G A

Mooi luikje, keurig verzonden, voor kat even wennen: was spannend of de 8 mnd oude kat er zelf doorheen zou gaan, we hebben haar een aantal weken geholpen door het luikje te gaan en niet via de... Mooi luikje, keurig verzonden, voor kat even wennen: was spannend of de 8 mnd oude kat er zelf doorheen zou gaan, we hebben haar een aantal weken geholpen door het luikje te gaan en niet via de deur, na een aantal weken deed ze het zelf, dus even geduld hebben en doorzetten, ze doet t nu helemaal zelf en zonder lawaai, blij met de aankoop!

Reactie Tomsgates:

Bedankt voor deze mooie woorden, Gunnar ! Goed aangepakt met jouw katje overigens: jouw geduld geeft het vertrouwen bij haar om zelf de wereld in te stappen.

Leirs Karin

Het is de tweede keer dat wij een Tomsgates hondenluik laten plaatsen. Tomsgates is een SUPER bedrijf met heel vriendelijke mensen en mooie degelijke hondenluiken. Een aanrader !

Polmans JP

Zeer tevreden. Goede service

Sman

Het is een degelijk kattenluik. Echter, onze beide katten vertikken het tot heden om er door te kruipen. Graag suggesties hiervoor!

Reactie Tomsgates:

Beste Ron,
Beste Ron,
Met de bijkomend info uit jouw mailtje denk ik dat we aan de slag kunnen: als de kater er “soms” door gaat, kunnen we haar leren er “altijd” door te gaan en als de kater er door gaat, kunnen we ook de kat leren hem te volgen. Dit wordt interessant :-)
We hebben een stukje geschreven over training voor gebruik van kattenluiken, samen met een gedragspsychologe voor dieren. Lees dat zeker eens (blog op de website), misschien is er iets dat jou in het bijzonder inspireert, maar voor jouw situatie specifiek: ...

Gerrits

Mooi luikje dat netjes geplaatst is. De gebruiker is er heel blij mee! Kat blij, wij blij.

Michiel Brouns

Het heeft even geduurd voordat ze het door hadden maar nu is het inmiddels gesneden koek en hoef ik niet meer voor portier te spelen.
Het luik is prachtig

Veran Verminck

Knap, kwalitatief materiaal, sympathieke installateur, nette en snelle plaatsing...

Linda

Super goede service

Anne Marie Viane

Zeer professioneel duidelijk en snel

Lauwers

Vakkundige plaatsing van hondenluikjes