Slecht. Bestelde een remkabel voor een tomos maar bleek echt veel te lang te zijn. Ik moest deze zelf maar inkorten. Niet gelukt. ik mocht hem terug sturen maar dan zelf nogmaals de verzendkosten... Slecht. Bestelde een remkabel voor een tomos maar bleek echt veel te lang te zijn. Ik moest deze zelf maar inkorten. Niet gelukt. ik mocht hem terug sturen maar dan zelf nogmaals de verzendkosten betalen.

Reactie Tomos Parts:

Beste Tomos-Parts,
Beste Tomos-Parts,
Hij is helaas niet in te korten aangezien onder het rubber omhulsel een ijzeren spiraal strak om de kabel heen zit. Het lukt niet om dat spiraal te verwijderen zonder de kabel eronder te beschadigen waardoor er een gevaarlijke situatie kan ontstaan.
Zou je een passende kabel voor een Tomos A 35 kunnen sturen?
Mvg,
Ellis Nijhuis
Reactie van Tomos-Parts
Hoi Ellis,
Wat jij wilt doen is de zwarte buitenkern loshalen van het spiraal. Dat kan dus niet. Wij hebben je verteld dat Je de binnenkabel er uit moet trekken zodat je je de buitenkabel kunt inkorten.
Tomos-Parts.nl

Top

Goede voorraad

Informeren bij vertraging zending

Joseph Miller

Purchase of parts

Prompt execution and delivery of my order

nil

Lars Snelders

Zeer goede ervaringen gehad met tomosparts fijn en eerlijk bedrijf met deskundige mensen

Simpel en overzichtelijk

Klaas Renes

overzichtelijk en helder

sven greefhorst

Harstikke best

Mooie brillen

Jan Hoffmann

Wát ik ook besteld het is altijd goed,ben zeer tevreden ,ook wat ik besteld vrij snel word geleverd

Jullie krijgen van mij een 10

Nee hoor, ben altijd tevreden

Johan O.

Ruim assortiment, snelle levering, goede voorlichting.

Goede uitleg en beschrijving.

Banjer 0

Maandag besteld en 5 dagen later word het pas geleverd! Anno 2022 vind ik bijna een week wachten niet echt meer kunnen . Voor al als je verwacht 1 a 2 dagen je bestelling binnen te hebben . Bij de... Maandag besteld en 5 dagen later word het pas geleverd! Anno 2022 vind ik bijna een week wachten niet echt meer kunnen . Voor al als je verwacht 1 a 2 dagen je bestelling binnen te hebben . Bij de concurrentie ook bestelling gedaan en was binnen anderhalve dag binnen . Vind het slecht

Site is duidelijk

Sneller leveren en niet bijna een week later .

John Meijer

Zeer vriendelijk, uitstekende service, kort om met geen pen te beschrijven hoe ik waardeer hoe jullie met de klant omgaat , mijn complimenten .,

Zeer vriendelijk en snele oplossingen.,

Geen verbetering punten nodig .