Richard Aue

Super bedrijf, met een geweldige ondersteuning

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Kan geen beter bedrijf wensen.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Ben begonnen met 1 kunststof kozijn en vervolgens de bgg, daarna kozijnen voor de eerste verdieping, ik had ze al vanaf november verleden jaar staan, om zeker te zijn dat ik overal dezelfde types... Ben begonnen met 1 kunststof kozijn en vervolgens de bgg, daarna kozijnen voor de eerste verdieping, ik had ze al vanaf november verleden jaar staan, om zeker te zijn dat ik overal dezelfde types heb. 3 weken geleden eerste kozijn op 1e verdieping geplaatst en toen kwam ik er tot mijn schrik achter dat de draaidelen wit ipv blauw waren. Direct contact opgenomen en nu al opgelost met complete nieuwe draaidelen in de juiste kleur!
Geweldige service, dat maak je maar zelden mee.
Heb je een kozijn nodig, zeker hier kopen!

Goed om te horen Richard! Veel plezier van de kozijnen

JPvL

Afschuwelijk!

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Tot aan de bestelling perfect, na de betaling werd het drama

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Omdat zij binnen enkele dagen zouden leveren

Reactie Toelevering Online:

Hoi Jacqueline, Jammer, dat je het zo ervaren hebt. Helaas is niet alles volledig gelopen zoals zou moeten. Echter hebben wij in onze ogen meer dan redelijke oplossingen geboden, die helaas niet... Hoi Jacqueline, Jammer, dat je het zo ervaren hebt. Helaas is niet alles volledig gelopen zoals zou moeten. Echter hebben wij in onze ogen meer dan redelijke oplossingen geboden, die helaas niet voldeden in jullie ogen. Wij hopen dat het op de manier waarop het nu opgelost is, naar tevredenheid is. Desalniettemin hopen we dat jullie nog lang plezier zullen hebben van de kozijnen :-) Groet Niek van Toelevering Online

Peter Arends

Een geweldig product op tijd geleverd

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Via internet duidelijk en overzichtelijk

Niet bewust, gevonden via Google

Petra

Ik vind jullie fantastisch. Destijds hebben we kozijnen besteld en waren jullie naar mijn idee op alle tijdstippen van de dag bereikbaar. We hebben mooie kozijnen geleverd gekregen. Heel blij mee.... Ik vind jullie fantastisch. Destijds hebben we kozijnen besteld en waren jullie naar mijn idee op alle tijdstippen van de dag bereikbaar. We hebben mooie kozijnen geleverd gekregen. Heel blij mee. En zelfs de nazorg, als er wat specifiek is is jullie communicatie echt een verademing. Dat hebben we tijdens onze verbouwing echt anders ervaren bij andere bedrijven. De rest van het huis is nog even afwachten... maar ik weet mijn besteladres.

Erg prettig

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Goede kwaliteit, prijs verhouding.

Robbert Roelofsen

Super mooie kozijnen die exact op maat zijn.

Uitstekend

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Online meteen configureren en zonder problemen direct mijn prijs zichtbaar

Rauwers

Zeer prettig

M.B. Engelen

Geweldig

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

super enthousiast en mee denkend

R. van Duijn

Onlangs kozijnen geleverd gekregen. Deze heb ik door een vakman laten plaatsen. De kozijnen zijn van goede kwaliteit en ook op de afwerking is niet bezuinigd. Tijdens het bestelproces ben ik goed... Onlangs kozijnen geleverd gekregen. Deze heb ik door een vakman laten plaatsen. De kozijnen zijn van goede kwaliteit en ook op de afwerking is niet bezuinigd. Tijdens het bestelproces ben ik goed begeleid, ik had aangegeven om de bestelling telefonisch door te nemen. Van de eerste stap tot aan de laatste stap een topbedrijf!

Prettig en verhelderend.

Michiel

Alles perfect volgens afspraak verlopen. Aanrader!

Niets op aan te merken

Holland Water

Goed!

Prima!

Reactie Toelevering Online:

Wat fijn te horen dat jullie zo tevreden zijn! :-)
Tot snel.

Groet Niek van Toelevering Online