Tonzon

8.3/10

Marco

Tonzon en MBD Noord

Heel vlotte afhandeling, vakkundig personeel en heel netjes afgewerkt

Bert

Snel en deskundig werk geleverd

Snel, schoon en hoge isolatiewaarde

Gerard

Lekker warm de winter in.

Netjes en schoon gewerkt. Zelfs rekening gehouden met andere werkzaamheden. Vloer is merkbaar warmer na het aanbrengen van de isolatie.

Tineke

Vlotte afhandeling door vakkundig personeel waarvoor petje af.

meteen voelbaar resultaat voor een betaalbare prijs

We zijn heel goed geholpen door TonZon te spijkenisse.De vloerisolatie is goed gemaakt.En dat zo snel.Onze dank.

Een dikke 9

Tips dat ze hun afval meenemen.En via email via recente Windows om bestanden te kunnen openen.

Ton

Tonzon vloerisolatie aangelegd door Warmte op Maat uit Elst

Peter Bleumink van Warmte op Maat uit Elst heeft de kruipruimte van onze woning geĆÆsoleerd met vloerisolatie van Tonzon. Hij heeft het karwij vakkundig, netjes en zonder overlast gedaan. Onze kruipruimte had vochtige leidingen en muren door condens vocht en het rook er muf. Een week na de aanleg is de kruipruimte helemaal opgedroogd. Het is nog te vroeg om te zeggen of de stookkosten omlaag zullen gaan (de cv staat nog uit) maar daar heb ik alle vertrouwen in.
Ik vind het een prettig idee dat door de folie het aanwezige radongas in de kruipruimte tot vrijwel nul is gereduceerd en dat door het gebruik van de materialen van Tonzon de milieubelasting minimaal is.

J

Plaatsing in Elst Gld

Persoonlijk en kwaliteit

Gert

Redelijke prijs, en resultaat

Redelijke prijs voor deze vorm van isolatie. Er is netjes gewerkt door Jurgen Erich uit Haarlem. Voor het eerst is het zichtbaar stoffig, dus droog, in de trapkast. PVC vloer is behaaglijk en de lucht in de woonkamer is droger.

O.

Absoluut de moeite waard om te doen en keurige, persoonlijke voorlichting!

Keurige, eerlijke voorlichting; zorgzame, professionele uitvoering. Resultaat is prima.

Johan

Aanleg door dhr. Stellingwerff, Utrecht

Vakkundige aanleg door twee professionals. Betaalbare isolatie.