timmerbedrijf Ted Kaandorp

Zeer tevreden

mooie kozijnen

heei goed

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor het achterlaten van je review. Fijn dat je blij met ons bent!

William Van Lenthe

Snel overzichtelijk en toegankelijk, nadeel 2 verschillende leveranciers , bij de schuifpui zit wat machine slag in , jammer had er makkelijk voor de tijd uit geschuurd kunnen worden , ook 2... Snel overzichtelijk en toegankelijk, nadeel 2 verschillende leveranciers , bij de schuifpui zit wat machine slag in , jammer had er makkelijk voor de tijd uit geschuurd kunnen worden , ook 2 verschillende glas leveranciers heb het idee dat het glas van Tifa uit Haaksbergen betere isolatie waarde heeft dan van Tifa Nijhuis

Erg toegankelijk

Makkelijk

Reactie Toelevering Online:

Dankjewel voor je feedback: nemen we mee ter verbetering!

Maarten Boerman

Kozijnen niet op afgesproken datum geleverd, meerdere malen gebeld, maar uiteindelijk hebben ze het naar tevredenheid opgelost

Snelheid

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Goed, maar wel een aantal keer gaven ze aan dat ze terug zouden bellen, maar dit werd dan niet gedaan

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor het achterlaten van je review en mooi dat je ondanks de latere levering positief terugkijkt op je bestelling. Je feedback over het terugbellen nemen we mee als verbeterpunt!

Elwin

Prima ervaring

makkelijk en snel bestellen

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Prima ervaring, komen de afspraken na of ze nemen ruim voor de tijd contact op bij vertraging

Reactie Toelevering Online:

Fijn om te horen dat je tevreden terugkijkt op je bestelling!

Pako Beheer

Prima! Levering aangegeven in week van 7 maart! 08.00 op 7 maart voor de deur! Prima kunststofkozijnen in de goede maat! Enige nadeel de enorme pallet die je mag houden!? Daar zou naar mijn idee een... Prima! Levering aangegeven in week van 7 maart! 08.00 op 7 maart voor de deur! Prima kunststofkozijnen in de goede maat! Enige nadeel de enorme pallet die je mag houden!? Daar zou naar mijn idee een soort statiegeld of ophaal systeem voor moeten komen.

Makkelijk bestel proces

Prettig

M Kartner

Vertraging, schuipui te kort geproduceerd, zonder sleutel geleverd, lekkage en tocht door missende onderdelen aan de onderkant van de schuifpui en door de klantenserviceword je aan het lijntje... Vertraging, schuipui te kort geproduceerd, zonder sleutel geleverd, lekkage en tocht door missende onderdelen aan de onderkant van de schuifpui en door de klantenserviceword je aan het lijntje gehouden zonder dat er een adequate oplossing komt.
ronduit verschrikkelijke ervaring.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Geven aan snel te kunnen leveren

Slecht

Erik

Heel bijzonder dat de kozijnen met glas en aflak kunnen worden geleverd. Mijn meranti kozijnen met uitzetramen zien er luxe uit. De snelle levering was ook heel fijn.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Mogelijkheid op de website makkelijk de kozijnen te ontwerpen en de prijs is gelijk duidelijk.

Aardige medewerkers.

Larissa

De eerste bestelling was niet compleet afgeleverd en had veel beschadigingen. Dit hebben ze goed opgelost, alles netjes nageleverd en de beschadigingen gerestaureerd. Bij de tweede bestelling... De eerste bestelling was niet compleet afgeleverd en had veel beschadigingen. Dit hebben ze goed opgelost, alles netjes nageleverd en de beschadigingen gerestaureerd. Bij de tweede bestelling gelukkig geen beschadigingen maar weer niet compleet en dit keer waren de tuindeuren niet precies gemonteerd, de driepuntsluiting werkte daarom niet. Omdat het zolang duurde hebben we het probleem met de driepuntsluiting zelf maar opgelost. En we wachten nu nog steeds, al bijna 2 maanden, op de hor en juiste cilinderslot.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Eerste bestelling 5 raamkozijnen, schuifpui en buitendeur. En met de tweede bestelling tuindeuren en raamkozijn met draaikiepraam, hor en bovenlicht.

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Met de eerste bestelling goed en met de tweede bestelling slecht.

Bouwbedrijf Verkerk

Erg goede service

makelijke gebruikers tool

erg laagdrempelig en begripvol

w spijker bouw

Ze zorgen voor een goede oplossing

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

door de reclame op radio en tv

klantenservice is heel vriendelijk