Van roosbroek

We hebben een jaar of vier geleden een gekocht vonden het jammer dat hij kapot was. Maar waren super blij met de oplossing die jullie hebben voorgesteld mercikes daar voor

Met veel plezier ... :-)

Andrea Kindermans

Vriendelijk, goede service, mooi en uniek product. Katten kunnen nu op eigen houtje naar binnen en ik heb m’n baan als portier op kunnen zeggen.

🤣 Bedankt Andrea 🤣

Ilse soetens

Echt professioneel en klantvriendelijk en degelijke kwaliteit

Reactie Tomsgates:

Bedankt Ilse ! Veel plezier van het luik ...

Geertsen - Van Goethem

Super

Bedankt Patrick !!

Sandra W

Een kwalitatief mooi product en hele goede service.

Wij zijn voor de levering en installatie goed op de hoogte gehouden.
Bij vragen waren zij goed bereikbaar.
Tevens zeer...
Een kwalitatief mooi product en hele goede service.

Wij zijn voor de levering en installatie goed op de hoogte gehouden.
Bij vragen waren zij goed bereikbaar.
Tevens zeer tevreden over de monteur.
Heel sociaal en een hele nette werker.

Kortom; Alles is van A tot Z geregeld. Complimenten!

Hi Sandra !
Het is een heel mooi compliment dat je van begin-tot-einde zo tevreden bent. Dank in naam van het hele team hiervoor ...

Smets Susanne

Goede communicatie, mooi en zeer veilig en praktisch luik, zeer vriendelijk en bekwaame persoon die het kwam plaatsen.

Reactie Tomsgates:

Bedankt Susanne ! Jouw luik werd geplaatst door Tanya, we geven het compliment door ...

Sven Devriese

Punctueel, informatief en correct.

Reactie Tomsgates:

Bedankt Sven, fijne feedback !

Lizy Vermeerbergen

Topervaring. Vriendelijke mensen en heel netjes geïnstalleerd.

Bedankt Lizy !
We hebben het mooie compliment doorgegeven aan Tanya die bij jou geweest is. Veel plezier van het luik.

Peter

Betalingssysteem van de website werkt nog niet optimaal, maar de service daarentegen is subliem! Binnen 4 dagen geleverd na contact met de eigenaar. Precies op tijd voor onze vakantie. Betalingssysteem van de website werkt nog niet optimaal, maar de service daarentegen is subliem! Binnen 4 dagen geleverd na contact met de eigenaar. Precies op tijd voor onze vakantie.
Kwaliteit van het luik is uitstekend. Simpel zelf te installeren en ziet er erg fraai uit. Enige aandachtspunt is dat de versie voor een deur tot 6 cm dikte in onze deur van precies 6 cm dik net iets te krap is om de extra afsluit deur gemakkelijk te plaatsen. Beter is dan om te kiezen voor de 9 cm versie.
Verder was het erg geruststellend dat de kat al binnen 2 pogingen heen en weer ging.

Reactie Tomsgates:

Bedankt voor jou reactie Peter, wordt erg geapprecieerd ! We waren inderdaad enkele wijzigingen in de boekhouding aan het implementeren waardoor, onverwacht, de betalingen op de website hinder... Bedankt voor jou reactie Peter, wordt erg geapprecieerd ! We waren inderdaad enkele wijzigingen in de boekhouding aan het implementeren waardoor, onverwacht, de betalingen op de website hinder ondervonden. Da's achter de rug nu.