ToF

Johan

Snel geleverd, ziet er goed uit (1 klein krasje).
Ik vind wel dat de nachtwacht wat aan de donkere kant wordt geleverd, waardoor er veel zwart is wat volgens mij minder zwart mag zijn. Snel geleverd, ziet er goed uit (1 klein krasje).
Wat de bevestiging betreft, dat zou wel wat duidelijker mogen. Je moet deels zelf uitvinden hoe je het systeem op moet hangen zodat het echt recht aan de muur hangt.

Annemarie

Het bestelde kunstwerk werd snel geleverd en ziet er erg mooi uit. Wel vonden we het een heel gedoe om de plakhaak precies goed en recht te bevestigen en daarna moesten we nog iets van 15 kilo... Het bestelde kunstwerk werd snel geleverd en ziet er erg mooi uit. Wel vonden we het een heel gedoe om de plakhaak precies goed en recht te bevestigen en daarna moesten we nog iets van 15 kilo vinden omdat dat er bovenop geplaatst moest worden. We zagen het piepkleine kaartje met uitleg net op tijd maar we waren eigenlijk wel verbaasd dat we de haak zelf moesten bevestigen. Het was fijner geweest als we het direct op konden hangen, nu moesten we 24 uur wachten. Verder zijn we heel tevreden en we genieten van het mooie kunstwerk aan de muur. Zeker tof!

Marjolein

Zeer snel geleverd en ziet er super mooi uit. Echt een eyecatcher voor onze gang!

Yvonne

Het is helemaal top. Afspraak nagekomen.
Het ziet er net zo uit als op de site. Werkelijk heel mooi!

Chris te Braak

Mooi kunstwerk, jammer dat ik niet gezien heb dateer Moederdag code was.

Wencke

Super mooi, net als de afbeelding op de site. Zou fijn zijn als het ophang systeem er al op zou zitten of dat dit aangegeven werd waar je het moet plakken. Verder top.

Kieviy

Prima maar miste de instructies om op te hangen zat er niet bij

Jolanda kallenbach

Perfecte service

Nathalie

SupertoF aan de muur

Sandra

Snelle levering en schilderij net zo mooi als op de foto van de website.