Goede en snelle service!

Heb dit luik nu een maand of 2. Zowel mijn kleine als grote hond gaan erdoor. De grote is al oud en heeft rugklachten dus dat duurde even maar ze stapt er rustig doorheen. De kleine rent er door om... Heb dit luik nu een maand of 2. Zowel mijn kleine als grote hond gaan erdoor. De grote is al oud en heeft rugklachten dus dat duurde even maar ze stapt er rustig doorheen. De kleine rent er door om binnen en buiten te spelen. Heel grappig om te zien. Dank je wel tomsgates! Vrienden langskomen willen allemaal weten hoe het werkt en is gemaakt en waar ik het heb gekocht!

Van Hoof L.

Super service ! Luiken in hout en rubber zijn niet alleen zeer ecologisch t.o.v. oude plastic luiken maar ook zeer sterk, duurzaam, geluidsarm, winddicht , super isolerend en vooral zeer mooi van... Super service ! Luiken in hout en rubber zijn niet alleen zeer ecologisch t.o.v. oude plastic luiken maar ook zeer sterk, duurzaam, geluidsarm, winddicht , super isolerend en vooral zeer mooi van kleur en design! 😻😻😻Wij en onze poes Malou zijn fan. Nu nog vrienden en familie overtuigen. Bedankt

Cerulus Sandy

Fantastische producten en na-service!!

Huygen

Vriendelijk, snelle vlotte service

Bear Wood

Snelle service, mooi en goed afgewerkt hondenluik! zeer tevreden!

DeBuck - de Clercq Nadia

Zeer degelijk hondenluik - perfecte service, plaatsing en afwerking.

Nancy van Dessel

Vaklui die weten met wat ze bezig zijn. Altijd op de afgesproken tijd aanwezig. Zeer goede kwaliteit 👍

Dimitri

Luik 1 laten installeren, werd na een jaar kapot gemaakt door een puppy. 2e luik tegen scherpe prijs kunnen krijgen. Telkens snel en duidelijk geholpen.