Elwin

Prima ervaring

makkelijk en snel bestellen

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Prima ervaring, komen de afspraken na of ze nemen ruim voor de tijd contact op bij vertraging

Reactie Toelevering Online:

Fijn om te horen dat je tevreden terugkijkt op je bestelling!

Pako Beheer

Prima! Levering aangegeven in week van 7 maart! 08.00 op 7 maart voor de deur! Prima kunststofkozijnen in de goede maat! Enige nadeel de enorme pallet die je mag houden!? Daar zou naar mijn idee een... Prima! Levering aangegeven in week van 7 maart! 08.00 op 7 maart voor de deur! Prima kunststofkozijnen in de goede maat! Enige nadeel de enorme pallet die je mag houden!? Daar zou naar mijn idee een soort statiegeld of ophaal systeem voor moeten komen.

Makkelijk bestel proces

Prettig

M Kartner

Vertraging, schuipui te kort geproduceerd, zonder sleutel geleverd, lekkage en tocht door missende onderdelen aan de onderkant van de schuifpui en door de klantenserviceword je aan het lijntje... Vertraging, schuipui te kort geproduceerd, zonder sleutel geleverd, lekkage en tocht door missende onderdelen aan de onderkant van de schuifpui en door de klantenserviceword je aan het lijntje gehouden zonder dat er een adequate oplossing komt.
ronduit verschrikkelijke ervaring.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Geven aan snel te kunnen leveren

Slecht

Erik

Heel bijzonder dat de kozijnen met glas en aflak kunnen worden geleverd. Mijn meranti kozijnen met uitzetramen zien er luxe uit. De snelle levering was ook heel fijn.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Mogelijkheid op de website makkelijk de kozijnen te ontwerpen en de prijs is gelijk duidelijk.

Aardige medewerkers.

Larissa

De eerste bestelling was niet compleet afgeleverd en had veel beschadigingen. Dit hebben ze goed opgelost, alles netjes nageleverd en de beschadigingen gerestaureerd. Bij de tweede bestelling... De eerste bestelling was niet compleet afgeleverd en had veel beschadigingen. Dit hebben ze goed opgelost, alles netjes nageleverd en de beschadigingen gerestaureerd. Bij de tweede bestelling gelukkig geen beschadigingen maar weer niet compleet en dit keer waren de tuindeuren niet precies gemonteerd, de driepuntsluiting werkte daarom niet. Omdat het zolang duurde hebben we het probleem met de driepuntsluiting zelf maar opgelost. En we wachten nu nog steeds, al bijna 2 maanden, op de hor en juiste cilinderslot.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Eerste bestelling 5 raamkozijnen, schuifpui en buitendeur. En met de tweede bestelling tuindeuren en raamkozijn met draaikiepraam, hor en bovenlicht.

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Met de eerste bestelling goed en met de tweede bestelling slecht.

Bouwbedrijf Verkerk

Erg goede service

makelijke gebruikers tool

erg laagdrempelig en begripvol

w spijker bouw

Ze zorgen voor een goede oplossing

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

door de reclame op radio en tv

klantenservice is heel vriendelijk

Swen

De kwaliteit van de kozijnen en ramen is goed. Wat wel jammer was is dat de levering helaas niet helemaal klopte, er werden 2 ramen verkeerd geleverd. Ik had ramen mét Plakroeden besteld en ik... De kwaliteit van de kozijnen en ramen is goed. Wat wel jammer was is dat de levering helaas niet helemaal klopte, er werden 2 ramen verkeerd geleverd. Ik had ramen mét Plakroeden besteld en ik kreeg ze zonder. Nu kan dat gebeuren, echter eer het uiteindelijk hersteld was, waren we 7 maanden (!!) verder. Eerst heb ik 2 keer verkeerde maten plakroeden gekregen omdat er gewoon even een paar nieuwe werden geleverd zonder dat iemand nou eens controleerde welke maat er nodig was. Pas bij de derde keer, dus ruim een half jaar later, waren de plakroeden goed en kon ToeleveringOnline deze aanbrengen bij mij thuis. Hoewel de kozijnen en ramen eigenlijk kwalitatief en qua prijs goed zijn, gooien met dergelijke service hun ramen ook weer in.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Niet prijstechnisch maar vanwege de snelle levertijd van de kozijnen.

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

De mensen zijn op zich aardig, maar het jammere is dat je iedere keer een ander te spreken krijgt, waardoor niemand zich ook echt moeite doet om het op te lossen.

Jard Werkt

Goed. Fouten worden erkend en keurig opgelost. Bedankt voor de goede samenwerking

Vanwege de goede reviews

Berry

Heel erg slecht, amateuristisch, slechte klantenservice en totaal geen binding met de klanten

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

achterdeur en raam besteld, online gevonden

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

dramatisch, bij elk contact beloven ze zelf terug te komen op het onderwerp maar uiteindelijk moet je zelf erachteraan bellen of mailen om een antwoord te krijgen