bernard

Mijn ervaring is ronduit slecht,besteld een toilet word gewoon niet geleverd terwijl er wel betaald is,word er beloofd dat het geld terug gestort word maar tot op heden nog niks ontvangen

Bestelde toilet wordt niet geleverd; maar een standaard toilet ipv een doorspoel toilet. Dit zou die week nog worden aangepast. Na diverse keren (weken) bellen blijkt het toch niet mogelijk om een... Bestelde toilet wordt niet geleverd; maar een standaard toilet ipv een doorspoel toilet. Dit zou die week nog worden aangepast. Na diverse keren (weken) bellen blijkt het toch niet mogelijk om een doorspoel toilet te leveren.
Ondertussen blijf ik wel facturen ontvangen voor een doorspoel toilet ipv standaard toilet.
Uit eindelijk een credit voor gekregen.

Na 4 maanden kreeg ik een herinnering omdat er nog 9 euro verschil zat tussen de credit en de factuur.

Administratief is het een chaotisch bedrijf.

Zou het niet nog een keer hier regelen.

Miedema

Slecht. Toilet niet bezorgd. Geld zou direct terug gestort worden. Ik wacht er nog steeds op

Sheila

Ik heb gebeld en meteen werd ik goed geholpen. Welliswaar was de toilet die ik wilde er niet maar een alternatief werd geboden en een paar uur later was deze ter plekke. Heel fijn!

Prima, bestelling voor de volgende dag gedaan. Volgens afspraak geleverd.

Meeuwissen

Prima service, goede levering, aardige chauffeur

Snelle levering.

Vereniging van huiseigenaren bouwfondswoningen Paddepoel-Noord

Het bestellen ging rommelig, uiteindelijk is er niet geleverd.
Het bestellen ging rommelig, uiteindelijk is er niet geleverd.
Er moest vooraf worden betaald, ruim twee weken later is het geld nog niet terug geboekt. Direct op de eerste werkdag gebeld dat er niet geleverd was , ze zouden het in die week nog in orde maken, is dus (nog) niet gebeurd.