Andre van Schalkwijk Timmer- en Onderhoud AVSTO

Duidelijke site, prima levertijd

Aannemersbedrijf jada

Erg goede ervaring. Netjes op tijd geleverd op stevige houten bok. Kozijn voldoet aan alle wensen

TAREE Support

Prima kozijnen en snel geleverd volgens afspraak

Hi,
Dankjewel voor je positieve review.
Wij zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van het kozijn en de snelle levering volgens afspraak.
De aanvulling die je...
Hi,
Dankjewel voor je positieve review.
De aanvulling die je geeft gaan wij zeker meenemen, wij geven het door aan de desbetreffende afdeling.
Bij een volgende bestelling zien wij je graag terug op onze website.

Hans Mombarg Projecten

Eenvoudig en snel aluminium kozijnen besteld. Mooi materiaal alles volgens afspraak geregeld. En dat alles voor een mooie prijs.

Hoi Hans,
Hoi Hans,
Wat fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van het kozijn. De snelle levering en de nette prijs. Wij zien je graag weer terug op onze website bij een volgende bestelling.
De aanvulling zullen wij meenemen.

Ab

Prima, goede kwaliteit en zeer nette levering

Hi Ab,
Dankjewel voor het plaasten van deze positieve review.
Hi Ab,
Dankjewel voor het plaasten van deze positieve review.
Mooi om te lezen dat je onze service als prima hebt ervaren. De kwaliteit van de kozijnen als goed waardeert. En de leveringsnel is geweest.
Wij werken hier hard aan en dan is het fijn om dit ook terug te lezen.
We zien je graag terug bij een volgende bestelling.

A Haring

Je moet ff wennen aan de besteltool, zitten wat bugjes in, maar verder top. erg blij met mijn vaste kozijn en draairamen

Hoi,
Wat een mooie review.
De configurator is inderdaad af en toe wat bewerkelijk, je mag altijd contact met ons opnemen mocht het de volgende keer niet helemaal lukken.
Fijn dat je...
Hoi,
Wat een mooie review.
Fijn dat je zo blij bent met het kozijn.
Je aanvulling zullen wij doorgeven aan de desbetreffende afdeling.
Bij een volgende bestelling zien we je graag weer terug op onze website.

Hageman

Duidelijk en goed.

Hoi John,
Fijn dat je zo tevreden bent.
We staan graag weer voor je klaar bij een volgende bestelling.