sandra mostert ibclc

Goedemorgen Sandra,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Goed om te lezen dat jij ons zou aanbevelen.
Je tip nemen wij zeker mee.
Vriendelijke groet, namens Team Toelevering...
Goedemorgen Sandra,
Je tip nemen wij zeker mee.
Vriendelijke groet, namens Team Toelevering Online

Edwin

Voor de 2e masl besteling gedaan, na een tuindeur begonnen aan een kozijn. Super snelle levering, duidelijke instructies online

Goedemorgen Edwin,
Goedemorgen Edwin,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Wij staan een volgende keer graag weer voor je klaar. De tip die je geeft zullen wij noteren en bij meer aanvragen in overweging nemen.
Vriendelijke groet, Team Toelevering Online.

Best totaalbeheer

Snelle levering, prima kwaliteit

Reactie Toelevering Online:

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Wij zijn erg blij om te horen dat je al je kozijnen bij ons bestelt.
We staan de volgende bestelling graag weer voor je klaar.
Met...
We staan de volgende bestelling graag weer voor je klaar.
Met vriendelijke groet, Team Toelevering Online.

Henrico

Goede nette klantenservice. Kleine tip voor zowel de klantenservice en de website: geef aan dat als je dikker glas (triple) besteld de deuren ook dikker worden en daarmee ook de cilindermaat... Goede nette klantenservice. Kleine tip voor zowel de klantenservice en de website: geef aan dat als je dikker glas (triple) besteld de deuren ook dikker worden en daarmee ook de cilindermaat veranderd.

Reactie Toelevering Online:

Dag Henrico, bedankt voor je positieve beoordeling.
Dag Henrico, bedankt voor je positieve beoordeling.
Goed om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice. Bedankt voor je feedback, we zullen dit meenemen. We staan graag de volgende keer weer voor je klaar.
Met vriendelijke groet, Team Toelevering Online

mathieu Poelhuis bouw

Beetje raar/ gingen niet met achteraf betalen leveren op locatie

Reactie Toelevering Online:

Dag Mathieu, bedankt voor je beoordeling. Het klopt dat het afleveradres overeen moet komen met het factuuradres wanneer je achteraf wilt betalen zonder Zakelijk Plus lidmaatschap. Dit heeft te... Dag Mathieu, bedankt voor je beoordeling. Het klopt dat het afleveradres overeen moet komen met het factuuradres wanneer je achteraf wilt betalen zonder Zakelijk Plus lidmaatschap. Dit heeft te maken met fraudebescherming. We hopen dat je tevreden bent met de kozijnen.

Rtl Bouwservice b.v.

Simpel, netjes en snel geleverd. Goede kwaliteit kozijn.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling! Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent met de levering en de kwaliteit van het kozijn. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling.

Verstraten Timmerwerk en Onderhoud

Altijd volgens afspraak

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor de 5-sterren beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons als kozijnen leverancier. We hopen je snel weer terug te zien met een nieuwe bestelling :).

Eddy Warmerdam

Mooie kozijnen, jammer dat bij los/vast levering niet de spullen geleverd worden om het glas definitief te plaatsen (glasband, spijkers/schroeven). Ook zat de transport lat onde het deurkozijn... Mooie kozijnen, jammer dat bij los/vast levering niet de spullen geleverd worden om het glas definitief te plaatsen (glasband, spijkers/schroeven). Ook zat de transport lat onde het deurkozijn dusdanig bevestigd dat hij niet te verwijderen was.

Reactie Toelevering Online:

Dag Eddy, bedankt voor je beoordeling en feedback. We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met de geleverde kozijnen. Je feedback nemen we mee zodat we onze service in de toekomst nog... Dag Eddy, bedankt voor je beoordeling en feedback. We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met de geleverde kozijnen. Je feedback nemen we mee zodat we onze service in de toekomst nog verder kunnen verbeteren.

Pruijs

Reactie Toelevering Online:

Dankjewel voor de 5-sterren beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding van onze kozijnen.

Sander

Super! Makkelijk alles in te vullen, en super snel geleverd

Reactie Toelevering Online:

Hoi Sander, bedankt voor je mooie beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de website en de snelle levering. We wensen je veel plezier met de bestelling.