Integrated Chemicals BV

Super snel geregeld, goede klantenservice, Mariska is een topper

F. Hekma

Komen hun afspraken niet na. Toilet 5 dagen later geplaatst dan gepland. Niet van tevoren gebeld. Toilet afgeleverd zonder hangslot!

Chlöe Nijmeijer

Erg goed werd optijd bezorgd

Kelly herrewijn

We hebben twee weken voordat onze verbouwing begon gebeld om een toiletdixi te reserveren met doortrekfunctie. Dat hoefde niet want er waren er genoeg.. een paar dagen er voor bellen en dan werd het... We hebben twee weken voordat onze verbouwing begon gebeld om een toiletdixi te reserveren met doortrekfunctie. Dat hoefde niet want er waren er genoeg.. een paar dagen er voor bellen en dan werd het geregeld.
Ik heb donderdag of vrijdag om de Dixi met doorspoelmogelijkheid te bestellen. Ik heb betaald en een dag aangegeven om te leveren.
Ik werd gebeld dat de Dixi niet meer voorradig was. We zouden een andere krijgen en het verschil zou worden terug geboekt(tot op heden nog niet ontvangen!) we kregen een Dixi geleverd onder de spinnenwebben, en viezigheid deze werd op woensdag neer gezet en hebben we meteen gebeld. Het werd door gezet naar de planning… Op dinsdag hebben ze hem pas schoongespoeld!

A de bruin

Waardeloos de hele dag gewacht op een chemischtoilet niet bezorgd. Twee keer telefonisch contact gehad werd gezegd ja vandaag bezorgen ze hem dus niet.

Kevin

Geld terugstorten na annuleren duurt al 8 dagen. Geen reactie op mails.