in het pakket had. Wat vooral opviel bij de adviezen en aanbiedingen van \"Winst uit je woning\" waren de beperkte keuzes en ronduit beroerde kwaliteit van de adviezen en van de adviseurs.

Judith

Aanrader

Scheelt al 1,5 graad (warmer) in de ochtend. Aangelegd keurige mannen en heel netjes gedaan.

anja

Goede keuze voor vloerisolatie

Wat een verbetering van ons wooncomfort. Geen koude voeten meer. En een besparing op de gasprijs omdat de cv. minder hoeft te stoken. Echt een aanrader.

Joep

Arne Hekhuis van Hekhuis installaties heeft een prachtig staaltje werk verricht. Afspraak is afspraak en zeer precies het werk uitgevoerd.

Eenvoudig product, werkt direct, makkelijk aan te brengen

familie

Hadden we veel eerder moeten doen

Zakelijk en to the point, aanleg heel soepel door Het Groene Huis in Haarlem (plezierige deskundigen), geen gedoe en nu warmere voeten

Martin

Eigen kruipruimte voorzien van bodemfolie en vloerisolatie – Erg tevreden!

Veel meer comfort en minder verbruik van gas!!!
Duidelijk uitleg / veel informatie te vinden / makkelijk uit te voeren

Han

Direkt meer comfort voor een redelijke prijs. Echt een upgrade van ons huis.

Nette en schone manier van werken zonder overlast in 1 dag. Geen verbouwing nodig.

Sander

Super tevreden

Aanleg door Hekhuis Installaties uit Arnhem. Zeer prettige samenwerking en Arne is een echte vakman! Levert strak werk op en denkt goed mee. Klimaat in huis is sterk vooruit gegaan. Kunnen nu op sokken lopen zonder koude voeten te krijgen!

Marco

Tonzon en MBD Noord

Heel vlotte afhandeling, vakkundig personeel en heel netjes afgewerkt

Bert

Snel en deskundig werk geleverd

Snel, schoon en hoge isolatiewaarde