Lars Snelders

Snelle en goede service de levering was ook erg snel
Bij mijn eerste bestelling ontbrak een item dit ik bestelt had
Hierover contact gehad en dit werd ook netjes en snel opgelost Snelle en goede service de levering was ook erg snel
Bij mijn eerste bestelling ontbrak een item dit ik bestelt had
Hierover contact gehad en dit werd ook netjes en snel opgelost
Kortom top bedrijf waar ze service richting de klant erg serieus nemen
Goed bezig en ga zo door

Snelle service snelle levering
En bij problemen met een bestelling of artikel altijd een snelle oplossing

Geen ga zo door

Arjan Jansen

Meerdere bestellingen gedaan via de app. Altijd goed verpakt, netjes en snel geleverd. Bij vragen altijd duidelijk antwoord via de telefoon. Kortom geen slechte ervaringen gehad.

Goede service, handige app.

Ga zo door!

Snelle levering !

Goede spullen en snelle levering

Toine Schuring

Spullen voor piaggio besteld

Topservice en snelle verzending

Niks op aan te merken

Vinz Knape

Het is goede kwaliteit en zit netjes verpakt alles klopt en gaat niet snel kapot het enige na deel is dat het soms wat langer duurt voordat ik het binnen krijg maar dat is niet bij elke bestelling... Het is goede kwaliteit en zit netjes verpakt alles klopt en gaat niet snel kapot het enige na deel is dat het soms wat langer duurt voordat ik het binnen krijg maar dat is niet bij elke bestelling die k heb gedaan

Goede kwaliteit netjes verpakt en de prijzen zijn laag

Snellere levertijd

Erg goed, goede klantenservice, snel geantwoord op mails, zo snel mogelijke verzending

Groot assortiment

Bij de mail dat het pakketje is verzonden ook meteen melden hoe druk het is bij PostNL

Pieter

Ik meerdere keren spullen bij hen gekocht, soms aan de balie, een keer bestellen en afhalen en een keer bezorgen. Mocht ik ooit weer iets nodig hebben ga ik er beter maar even zelf langs. Bij mijn... Ik meerdere keren spullen bij hen gekocht, soms aan de balie, een keer bestellen en afhalen en een keer bezorgen. Mocht ik ooit weer iets nodig hebben ga ik er beter maar even zelf langs. Bij mijn afhaalbestelling heb ik meer dan een week gewacht zonder iets te horen en bleek het artikel niet op voorraad terwijl er een goed alternatief was, en bij mijn andere bestelling van 2 nippeltjes bleek er 1 fout te zijn. Het brievenbuspakketje kost je wel 5,95. Toch maar even zelf langs gereden om om te ruilen.

Vriendelijk aan de balie

Betere klantenservice voor online bestellingen zoals het aanbieden van een alternatief als iets niet op voorraad is, de juiste materialen opsturen en geen enorme verzendkosten voor een... Betere klantenservice voor online bestellingen zoals het aanbieden van een alternatief als iets niet op voorraad is, de juiste materialen opsturen en geen enorme verzendkosten voor een brievenbuspost rekenen.

Frans Starmans

Zeer goed

Alles

Reactie Tomos Parts:

Hoi Frans,
Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service en hopelijk tot een volgende bestelling.
Team Tomos-Parts.nl

jaap van Wijk

Zeer goed

juiste materiaal geleverd, die ik had besteld.

jochem poppelaars

Ik heb een bestelling geplaatst. Op 2 keer toe heb ik niet alles gekregen wat ik besteld had. Uiteindelijk is het snel opgelost maar jammer dat je er weer extra moeite voor moet doen. Ze konden... Ik heb een bestelling geplaatst. Op 2 keer toe heb ik niet alles gekregen wat ik besteld had. Uiteindelijk is het snel opgelost maar jammer dat je er weer extra moeite voor moet doen. Ze konden namelijk in de computer terug zien dat ze het niet verstuurd hadden. Ook een product gekregen die niet hetzelfde was op de foto (het paste uiteindelijk wel maar ze adviseerde er producten bij die er uiteindelijk niet inpaste).

Vriendelijk

Als ik een ander product krijg die niet hetzelfde is als op de afbeelding en vervolgens bestel ik er iets bij wat er niet in past moet je het ook niet adviseren om erbij te bestellen. heb nu extra... Als ik een ander product krijg die niet hetzelfde is als op de afbeelding en vervolgens bestel ik er iets bij wat er niet in past moet je het ook niet adviseren om erbij te bestellen. heb nu extra geld betaald voor niks. Ook als je terug kan zien dat je iets niet verstuurd hebt moet je het nog niet versturen neem aan dat het na 5 dagen inpakken het wel moet kloppen. Ook als je het kan zien dat het niet compleet is kan het niet verstuurd worden.