Gi

Via internet voor maandag een toilet besteld. Helaas kon het een dag later pas geleverd worden. Er werd toen in de ochtend een toilet geleverd terwijl de afspraak in de middag stond gepland en het... Via internet voor maandag een toilet besteld. Helaas kon het een dag later pas geleverd worden. Er werd toen in de ochtend een toilet geleverd terwijl de afspraak in de middag stond gepland en het toilet stonk enorm naar urine. Daar wij een restaurant zijn en gasten tijdelijk gebruik moesten maken van dit toilet, hadden wij direct contact opgenomen met toiletmaat over de stank. Dit was gelijk in behandeling genomen en de volgende ochtend werd het toilet omgeruild met een fris en schoon toilet. Top!

Nooit met Toiletmaat in zee gaan!! zonder iets te leveren blijven ze facturen sturen, zelfs na een jaar nog nadat alles afgehandeld is, telefonisch onbereikbaar etc. etc.

Henk

Het toilet snel bezorgd en schoongehouden. Ik had foutje gemaakt met afmelden, naar tevredenheid afgewikkeld šŸ‘

Heel vriendelijk contact alleen staat het toilet na bijna 2 weken afgemeld te zijn nog steeds op de stoep. Ophalen traag

Top geregeld en super snel

Ze konden niet leveren omdat hun wagen niet in de parkeergarage kon, de hoogte had ik in de aanvraag vermeld. Ik werd opgebeld met de vermelding dat ze niet konden leveren, vervolgens kreeg ik het... Ze konden niet leveren omdat hun wagen niet in de parkeergarage kon, de hoogte had ik in de aanvraag vermeld. Ik werd opgebeld met de vermelding dat ze niet konden leveren, vervolgens kreeg ik het geld terug gestort -50euro. Telefonisch zeer onprofessioneel te woord gestaan.

Slecht! telefonisch voortdurend onbereikbaar en op mails wordt niet gereageerd. Verkeerde toilet geleverd. Met levering bedoel ik in dit geval: toilet voor op straat neergekwakt en snel weer... Slecht! telefonisch voortdurend onbereikbaar en op mails wordt niet gereageerd. Verkeerde toilet geleverd. Met levering bedoel ik in dit geval: toilet voor op straat neergekwakt en snel weer doorgereden. Niet even aanbellen om af te stemmen wat een handige plek zou zijn. En dus het verkeerde toilet. Gedoe want het systeem gaf aan dat het juiste toilet geleverd was... zucht. Uiteindelijk foto's moeten sturen als bewijs. Na 3 dagen eindelijk het juiste toilet.
Toen de klus klaar was toilet afgemeld. Dat kan en mag niet telefonisch. Dus online. Geen bevestiging, gen update van order. Dus geen enkel idee of de afmelding gelukt is en dus geen idee hoe lang het toilet nog op straat staat. Ook nu telefonisch onbereikbaar en geen reactie op emails.

Zeer goed. Netjes op tijd geleverd. Ook als het kortdag moet

Niet zo best, ik heb 2 dagen op mijn bestelling gewacht. Maar geen levering

Marcel

en er word niet gebeld voor levering ... allemaal een beetje slecht gecommuniceerd. Als je belt voor prijsinfo dan moet je de webshop maar in vullen ... ik zat in de auto, beetje lastig he