Sem Groen

Goeie producten

Niks

H Heerschap

Niet goed

Moet beter bereikbaar zijn.

Reactie Tomos Parts:

We zijn telefonische bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 16.00 uur. Zaterdag en zondag zijn we telefonisch niet bereikbaar.

G Bos

Prima ervaring

duidelijke info

misschien een eventuele leverdatum, zodat we weten wanneer de artikelen geleverd worden.

Skip Beuting

1.5 maand geleden wat onderdelen besteld, na de bestelling werd ik opgebeld omdat 1 onderdeel niet op voorraad was. Ze hadden hiervoor een ander alternatief dat volgens de experts daar ook zou... 1.5 maand geleden wat onderdelen besteld, na de bestelling werd ik opgebeld omdat 1 onderdeel niet op voorraad was. Ze hadden hiervoor een ander alternatief dat volgens de experts daar ook zou passen. Ben hiermee akkoord gegaan.
Week later kreeg ik de onderdelen binnen, maar alternatief bleek compleet niet te passen. Daarover meerdere keren gebeld of mails gestuurd maar geen gehoor..

2 weken geleden een reactie gehad of ik een foto van de pakbon wou maken… net of ik na 1.5 maand de pakbon nog op mn nachtkastje heb liggen…

Lange levertijd, slecht berijkbare klantenservice en langte tijd geen gehoor.

Vrij weinig

Genoeg

Hoi Skip,
We hebben je ook gevraagd of je een foto kon sturen van de bougiekabel die je hebt ontvangen. Alleen dan kunnen we zien of je de juiste kabel hebt gekregen.
Met vriendelijke...
Hoi Skip,
Team Tomos Parts

Joep Schenk

Slechte service, geen reactie op de mail wat jullie wel hadden beloofd.

Niks

Incomplete levering. Slechte/onduidelijke levertijd. Slechte service met name de mail.

Sorry Joep,
Je hebt helemaal gelijk. De pakkingen en houder gaan vandaag op de post. Je mail hebben wij compleet gemist.
Team Tomos-Parts

Lars Scholing

Goed en leverd snel

Leverd snel

Minder grote doosen

Casper Meijers

Slecht bereikbaar langzame leveringen

Overzichtelijke web site goedkoop veel aanbod veel informatie

Beter bereikbaar zijn via mail en telefoon

Hoi Casper,
Telefonische bereikbaar:
Maandag t/m vrijdag: 10:00 - 16.00 uur.
Zaterdag en zondag telefonisch niet bereikbaar.

Joyce Goudsblom

Makkelijk om te bestellen via de site. Daarna een orderbevestiging en toen niks meer. Zelf na 5 werkdagen gebeld en geen contact gekregen. Daarop een e-mail gestuurd en toen savonds ineens een... Makkelijk om te bestellen via de site. Daarna een orderbevestiging en toen niks meer. Zelf na 5 werkdagen gebeld en geen contact gekregen. Daarop een e-mail gestuurd en toen savonds ineens een bericht van postnl dat me pakket was aangemeld en de volgende dag bezorgd zou worden

Makkelijke site

Telefonische bereikbaarheid

Hoi Joyce,
Telefonische bereikbaar:
Maandag t/m vrijdag:10:00 - 16.00 uur.
Zaterdag en zondag zijn we telefonisch niet bereikbaar.

Ron Marijt

Prima bedrijf, met veel kennis van Tomos brommers. En de prijzen zijn redelijk. Je bestelling wordt met ongeveer 2 dagen thuisbezorgd is mijn ervaring. (tenzij er weekend of feestdagen tussen zit).... Prima bedrijf, met veel kennis van Tomos brommers. En de prijzen zijn redelijk. Je bestelling wordt met ongeveer 2 dagen thuisbezorgd is mijn ervaring. (tenzij er weekend of feestdagen tussen zit). Dus is allemaal prima en goed geregeld. Ga nog vaker wat bestellen.

Kwaliteit prijs verhouding is prima. En ze hebben kennis van zaken.

Het is goed zoals het is.

Goed en snelle levering

Goede overzichtelijke site