Had je voldoende aan de informatie op de website?
Wat vond je van de snelheid van levering?
Werd je voldoende geinformeerd over het verloop van je bestelling?
Hoe heb je onze service ervaren bij het leveren?
9.5/10
Heb je Tom & Lilly als een klantvriendelijk bedrijf ervaren?
9.7/10

Jeroen

Ondanks leverindicatie van 2 weken de bestelling netjes binnen 2 dagen ontvangen.

André

Vriendelijk en vlot geholpen, spullen op tijd geleverd
Kwalitatief ook voldoende.

Bij het bedje zelf ook op de website zetten dat er al een matrasje bij zit en wat voor matrasje.

Reactie Tom & Lilly:

Dank je wel voor je review en de goede tip, we hebben het gelijk aangepast.

Dekkers

Goede producten, reageert snel, goede prijs kwaliteitverhouding, goede service, vriendelijk

Iets beter informeren over levertijden

Prima, snelle verzending. Duidelijke communicatie

Pascalle

Super!

Levertijd op de website aangeven! Ook al was deze mega snel, ik kon hierover niks op de website vindena

Valérie

Beste bij Tom & Lilly, waar vooral de klantenservice super vriendelijk, snel en behulpzaam was. Klein bedrijf, de man die me mailde kwam ook de spullen afleveren en lichtte e.e.a. toe. Prettig gevoel.

Zoeken op maat voor dekbedden en dekbedovertrekken op de website zou mooi zijn, nu moet je er helemaal doorheen scrollen.

Mirthe

Duidelijk en snel! Prima. Vooral de levering vond ik super, bezorger vroeg of hij het pakket in de kamer kon brengen vanwege mijn zwangerschap.. Echt netjes!

Lekker vaak op vakantie gaan :)

Martina

Uitstekend

Heel prettig contact gehad. Ik had wat vragen over het ledikant en heb hierover contact gehad, zowel telefonisch als per mail en ben telkens heel vriendelijk geholpen. Ook de bezorging was perfect.