De Gier

Eenvoudig besteld, snel geleverd

Audio Studio OZ

Prima. Duidelijke communicatie, tijdig geleverd.

Toos

Snelle levering, elke week netjes schoongemaakt, ophalen zoals afspraak. Alleen plaatsing op helling ( 1400 m2 vlak grond keuze mogelijkheden) en bij natuurlijk omgevallen duurt het 4 dgn voor ze... Snelle levering, elke week netjes schoongemaakt, ophalen zoals afspraak. Alleen plaatsing op helling ( 1400 m2 vlak grond keuze mogelijkheden) en bij natuurlijk omgevallen duurt het 4 dgn voor ze hem recht komen plaatsen. Ondanks hun plaatsing ben jij verantwoordelijk voor schade. Teleurstellend

Kwareno timmerwerk

Snelle reactie en handelen, maar vergeleken met jullie conculegas veel te duur...... :( Dus was dat ik direct geholpen werd, maar bij eebn ander 21 euro per week !! Dus zal eerlijk gezegd niet een... Snelle reactie en handelen, maar vergeleken met jullie conculegas veel te duur...... :( Dus was dat ik direct geholpen werd, maar bij eebn ander 21 euro per week !! Dus zal eerlijk gezegd niet een 2de x bij toiletmaat bestellen helaas....

Verhoeven

Heel vlot geregeld allemaal zonder gedoe. Ze maken nog schoon ook!
Keurig netjes ziet het eruit, niet als thuis natuurlijk. Voor nood prima!

Baderie Woerden

Niet zo goed

Rietvelt

Prima contact, jammer dat de wc bij de buren was geplaatst. Tip, bel even voor plaatsing om gezamenlijk de locatie te kiezen.

Roland

We hebben gebeld en dat was prima. Het toilet is nog niet in gebruik daar we morgen beginnen. De afbeeldingen op de website zijn wel erg schoon en rooskleurig ten opzichte van hetgeen is geleverd... We hebben gebeld en dat was prima. Het toilet is nog niet in gebruik daar we morgen beginnen. De afbeeldingen op de website zijn wel erg schoon en rooskleurig ten opzichte van hetgeen is geleverd (een Eco toilet met flink wat gebruikssporen). Fijn dat er een slot meegeleverd werd. Alles volgens afspraak. Aanbevelen van mobiele toiletten doe ik simpelweg niet aan. Volgens mij is de prija/kwaliteitverhouding in orde.

Alice Buijnink

Helemaal prima