ToF

Jacqueline BBB

Mijn vraag over het product werd snel beantwoord en ook snel geleverd. Wat een prachtige wandplaat, heel mooi materiaal (aluminium). Het is echt een aanwinst voor onze woonkamer!

Roelof

De Nachtwacht hangt prachtig aan de muur. Een sieraad in je kamer!

Boon

Product was erg ondermaats. Onduidelijk of dit foutje is, of niet. Retour uiteindelijk geregeld, op kosten van Tof aan je muur. Bedrijf heeft beterschap beloofd.

Reactie ToF:

Na telefonisch contact te hebben gehad met de klant hebben we een oplossing gevonden. Het product is geretourneerd, we hebben het voor kwaliteitscontrole apart genomen en het aankoopbedrag is... Na telefonisch contact te hebben gehad met de klant hebben we een oplossing gevonden. Het product is geretourneerd, we hebben het voor kwaliteitscontrole apart genomen en het aankoopbedrag is teruggeboekt.

Anneke

Super mooi. Heel blij mee!!

Frank

Heel goede ervaring. Snelle levering

R

Snelle eerlijke levering

Roos

Snelle levering, product zoals op de foto.

Petra

Mooi product. Hangt heel mooi aan de muur. Je krijgt wat je besteld.

Juliano

Super gaaf schilderij helemaal blij mee!!

Jeroen

Mooi product, bij transport helaas licht beschadigd geleverd. Veel transportbedrijven gaan onvoorzichtig met dit soort producten om, helaas. Zeer tevreden hoe het er verder in het interieur uitziet... Mooi product, bij transport helaas licht beschadigd geleverd. Veel transportbedrijven gaan onvoorzichtig met dit soort producten om, helaas. Zeer tevreden hoe het er verder in het interieur uitziet en past.

Reactie ToF:

We hebben contact opgenomen met deze klant. Het beschadigde product zal vervangen worden voor een onbeschadigd product.
Als je bij ons iets bestelt en het raakt tijdens transport beschadigd,...
Als je bij ons iets bestelt en het raakt tijdens transport beschadigd, dan kun je altijd contact met ons opnemen zodat wij dit kunnen oplossen.