van der linden

prijs

Antoine Schuurmans

Reactie Toelevering Online:

Beste Antoine. Bedankt voor het delen van je ervaring en heel fijn dat je tevreden bent met onze kozijnen en de snelle levering.

M. Otte

Zeer goed en professioneel te woord gestaan bij contact. De kwaliteit van de kozijnen is zeer goed. Het geheel is zeer netjes verzonden en zonder schade geleverd. Ideaal dat de kozijnen voor een... Zeer goed en professioneel te woord gestaan bij contact. De kwaliteit van de kozijnen is zeer goed. Het geheel is zeer netjes verzonden en zonder schade geleverd. Ideaal dat de kozijnen voor een zeer geringe prijs helemaal zijn afgelakt! In één woord geweldig!

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Snelheid waarmee kozijnen geleverd konden worden

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Zeer goed, niets op aan te merken!

Reactie Toelevering Online:

Kijk, dat zijn mooie complimenten! Fijn dat je tevreden bent over onze levering, de prijs en over de klantenservice!

Fam v Oosterhout

We zijn heel tevreden over de kwaliteit van de kozijnen. Ze zaten goed in de lak, zijn heel stevig en mooi.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Vanwege de beloofde levertijd.

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Heel goed, bij één kozijn zat het glas scheef, dat zijn de komen herstellen. De communicatie verliep heel betrouwbaar en soepel, heel erg fijn!

van Limbeek

Ik had een aantal vragen over het inmeten van de afmetingen en daar ben ik heel goed bij geholpen.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Korte leveringstijden en goede recensies

Behulpzaam en prettig

Bas

Goed, volgens afspraak

Snelle duidelijke levering

Eduard Folkers

Mijn ervaring met Toeleveringonline is geweldig, alles is netjes geleverd en optijd!

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Door de goede uitstraling van de website.

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Het contract is zeer goed geweest, na melding van een schade in een ruit werd er gelijk actie ondernomen, waarbij wij nog geen week hebben gewacht en de nieuwe ruit was al weer geleverd. ( toppers).

Ruud

Snelle keuze via website. Fijn overzichtelijk en weten waar je aan toe bent. levering is netjes op tijd aangekondigd en perfect geregeld.
Minder tevreden over de slordige manier van afkitten...
Minder tevreden over de slordige manier van afkitten van het kozijn. Ondanks dat zou ik het bedrijf aanraden. De prijs is niet de meest scherpe maar qua levertijd is dit bedrijf wel vlot in vergelijking met concurrenten.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

De website beloofd een snelle service en een redelijke prijs.

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Prettig. Mailverkeer is duidelijk en overzichtelijk.

den Hartog TotaalBouw

Alles erg overzichtelijk, duidelijk en komen hun afspraken na

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

snelle leveringen en goeden kwaliteit

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

meerdere keren contact gehad en werd erg vriendelijk en goed te woord gestaan en er word met je mee gedacht