W.Vervoort

Diverse onderdelen bij Tomos-parts besteld. Hierbij zat een zuiger met kapotte zuigerveren. Ik heb inmiddels 3 e-mails verstuurd met het verzoek om nieuwe zuigerveren toe te sturen. Na ruim een week... Diverse onderdelen bij Tomos-parts besteld. Hierbij zat een zuiger met kapotte zuigerveren. Ik heb inmiddels 3 e-mails verstuurd met het verzoek om nieuwe zuigerveren toe te sturen. Na ruim een week nog geen antwoord gehad. Ze reageren gewoon niet. Slechte zaak want ik kan gewoon niet verder met de revisie van mijn brommertje

service via email zal moeten verbeteren

Lars van der westen

Matig

Redelijk goedkooper

Laat iets van je horen en pas je site aan als je iets niet hebt

lance craemers

Alles is goed Verpakt en snel geleverd
Bestele is ook heel makkelijk de site ziet er mooi uit en je kan alles zo vinden ik koop alles bij hun en dat kan ook omdat ze veel hebben

Je kan een app downloaden heel handig

Zijn er niet

Prima geregeld.

Veel op vooraad en snel geleverd

Kees Snitjer

Ik bestel regelmatig iets op deze site

Alles is vaak leverbaar

Het is makkelijk en vrijer voor de klant als ze ongeveer weten Wanner ze het pakketje kunnen verwachten als ze het besteld hebben

Dylan

Hele slechte service. waardeloos bedrijf. oplichters

helemaal niks

alles kan beter

Justin / Pokjus Productions - O.T.A.

Ja opzich prima, alleen gaat er regelmatig iets fout, dit neemt niet weg dat de crew ondanks de drukte en slechte kwaliteit van toeleveranciers een top prestatie willen leveren. Het zit niet altijd... Ja opzich prima, alleen gaat er regelmatig iets fout, dit neemt niet weg dat de crew ondanks de drukte en slechte kwaliteit van toeleveranciers een top prestatie willen leveren. Het zit niet altijd mee, maar ze doen hun best.

Een goeie overzichtelijke site, een team wat zich met man en macht inzet en voor de coronacrisis altijd op tijd geleverd.

Wees strenger voor je fabrikanten, zoals de fabrikant van de spatborden, deze passen voor geen ene MM en heb er laatst 4 gekocht (heb 3 brommers) en alle 4 waren vrijwel onmogelijk te plaatsen... Wees strenger voor je fabrikanten, zoals de fabrikant van de spatborden, deze passen voor geen ene MM en heb er laatst 4 gekocht (heb 3 brommers) en alle 4 waren vrijwel onmogelijk te plaatsen vanwege verkeerde gaten of dat het spatbord te breed (achter)/smal(voor) was.

Ook de Honda assen voor de voorwielen (nieuw model) passen niet en komen centimeters tekort.

Erwin Schreuder

Bestelling incompleet ontvangen en op e-mail wordt niet gereageerd

Zorg dat jullie klantenservice op orde komt en dat op klachten wordt gereageerd

Gilles Puts

Ik bestel hier al een aantal jaren. Altijd goed geholpen. Één keer ging er iets mis en is alles snel en perfect verholpen. Een aanrader dus!

Duidelijke site, ruim assortiment en eerlijke prijzen.

Geen vooralsnog

Wouter De Jong

Super service!

Uitleg, klant vriendelijkheid, vakkunde!

Misschien een tip of beschrijving hoe je vanaf de weg bij het bedrijf kan komen