Peter

Tot nu waardeloos bedrijf wel geld innen maar geen produkt leveren. Steeds dezelfde smoes er is iets fout gegaan bij de verwerking in de administratie we hebben het nu in productie genomen. Al 3 x... Tot nu waardeloos bedrijf wel geld innen maar geen produkt leveren. Steeds dezelfde smoes er is iets fout gegaan bij de verwerking in de administratie we hebben het nu in productie genomen. Al 3 x bezorgdatum gekregen maar nog steeds niks ontvangen. Dus waardeloze service Hoop dat als ik ooit nog iets mag ontvangen het produkt ook niet zo waardeloos is

Reactie Tomsgates:

Ja, er is inderdaad heel wat misgelopen. We hebben niet altijd alles onder controle (zeker niet in deze tijden) en hebben daar altijd eerlijk en open over gecommuniceerd en ons oprecht geëxcuseerd.... Ja, er is inderdaad heel wat misgelopen. We hebben niet altijd alles onder controle (zeker niet in deze tijden) en hebben daar altijd eerlijk en open over gecommuniceerd en ons oprecht geëxcuseerd. De opdracht voor terugbetaling is intussen ook gegeven.

Dany Schnur

Aangezien het vorige plastic luik kapot geslagen was door de (stoute) buurkat hadden we een echt tochtgat in de keuken waar we toch heel wat tijd doorbrengen. Tomsgates werd gevonden via Google. Een... Aangezien het vorige plastic luik kapot geslagen was door de (stoute) buurkat hadden we een echt tochtgat in de keuken waar we toch heel wat tijd doorbrengen. Tomsgates werd gevonden via Google. Een redelijke investering dat wel, maar ook wel zoveel degelijker en mooier dan de plastic varianten. 3 van de 4 poezen waren het nieuwe en zwaardere luik zonder veel moeite gewend. Alleen de 4de poes moet er met zijn pootje tussen geklemd geweest zijn en die behoudt (hopelijk voorlopig) zijn schrik. Van de installatie zelf, niets dan lof ; perfect en professioneel uitgevoerd. Stipt op de minuut werd er aangebeld ! Ik kan Tomsgates dus enkel maar aanbevelen.

Reactie Tomsgates:

Bedankt voor deze mooie review, Dany ! Jammer dat het 4de poesje een schrik te pakken heeft. De flap is rubber en het kader hout, het zal dus wel bij even schrikken gebleven zijn, een verwonding... Bedankt voor deze mooie review, Dany ! Jammer dat het 4de poesje een schrik te pakken heeft. De flap is rubber en het kader hout, het zal dus wel bij even schrikken gebleven zijn, een verwonding lijkt me niet mogelijk. Ze zal het goede voorbeeld van de overige 3 wel volgen ;-)

Els

Mooi en duurzaam. Gewoon perfect. Onze terriërs zijn er dol op.

Reactie Tomsgates:

Bedankt Els ! Veel plezier van het luikje en de terriërs :-)

SeijaSmiles

Na communicatieproblemen (door verkeerd gespeld emailadres) alsnog heel snel en correct afgehandeld. Een luikje van jaren oud tegen lage kosten en snel weer gerepareerd. Vriendelijke en snelle... Na communicatieproblemen (door verkeerd gespeld emailadres) alsnog heel snel en correct afgehandeld. Een luikje van jaren oud tegen lage kosten en snel weer gerepareerd. Vriendelijke en snelle service. Excuses voor de spelfout van mijn kant.

SeijaSmiles

Correctie eerdere review
Correctie eerdere review
In mijn vorige review was sprake van een communicatiefout. Ik had per abuis het verkeerde emailadres gebruikt. Hierna was de response van Tomsgates heel snel, correct en vol goed advies. Bovenal goede nazorg en service van een vier jaar oud luikje. Top heren.

Brecht Decuypere

Geweldige service zowel voor als na verkoop! Zeer mooie afwerking en altijd correcte info bij vragen. Prijs kwaliteit ook zeker in orde!

Reactie Tomsgates:

Bedankt, Brecht ! we vinden het gewoon erg fijn om mooie producten te maken en leuke contacten te hebben met de klanten. Blij dat het geapprecieerd wordt ...

Adriana Seija Smiles

Onterechte beoordeling gemaakt in eerder bericht. Er was sprake van een misverstand top service Adriana

Wilma

Het kattenluik is gewoon een juweeltje om te zien! En de installatie door de Veluwse Aannemer (Nederland) is in één woord perfect! Tomsgate dank voor het prachtige product en Ahmet dank voor het... Het kattenluik is gewoon een juweeltje om te zien! En de installatie door de Veluwse Aannemer (Nederland) is in één woord perfect! Tomsgate dank voor het prachtige product en Ahmet dank voor het perfect plaatsen!

Reactie Tomsgates:

We zijn inderdaad érg blij met onze installateur in Nederland. In België noemen we hem een crême van een man ... iets wat in Nederland waarschijnlijk niet gezegd wordt maar ongetwijfeld wel begrepen... We zijn inderdaad érg blij met onze installateur in Nederland. In België noemen we hem een crême van een man ... iets wat in Nederland waarschijnlijk niet gezegd wordt maar ongetwijfeld wel begrepen wordt :-) Bedankt voor jouw mooie review !

Marcel De Koster

Wij zijn heel tevreden over zowel het hondenluikje als de service van de mensen welke het luikje geplaats hebben.
Pipa maakt er nu gretig gebruik van…

Clara Claes

Heel mooi muurluik voor de kat gekocht en past perfect bij het interieur. Door de handige doe-het-zelver makkelijk te installeren met behulp van de duidelijke handleiding. Na een 2-tal weken oefenen... Heel mooi muurluik voor de kat gekocht en past perfect bij het interieur. Door de handige doe-het-zelver makkelijk te installeren met behulp van de duidelijke handleiding. Na een 2-tal weken oefenen ging de kat er vlot vanzelf door. Kortom: zeer tevreden !