Zeer slechte klanten service, mensen kortaf aan de telefoon, zeer lang moeten wachten op de bestelling, meer als een week , en dan ook nog onderdelen vergeten.

Klantenservice, en snelheid van levering.

Ties

Goede spullen maar heb mijn bestelling maandag geplaatst, moest toen al €5 verzendkosten betalen, kwam het pas zaterdag binnen belachelijk. Was een bagagedrager/ventieldoppen/en lamp traliesje.

Goede producten

Levering

Marnix

Slechte klantenservice en verzendtijd

juiste producten ontvangen

-snellere verzendtijd
-betere klantenservice

Niet best. Hoor goede verhalen maar klantcontact is ver te zoeken

Veel op voorraad

De vraag gesteld of ik de onderdelen van mijn bestelling eerder opgestuurd kon krijgen zodat ik verder kon. Pakket werd vast gehouden totdat de niet-onderdelen ook bij hun binnen waren terwijl dit... De vraag gesteld of ik de onderdelen van mijn bestelling eerder opgestuurd kon krijgen zodat ik verder kon. Pakket werd vast gehouden totdat de niet-onderdelen ook bij hun binnen waren terwijl dit op de site als op voorraad staat. Uiteindelijk ook nog is mijn pakket kwijt. Postnl is dit nu aan het onderzoeken..

Youri Kraaijeveld

Vekeerde onderdeel binnen gekregen wacht nu al 2 weken op een reactie

Veel onderdelen

Reageren op mails

Rene van Schijndel

Slecht ik had 1,5 mm zuigerveren bestel en krijg 2 mm zuigerveren thuisgebracht, ik heb daar een mail over verstuurd, vervolgens hoor ik er niets meer van, ben er nu niet blij mee

Alles aanwezig

Ik zou graag de goede zuigerveren ontvangen zuigermaat 38 mm zuigerveren 1,5mm

Ivo Bekkink

Snel besteld, lange levertijd

duidelijk site, eenvoudig bestellen

na een bestelling een snellere update Evan de order

jan verhoeven

Prima,
Bestelt en geleverd volgens afspraak

Aanbod

Een tip, geef duidelijker aan hoe lang de levering duurt. Wachten is namelijk niet erg, maar onwetendheid maakt t wachten vervelend.

Prima, de onderdelen zijn origineel en als dit niet zo is is het duidelijk aangegeven. De verzending duurt wel iets langer dan andere bedrijven maar nooit meer dan een week. Over het algemeen ben... Prima, de onderdelen zijn origineel en als dit niet zo is is het duidelijk aangegeven. De verzending duurt wel iets langer dan andere bedrijven maar nooit meer dan een week. Over het algemeen ben zeer ik tevreden.

Duidelijke beschrijving en navigatie naar de producten

Iets sneller verzenden misschien.

Freddy Rutgers

Altijd correct. Onderdelen worden Altijd snel bezorgd