ToF

epb lipa bv

Zeer klantvriendelijk, professioneel, correct maar bovenal: de kwaliteit van de wandversiering blijkt in werkelijkheid nog mooier te zijn dan in de webshop. Tevens: zeer snelle levering! Een aanrader!

Monique

De door mij bestelde print was helaas een misdruk/geen folie op de achterkant. Dit werd snel opgepakt, opgelost en een nieuwe versie verzonden. De ronde vorm is uniek en leuk!

Anna

Schitterende producten en fantastische service. Door een technische fout ontving ik een plaat die verkeerd was gedrukt. Contact met klantenservice verliep vlot en prettig. Binnen één dag had ik al... Schitterende producten en fantastische service. Door een technische fout ontving ik een plaat die verkeerd was gedrukt. Contact met klantenservice verliep vlot en prettig. Binnen één dag had ik al vervanging in huis. Super!

Maureen

Hele goede en snelle service. Bij verzending was mijn schilderij beschadigd. Dezelfde dag werd een nieuwe gemaakt en verzonden. Top!

Remy

In één woord, fantastisch! Wat een nette en vriendelijke service! Schade na uitpakken en schilderij wordt kosteloos vervangen. Hier kunnen veel bedrijven nog wat van leren!

Pascale van den Oetelaar

Super! In mijn geval was er iets mis met de levering. Wat uiteraard kan gebeuren, het is mensen werk ... maar dan komt het aan op de dienstverlening, ToF scoort hiervoor een 10: snelle reacties,... Super! In mijn geval was er iets mis met de levering. Wat uiteraard kan gebeuren, het is mensen werk ... maar dan komt het aan op de dienstverlening, ToF scoort hiervoor een 10: snelle reacties, oplossingsgericht en begripvol.
ToF is TOP

Sharon H.

Ik ben zeer tevreden. Mijn Nachtwacht-op-‘glas’ van 1.20 bij 1.80 is indrukwekkend mooi helder en strak. De levering was snel en de service/nazorg boven verwachting goed! Dank aan Floris en... Ik ben zeer tevreden. Mijn Nachtwacht-op-‘glas’ van 1.20 bij 1.80 is indrukwekkend mooi helder en strak. De levering was snel en de service/nazorg boven verwachting goed! Dank aan Floris en collega’s.

Alles-Noorman

Netjes geleverd en ziet er erg mooi uit.

Maureen Klop

Wij hebben een aluminiumplaat besteld. Buitenom dat de kwaliteit goed is, hebben wij ook ervaren dat de service super is. Er waren een paar kleine beschadigingen en we hadden de volgende dag om 8:15... Wij hebben een aluminiumplaat besteld. Buitenom dat de kwaliteit goed is, hebben wij ook ervaren dat de service super is. Er waren een paar kleine beschadigingen en we hadden de volgende dag om 8:15 al een nieuwe. Ik zal dit bedrijf zeker aanraden!