HB prefab aanbouw

Prima , netjes snel en goed opgelet door de medewerkers ( ik had per ongeluk 2 verschillende kleuren grondverf ingevuld.

Hallo,
Dankjewel voor je compliment, onze binnendienst medewerkers denken graag mee met onze klanten.
Wij vinden het belangrijk dat jij als klant krijgt wat je hebt besteld.
Bij de...
Hallo,
Wij vinden het belangrijk dat jij als klant krijgt wat je hebt besteld.
Bij de volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar.

Sjaak Walhout

Zeer tevreden. Keurig op tijd en goede kwaliteit

Hi Sjaak,
Dankjewel voor het plaatsen van deze positieve review.
Fijn dat je aangeeft dat we de kozijnen volgens afspraak hebben geleverd en de kozijnen van goede kwaliteit zijn.
We...
Hi Sjaak,
Dankjewel voor het plaatsen van deze positieve review.
We staan graag weer voor je klaar bij een volgende bestelling.

Jobse

Kreeg kozijnen geleverd met geboorde gaten in de zijkanten en bovenkant van de aanslag die in het zicht zitten en waar water in kan lopen. Toelevering online heeft geen intenties om dit op te lossen

Thomas Roebroeck

Prima service, goede site om vrij eenvoudig een nieuw kozijn te bestellen. Supersnelle levering

Hoi Thomas,
Hoi Thomas,
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze website waar je eenvoudig en snel een kozijn kunt bestellen. De levertijd werken wij hard aan om dit te realiseren, en dan is het fijn om dit terug te lezen.
We zien je graag terug op onze website.

Bryan

Geen goed contact mee te krijgen. laten minder dan 24 voor de afgesproken levering weten dat het niet lukt. Terwijl ik 2 dagen terug nog een bevestiging kreeg dat het allemaal op tijd zou zijn. Nu... Geen goed contact mee te krijgen. laten minder dan 24 voor de afgesproken levering weten dat het niet lukt. Terwijl ik 2 dagen terug nog een bevestiging kreeg dat het allemaal op tijd zou zijn. Nu zit ik met extra veel kosten voor ingehuurd personeel (dat ik niet kan afzeggen) en ontevreden klanten. 3x gebeld maar geen contact met iemand die beslissingen kan maken. Ook geen reactie op de 2 mails. ECHT HEEEEL SLECHT!!!

Hans Leenderts

Alleen al door een vraag te stellen werdt ik bijzonder fijn beantwoord en geholpen

Hallo Hans,
Wat fijn dat je zo goed bent geholpen door onze medewerkers van de binnendienst. Wij werken intern erg hard om de service voor onze klanten kwalitatief hoog te houden.
Mocht je...
Hallo Hans,
Mocht je weer een bestellig plaatsen, wij helpen je graag.

Kuster bouwservice

Snel en kwaliteit en comunicatie ook goed

Hoi,
Wat een mooie positieve review.
Wij werken elke dag hard om te zorgen dat we kwaliteit kozijnen, snel kunnen leveren.
Daarnaast zijn wij druk bezig om onze service afdeling te...
Hoi,
Wat een mooie positieve review.
Daarnaast zijn wij druk bezig om onze service afdeling te verbeteren om onze klanten nog beter te kunnen helpen.
We geven je aanvulling door aan de desbetreffende afdeling.
We zien je graag terug op onze website bij een volgende bestelling.

Bouw & Onderhoudsbedrijf Peperkamp

Keurig bedrijf

Hi,
Dankjewel voor het plaatsen van deze positieve review.
We zien je graag terug bij een volgende bestelling.

van Sonsbeek timmerwerken

Nog nooit zo'n waardeloze firma meegemaakt. Telefonisch word je niet of slecht geholpen en bestelling valt niet compleet af te rekenen en bij 2 dezelfde kozijnen alleen gespiegelde uitvoering is de... Nog nooit zo'n waardeloze firma meegemaakt. Telefonisch word je niet of slecht geholpen en bestelling valt niet compleet af te rekenen en bij 2 dezelfde kozijnen alleen gespiegelde uitvoering is de prijs verschillend. Mensen bespaar je een hoop ergernis en bestel je kozijnen bij je lokale leverancier met kennis van zaken