den Hartog TotaalBouw

Alles erg overzichtelijk, duidelijk en komen hun afspraken na

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

snelle leveringen en goeden kwaliteit

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

meerdere keren contact gehad en werd erg vriendelijk en goed te woord gestaan en er word met je mee gedacht

Stefan van ‘t Klooster

Goede kwaliteit, levering op afgesproken datum

Snelle levertijd, scherpe prijs

Geen contact nodig gehad

T Bilske

Update: Ze hebben mijn probleem goed opgelost. Ik geef hem nu 4 sterren i.p.v 1. Dank je wel voor het oplossen van mijn probleem.

Oud:
Onbereikbaar pas iets mis is. Ik heb een...

Oud:
Onbereikbaar pas iets mis is. Ik heb een probleem met mijn raam en ze hebben afgesproken om het te vervangen. Maar we zijn nu 7 maanden verder en ik kan niet in contact met hen komen, en heb niks over mijn nieuwe raam gehoord.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Mijn verbouwer heeft ervoor gekozen

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Ze hebben uiteindelijk mijn probleem goed opgelost.

Reactie Toelevering Online:

Dankjewel voor je update en fijn dat je tevreden bent met de oplossing. Ons excuus voor de lange oplostermijn. Dat hadden we beter moeten doen.

Bob

Slecht. 4 mankementen aan één kozijn: Spijkers transportlat kwamen aan zichtzijde door dorpel. Nieten ophangbanden kwamen aan zichtzijde door zeikant. Deur viel niet in het slot & er was plakschade... Slecht. 4 mankementen aan één kozijn: Spijkers transportlat kwamen aan zichtzijde door dorpel. Nieten ophangbanden kwamen aan zichtzijde door zeikant. Deur viel niet in het slot & er was plakschade door papier op de nog natte verf te plakken.

Communicatie verliep moeizaam en langszaam. Geen enkele cent compensatie word aangeboden

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Slecht en moeizaam en langzaam

Reactie Toelevering Online:

Beste Jacob, je hebt bij ons aangegeven dat het kozijn niet schadevrij geleverd is. Vanuit ons is dit direct opgepakt en zijn onze servicepartners ingelicht. Binnen een week waren de... Beste Jacob, je hebt bij ons aangegeven dat het kozijn niet schadevrij geleverd is. Vanuit ons is dit direct opgepakt en zijn onze servicepartners ingelicht. Binnen een week waren de onderhoudsdienst en schilder ingeschakeld en stonden de afspraken gepland om de schade ongedaan te maken. Dat de afspraken verplaatst moesten worden door regen is overmacht. We begrijpen dat het vervelend is dat de kozijnen niet in perfecte staat geleverd zijn, maar we hebben snel gehandeld en oplossingen aangedragen.

Alexander Rietkerk

Zeer ontevreden over reacties helpdesk

Makkelijke configuratie

Onbegrijpelijk

Reactie Toelevering Online:

Dag Alexander. Je gaf bij ons aan dat er schroefjes zichtbaar zijn in de afwerking van jouw bestelde deur en dat je het mooier zou vinden als de glaslatten gelijmd zouden zijn. Hoewel we graag... Dag Alexander. Je gaf bij ons aan dat er schroefjes zichtbaar zijn in de afwerking van jouw bestelde deur en dat je het mooier zou vinden als de glaslatten gelijmd zouden zijn. Hoewel we graag zouden zien dat je tevreden met ons bent, is het product geleverd zoals wij deze aanbieden. Daarnaast hebben we recent advies gegeven hoe je de deur het beste kunt stellen voor het soepel laten sluiten van de deur. Het stellen is naar ons weten nog niet gebeurd. Mocht je de deur gesteld hebben en blijken dat er wel iets met de geleverde kwaliteit is dan zullen we daar uiteraard service op verlenen. Wij zullen nogmaals contact je opnemen over het stellen.

van den hurk bouw

Tja , beetje moeizaam

snel leveren

moeizaam

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je review. We hebben je inmiddels gebeld voor extra uitleg over ons bestelproces op de website. Hopelijk gaat het bestellen de volgende keer simpeler! Anders helpt onze klantenservice... Bedankt voor je review. We hebben je inmiddels gebeld voor extra uitleg over ons bestelproces op de website. Hopelijk gaat het bestellen de volgende keer simpeler! Anders helpt onze klantenservice je graag verder.

Caspar Weemers

Internet

Super fijn

Sander

Werken met configurator was even wennen, maar verliep daarna vlot. Tussendoor servicedesk gevraagd om mee te denken in oplossingen. Dat was heel prettig en nuttig. Levering op tijd en zonder schade.... Werken met configurator was even wennen, maar verliep daarna vlot. Tussendoor servicedesk gevraagd om mee te denken in oplossingen. Dat was heel prettig en nuttig. Levering op tijd en zonder schade. Aanvullende bestelling ook goed afgehandeld.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Wij wilden de renovatie van onze pui zelf uitvoeren. Bij toelevering online konden we het ontwerp zelf maken.

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Uitstekend. Altijd snel bereikbaar bij vragen. Duidelijke antwoorden en hulp. Enthousiaste medewerkers.

Aannemersbedrijf André Kramer

Suuuuper slechte ervaring

Referenties

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Van het kastje naar de muur worden gestuurd

Reactie Toelevering Online:

Wat jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt. In de zomerperiode (waarin jij je order hebt geplaatst) is de levering en de opvolging door de klantenservice enkele weken niet geweest zoals je... Wat jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt. In de zomerperiode (waarin jij je order hebt geplaatst) is de levering en de opvolging door de klantenservice enkele weken niet geweest zoals je van ons mag verwachten. Dit is onder andere ontstaan door onze supersnelle bedrijfsgroei en door wereldwijde leverproblemen waar de gehele markt mee te maken heeft. Gelukkig zijn onze leveringen nu weer op tijd. We hebben jou inmiddels een oplossing kunnen bieden en de kozijnen en horren zijn goed geleverd. ^^ Suzan van Toelevering Online

J.de Vos

Redelijk goed

via een klant

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

eerst moeizaam later ben ik goed geholpen