Marcel Egbers

Perfect,zeer mooie kozijnen. Goed verpakt op een transport bok. De volgende kozijnen gaan ook hier besteld worden. ??

Zeer goed

De prijs,en snelle levering,

Wolterinkbouwservice

Opzich goed. Alleen vindt ik het vreemd dat ik geen aannemers korting krijg. En wel zakelijk alles wordt afgehandeld. En particulieren de zelfde prijs betalen.

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Het contact is goed en correct.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

De klant heeft bij toelevering online gekeken voor de prijzen voor de kozijnen die u levert. Zodoende is de keuze op u gevallen.

Goedemorgen,
Bedankt voor de feedback.
Goedemorgen,
Bedankt voor de feedback.
Goed om te horen dat je tevreden bent. Houd ons in de gaten, we willen op de korte termijn starten met het profileren van (zakelijke) klanten, door verschillende voordelen te bieden.
We begrijpen dat je als terugkerende en zakelijk klant, een bepaald voordeel verwacht t.o.v. particuliere eenmalige klant.
Hou ons in de gaten!
Voor nu een fijn weekend gewenst.
Groet Niek van Toelevering Online

S. Bouw

Goede kwaliteit, slechte ervaring met deklantenservice.

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Slecht, hadden me het verkeerde adres gestuurd, uiteindelijk moest ik nog een half uur naar rijden naar het andere adres (die ze me ook verkeerd hadden door gegeven). Uiteindelijk kwam ik door de... Slecht, hadden me het verkeerde adres gestuurd, uiteindelijk moest ik nog een half uur naar rijden naar het andere adres (die ze me ook verkeerd hadden door gegeven). Uiteindelijk kwam ik door de naam van de leverancier erachter dat ik weer ergens anders heen moest. Toen ik de klantenservice aan de lijn had lachte ze en gaf ze aan dat ze inderdaad het verkeerde adres door gestuurd had. Erg onprofessioneel.

Kwaliteit-prijs verhouding klopte

Goedemorgen,
Bedankt voor de feedback!
Goedemorgen,
Bedankt voor de feedback!
Erg vervelend voor jullie en zoals je aangeeft onprofessioneel dat het op deze manier verlopen is. Het proces met betrekking tot het afhalen hebben we onder de loep genomen en verbetert.
Dat een collega de verkeerde informatie verstrekt zou hebben en zich er vervolgens lachend vanaf doet, is een serieuze kwestie en natuurlijk verre van professioneel. Bespreken we intern en zorgen dat we het in de toekomst voorkomen.
Ik heb een mail gestuurd, om eea nog uit te spreken mocht er behoefte aan zijn.
Wij trekken er onze lering uit!

Marien de Keizer

Tijdens bestellen en voor levering loopt alles op rolletjes. Na levering als er dan iets foutief is waardeloos

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Bestellen en tot levering goed. Na levering (met fout) begint het grote zwijgen

Goedemorgen Marien,
Vervelend dat je de service na levering zo hebt ervaren. Dat is natuurlijk niet wat we nastreven. Daar werken we hard aan!
Inmiddels hebben we al even contact gehad...
Goedemorgen Marien,
Inmiddels hebben we al even contact gehad betreffende jouw situatie en is alles in orde en zijn de kozijnen naar tevredenheid :-)
Veel plezier van de kozijnen en een fijn weekend gewenst.
Groet Niek van Toelevering Online

Hands4Events

Niet best!

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Voor de eerste keer hier een raam met kozijn besteld: online niet de beste prijs (wat duurder dan gemiddeld) maar vanwege de snellere levertijd tóch deze keuze gemaakt; wij hadden een deadline ivm... Voor de eerste keer hier een raam met kozijn besteld: online niet de beste prijs (wat duurder dan gemiddeld) maar vanwege de snellere levertijd tóch deze keuze gemaakt; wij hadden een deadline ivm de beschikbaarheid van externe partijen. Helaas kon dit bedrijf de belofte tóch niet waarmaken waardoor een nieuwe afspraak gemaakt moest worden. Timmerman extra afgesproken voor de nieuwe leverdatum: Komt er niemand opdagen en is men zelfs (!) de zending gewoon kwijt! Allemaal een verloren ochtend en nóg geen raam.. Uiteindelijk is de levering de 2e keer gelukt maar bleek het niet alleen te tillen voor de chauffeur en werd me duidelijk dat er gemeld had moeten worden dat er met 2 gelost moest worden. We hebben ook nog bij dit bedrijf zelf onze teleurstellingen neergelegd, maar daar werd verder helaas niets mee gedaan als alleen een mailtje terug met sorry. Jammer.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

beloofde op de website een snellere levering dan andere leveranciers.

