Gijs Smit

goede communicatie

Duidelijke beschrijvinging bij producten en handig om mee te bestellen. Ik heb een remhendel met remkabel besteld. Er staat erg onduidelijk aangegeven welk soort nippel en extra producten ik moet... Duidelijke beschrijvinging bij producten en handig om mee te bestellen. Ik heb een remhendel met remkabel besteld. Er staat erg onduidelijk aangegeven welk soort nippel en extra producten ik moet mee bestellen.

Thijn Smit

Erg gebruiksvriendelijke site en de producten voldoen aan de verwachtingen.

Erg duidelijke website
Erg klantvriendelijk

Er wordt denk ik te weinig gedaan met vaste klanten kortingen. Ik denk dat het voordeel bied voor beide partijen om kortingscode's weg te geven aan mensen die vaak bestellen.
Er is ook op de...
Er is ook op de site een sectie video's bij de producten, erg zonde om hier geen gebruik van te maken dit kan voor veel meer duidelijkheid over de producten zorgen.

FRANK JANSSENS

Middelmatig,geen comunicatie over niet te leveren artikelen, 2 weken wachten op bestelling

Goede website

Vermeld beter op de website als eeen artikel niet leverbaar is

Michel Proveniers

Helaas niet goed.

Wel snel geleverd

Betere communicatie als onderdeel niet werkt, vier weken na retour sturen van niet werkend onderdeel van €12,00 excl. Verzendkosten terug sturen a€ 5,00 totaal ruim €25,00 krijg ik €19,00 terug. Betere communicatie als onderdeel niet werkt, vier weken na retour sturen van niet werkend onderdeel van €12,00 excl. Verzendkosten terug sturen a€ 5,00 totaal ruim €25,00 krijg ik €19,00 terug.
Heel jammer ik bestel hier niet meer.

Anthon Robijn

Tot nu toe goed. :)

Dylan

Bij mijn vorige review haalde ik al aan dat de kwaliteit van de producten zeer goed ogen. Maar helaas heb ik al vershillende producten ontvangen dat serieus na het aandraaien van 1 boutje al... Bij mijn vorige review haalde ik al aan dat de kwaliteit van de producten zeer goed ogen. Maar helaas heb ik al vershillende producten ontvangen dat serieus na het aandraaien van 1 boutje al volledig uitelkaar vallen. Met een mail kom je niet ver, want er wordt haast niet op gereageerd en je krijgt in bijna geen elke geval een nieuwe onderdeel toegestuurd.

Vaak bieden ze andere onderdelen aan als het door jouw bestelde onderdeel opeens niet meer op voorraad blijkt ze zijn. Maar reken er maar niet op dat je het prijsverschil tussen die onderdelen netjes krijgt teruggestort op je rekening.

Snelheid moet sneller. Het duurt gemiddeld 1 tot 3 werkweken voordat je iets binnen krijgt. Het is onlogisch om producten te verkopen die niet eens op voorraad blijken te zijn. Terwij je als klant... Snelheid moet sneller. Het duurt gemiddeld 1 tot 3 werkweken voordat je iets binnen krijgt. Het is onlogisch om producten te verkopen die niet eens op voorraad blijken te zijn. Terwij je als klant hier wel van uitgaat! En wanneer je als klant dan deze onderdelen besteld en uiteindlijk omtvangt. Dan mag je blij zijn dat de ontvangen onderdelen 100% werkend zijn. Want reken er maar niet op dat je deze vervangende onderdelen nog voor oudjaarsdag dit jaar ontvangt.

Aanbod van producten is zeer matig. Verder lopen de prijzen flink uit een. Producten worden her en der voor de hoofdprijs aan geprezen, andere voor een koopje. Zo af en toe verkopen ze uitzonderlijke prodcuten die niet overal verkocht worden. Dat is wel een klein pluspluspunt.

In totaal hier 2 aankopen gedaan verdeeld over een half jaar. De rest van de aankopen gedaan bij Tomoshop.nl. kortom: ruime aanbod, top kwalitiet, top service en locatie. Snelle levering; vanmorgen... In totaal hier 2 aankopen gedaan verdeeld over een half jaar. De rest van de aankopen gedaan bij Tomoshop.nl. kortom: ruime aanbod, top kwalitiet, top service en locatie. Snelle levering; vanmorgen bestellen en dezelfde werkdag al ophalen. Misschien dat jullie wat kunnen leren van hun. Stop met het gebruiken van dat Corona excuus. Als zij bestellingen op tijd kunnen leveren, dan moeten jullie dat ook kunnen. Mij ben je als klant kwijt. Tomoshop.nl heeft zeker al wat kunnen verdienen aan mij. ;)

SB

Goed.

Snelle en nette levering

Track and trace

Derk Ubbels

snelle levering

geen verbeterpunten of tips

Wessel Cluistra

Ik had een bestelling gedaan, en ik kreeg een bevestigingsmail. Na allemaal leuk en aardig maar na 3 dagen nog niks gekregen van een postnl/ pakket verzonden mail.. Ik zag de bui al hangen en ik... Ik had een bestelling gedaan, en ik kreeg een bevestigingsmail. Na allemaal leuk en aardig maar na 3 dagen nog niks gekregen van een postnl/ pakket verzonden mail.. Ik zag de bui al hangen en ik bellen, blijkt dat één van de producten niet op voorraad was... en ondertussen had ik niks van een mail daarover gekregen. Al had ik niet gebeld kon ik een half jaar wachten en had ik nog niets.

Toen ik belde werd ik wel goed geholpen!

Gewoon duidelijk zijn meer niet!
Als iets er niet is dan tenminste een mailtje sturen van zus en zo dat de klant duidelijkheid heeft.
Ik hoop dat jullie hier iets mee doen.

Dennis Tessels

Juiste onderdelen snel en voordelig geleverd! Net zoals beschreven op de site. Top!

Voordelig en snel.
Bericht bij versturen.
Goede product informatie op de site.

Misschien bezorg moment naar keuze.