Mathijn

Wij hebben een houten garagedeur met 2 openslaande deuren besteld. De levering met leverdatum werden goed gecommuniceerd zodat de plaatsing op tijd kon plaatsvinden.

Helaas werd de deur...

Helaas werd de deur zonder bescherming op een houten frame getransporteerd, waardoor de verf van de deuren flink beschadigd was. Tevens, bleek de deur niet te sluiten vanwege een technisch gebrek. Na melding bij Toelevering Online, werden we al gauw te woord gestaan en hebben we de foto's van de gebreken toegestuurd. Toelevering Online heeft schadeherstelpartners ingeschakeld die de verfschade en het niet sluiten van de deuren keurig hebben opgelost. De communicatie tussen alle partijen verliep vlot en goed. Uiteraard heeft het al met al wel even geduurd (tevens vanwege vakantieperiode), begrijpelijk en liever goed, dan snel.

De garagedeuren zijn erg mooi en we zijn er heel tevreden mee. De service van Toelevering Online is erg goed en we kunnen het iedereen aanraden.

Aangeraden door een kennis

Uitmuntend

groeneveld totaalbouw

Ik heb een aluminium schuifpui besteld voor het eerst via toelevering en ben hier zeer tevreden over mooie kwaliteit en zoals de klant zei zelfs de poes krijgt de schuifpui open met zijn kopje

snel en voordelig

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

heel goed snel bereikbaar en kom altijd met een oplossing

H Vermaaat

Een hele fijne ervaring, er was één draaikiep raam wat niet wou kiepen, was binnen een paar dagen prima opgelost.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Duidelijk en een heel goede prijs kwaliteit

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Vriendelijke mensen en snelle service

Paul

Hele goede ervaring. Kozijnen snel geleverd en alles ziet er netjes uit.

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Zeer goed. Goed bereikbaar en behulpzaam

Wilmink Montage

Zeer goed

Duidelijk en goede service

Mart Luik

Top geregeld! Maten werden keurig doorgenomen na bestelling, levering stond al die tijd op datum gepland en werd keurig nagekomen, chauffeur was een toffe peer, al met al ontzettend blij met... Top geregeld! Maten werden keurig doorgenomen na bestelling, levering stond al die tijd op datum gepland en werd keurig nagekomen, chauffeur was een toffe peer, al met al ontzettend blij met kwalitatief hele goede kozijnen!

Gevonden via Google

Kevin Schermer

Duidelijk en goed

Snelle en fijne service

Contact was comfortabel.

Klusservice Regterink

Gemak en kwaliteit

B van de Weg

Elke bestelling volgens planning geleverd, goede kwaliteit houten kozijnen

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Duidelijke website en handige configurator

Goede communicatie

Klaas