Tonzon

8.3/10

Lucie

Vloerisolatie. Geweldig gedaan door Ab de Ruiter, 2 keer teruggekomen vanwege lekkage aan riool zodat hij niets kon doen en daarna vanwege een wespennest dat zich onder de vloer genesteld had en dan...

Efficiëntie en bekwaam

Anita

Lagere energierekening en warme voeten

Zomer 2016, in 1 dag aangebracht, harde werkers. Moest ze bijna dwingen om pauze te nemen om iets te drinken (het was warm onder de vloer).
Zelfs met vloerverwarming droegen we nog Spaanse sloffen, sinds het aanbrengen van de vloerisolatie hebben we deze niet meer nodig.
Ons gasverbruik is aanzienlijk gedaald en de benedenverdieping komt nu goed op temperatuur en blijft dat ook langer.

Marcel

Ook warme voeten krijgen zonder sloffen

Zeer goede uitleg en info door Jos van JB Home uit meppel ,wiens personeel het op deskundige wijze in een dag hebben geïnstalleerd.wij ervaren een temperatuur verschil van 1,5 graad,voorheen de kachel op 20,5 nu op 19.de vloer voelt warmer aan en geen tocht meer over de vloer. TOP

Nadine

Vloerisolatie

Wij hebben de vloer laten isoleren door IsoSel, zij doen dit namens Tonzon. Top gedaan! Vriendelijke mannen, zeer cliënt vriendelijk, goede uitleg in wat zij precies gaan doen en goede kwaliteit.! De vloer is een stuk aangenamer en de kou is weg.

Willem

Keurig werk afgeleverd door Energiek Isolatie Eindhoven

Netjes gewerkt met uitleg wat ze precies hebben gedaan. Goede informatie over hoe je nog in de kruipruimte kan komen zonder beschadiging aan kussens.

Frank

Vakwerk en het helpt nog ook

Het team van MBD Noord was niet alleen erg vriendelijk, maar ook zeer bekwaam.
En de vloerisolatie helpt. We hebben geen vochtproblemen meer, het gasverbruik is flink gedaald en het voelt comfortabeler.

Michael

Een aangename verbetering

Rob en Henk-Jan zijn gezellige heren die met plezier ons huis aangenamer hebben gemaakt! Het is zeer prettig dat de kruipruimte toegankelijk blijft en een enorme verbetering in wooncomfort dankzij de kruipruimte isolatie.

Marijke

Na deceptie van Winst uit je Woning blij met Tonzon

Wij zijn zeer tevreden met het resultaat van Tonzonvloerisolatie. De klus werd geklaard door Klusbedrijf Rixall uit Zaandam.
Rixal werkte vlot, uiterst vriendelijk en zeer netjes. Een aanbeveling voor iedereen.
Aanvankelijk was Tonzon geen optie omdat de organisatie \"Winst uit je woning - Zaanstad\" geen Tonzon in het pakket had. Wat vooral opviel bij de adviezen en aanbiedingen van \"Winst uit je woning\" waren de beperkte keuzes en ronduit beroerde kwaliteit van de adviezen en van de adviseurs.

Judith

Aanrader

Scheelt al 1,5 graad (warmer) in de ochtend. Aangelegd keurige mannen en heel netjes gedaan.