Berry

Heel erg slecht, amateuristisch, slechte klantenservice en totaal geen binding met de klanten

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

achterdeur en raam besteld, online gevonden

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

dramatisch, bij elk contact beloven ze zelf terug te komen op het onderwerp maar uiteindelijk moet je zelf erachteraan bellen of mailen om een antwoord te krijgen

Frans Wassen

Goede prijs kwaliteit verhouding, Correcte levering.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

De maat voering van de raam kwam toevallig het best uit.

Prettig contact

Jan

Goed!

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Makkelijk via de website te bestellen

Vriendelijk en oplossingsgericht

Paul

Handige website, ook voor leken

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Snel, voordelig en ze leveren duurzaam hout (Accoya, Finti)

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Aftersales kan beter. Vragen, manco's, (kleine) beschadigingen worden niet goed/snel opgelost.

Mo Dittarium

Goed. Zelf eenvoudig producten samenstellen, makkelijk proces en snelle levering

Overzichtelijke website en betrouwbaar

Prima, had 1 vraag en direct geholpen

Fons Schooltink

Ongelooflijke SLECHT

internet advertenties

Ongelooflijke SLECHT

Reactie Toelevering Online:

Bij jouw kozijnlevering miste het glas. Dat is onze fout geweest en dat vinden we oprecht vervelend. Wel hebben we het netjes met je opgelost met de nalevering van nieuw glas.

Wouter ruigrok

Zeer slecht

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Omdat ik snel een kozijn nodig had.

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Blablablabla we lossen het op!

Reactie Toelevering Online:

Dag Wouter, vervelend dat je niet tevreden bent. We leveren bij Toelevering Online kwaliteitskozijnen en hebben de intentie om snel met een oplossing te komen mocht er een enkele keer iets misgaan... Dag Wouter, vervelend dat je niet tevreden bent. We leveren bij Toelevering Online kwaliteitskozijnen en hebben de intentie om snel met een oplossing te komen mocht er een enkele keer iets misgaan met een levering. In jouw geval heeft onze klantenservice contact met je opgenomen omdat we tot een nette oplossing willen komen.

Wouter ruigrok

Zeer kut net ook een hele slechte beoordeling g gegeven, maar alles onder de 3 sterren wordt niet direct geplaatst. Lekker betrouwbaar. Dus mensen trek je eigen conclusie maar.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Omdat ik snel een kozijn nodig had.

Slechtste ooit

Reactie Toelevering Online:

Dag Wouter. Alle beoordelingen worden hier geplaatst, de Feedback Company is een onafhankelijk platform. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over Toelevering Online. Zoals we ook bij je... Dag Wouter. Alle beoordelingen worden hier geplaatst, de Feedback Company is een onafhankelijk platform. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over Toelevering Online. Zoals we ook bij je andere review hebben aangegeven heeft onze klantenservice contact met je gezocht. We staan voor nette leveringen en willen graag dat je tevreden terugkijkt op jouw bestelling bij ons.

van der linden

Als het goed gaat is het oké maar als het fout gaat is het ook echt fout en duurt het maanden voor het opgelost wordt als het al opgelost word

prijs

bar slecht

Reactie Toelevering Online:

Dag Frank. Je hebt vaker bij ons besteld. Vervelend om te vernemen dat deze levering niet goed verliep én we jou niet snel hebben kunnen helpen. Dat is gelukkig niet onze normale gang van zaken. We... Dag Frank. Je hebt vaker bij ons besteld. Vervelend om te vernemen dat deze levering niet goed verliep én we jou niet snel hebben kunnen helpen. Dat is gelukkig niet onze normale gang van zaken. We hebben jouw klacht inmiddels netjes en naar jouw tevredenheid met je opgelost.

Antoine Schuurmans

Reactie Toelevering Online:

Beste Antoine. Bedankt voor het delen van je ervaring en heel fijn dat je tevreden bent met onze kozijnen en de snelle levering.