Goedemorgen Rico,
Een hele samenloop van omstandigheden dat zeker niet de schoonheidsprijs verdiend.
Goedemorgen Rico,
Fouten kunnen gemaakt worden, als het maar opgelost wordt. Dat is bij jullie niet gegaan zoals zou moeten.
Ik heb afgelopen week een e-mail gestuurd, ik kom namelijk nog graag in contact om e.e.a. te bespreken en waar mogelijk te herstellen.
We krijgen in de toekomst graag een herkansing, we kunnen wat we doen hartstikke goed met een mooi product.
Voor nu een goed weekend gewenst!

DND diensten bv

Fijn bedrijf, professioneel bedrijf met mooie producten

Zeer correct

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Omdat zij snel konden leveren

Jeroen

Super snel en in kwaliteit!

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

TOP! Mooi configurator, en goed telefonische gesprek!

Snelheid

f van der linden bouwservice

was aaltijd zeer tevreden al voor vele duizenden euro kozijnen gekocht tot er een kozijn verkeerd geleverd Werdt vraag aaltijd om samen telefonisch de bestelling door te nemen deze dame Heeft de... was aaltijd zeer tevreden al voor vele duizenden euro kozijnen gekocht tot er een kozijn verkeerd geleverd Werdt vraag aaltijd om samen telefonisch de bestelling door te nemen deze dame Heeft de draairichting vergeten te controleren conclusie sorry maar jij drukt zelf op de knop thuis dus pech gehad

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

als je ze nodig hebt zijn ze niet thuis

snelheid

Goedemiddag Frank,
Allereerst hartstikke vervelend dat je niet hebt gekregen wat je wenste, dat betreuren we absoluut!
We hebben inderdaad de bestelling samen met je doorgenomen. Met de...
Goedemiddag Frank,
We hebben inderdaad de bestelling samen met je doorgenomen. Met de optie om de bestelling samen door te nemen met een medewerker, bieden we een hulpmiddel om een dubbel check uit te voeren of jouw bestelling is wat je voor ogen had. De draairichting van deze specifieke deur is niet ter sprake gekomen, door onze collega niet als ook door jou niet.
Uiteindelijk ben je zelf verantwoordelijk voor de samenstelling en bestelling van de kozijnen, en niet onze medewerkers.
Omdat we het vervelend genoeg vinden, zijn we tegemoet gekomen door een nieuw kozijn met 50% korting te leveren, zo delen we de pijn.

van Heesch

Goedemiddag voor iedereen die deze review leest. Mijn ervaring met toelevering online is uitstekend, de afspraken die ik met toelevering online heb gemaakt zijn op de dag af uitstekend na gekomen.... Goedemiddag voor iedereen die deze review leest. Mijn ervaring met toelevering online is uitstekend, de afspraken die ik met toelevering online heb gemaakt zijn op de dag af uitstekend na gekomen. Ik had een probleem met een draai/kiep raan met het beslag, er is een monteur langs gekomen i.o.v. toelevering online en heeft het fabrieks foutje meteeen opgelost. Als ik een cijfer mag geven word dit een 9.

uitstekend

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

via kennissen in de bouw die toelevering online aanbevolen

Jorrit Drenth

Na in het begin pech te hebben gehad met een defect rooster en waar niet op mijn klachten werd gereageerd, heb ik een negatieve review geschreven. Toen ging het snel en werd er wel contact gezocht.... Na in het begin pech te hebben gehad met een defect rooster en waar niet op mijn klachten werd gereageerd, heb ik een negatieve review geschreven. Toen ging het snel en werd er wel contact gezocht. Inmiddels is alles (bijna) opgelost.

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Het was erg moeilijk contact te krijgen, ik vind het jammer dat ik eerst een negatieve review moest schrijven voordat er contact werd gezocht. Inmiddels ben ik wel heel erg tevreden met de... Het was erg moeilijk contact te krijgen, ik vind het jammer dat ik eerst een negatieve review moest schrijven voordat er contact werd gezocht. Inmiddels ben ik wel heel erg tevreden met de oplossingen die geboden worden, chapeau.

Snelheid van leveren