Mark

Overzichtelijke bestelmethode, goede levering en uitstekende klantenservice. Een gesneuvelde ruit werd geheel kostenloos vervangen terwijl dit waarschijnlijk voor een deel mijn eigen schuld was.

JL Schilderwerken

Makkelijk te bestellen, voor een redelijke prijs

Aannemersbedrijf G. van der Meijden

Goede service en nette kozijnen

Nancy/Serve

Prima geregeld en mooie kwaliteit!

Hoi Nancy,
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van onze kozijnen.
Hoi Nancy,
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van onze kozijnen.
Wij werken elke dag hard om de werkwijze rondom de levering zo goed mogelijk te laten lopen. Dan is het goed om te lezen dat jij dit ook zo ervaart.
Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar.

M.Slierings Onderhoudsbedrijf

Mijn 3e project met kozijnen van toelevering online. Ik ben zeer tevreden!

Hoi,
Dankjewel dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen.
Hoi,
Dankjewel dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review te plaatsen.
Goed om te lezen dat je 3de project ook naar tevredenheid is verlopen. Fijn dat je positief bent over de website, het bestellen, de kwaliteit en de levering.
Bij een volgend project staan wij graag weer voor je klaar.

Bouw Timmer Bedrijf Heere

Zeer tevreden met Toelevering online.
Snelle levertijd en juiste kwaliteit.

Hallo,
Goed om te lezen dat je tevreden bent over het contact met ons, de kwaliteit van onze kozijnen en de snelle levering.
De aanvullng geven wij door aan onze product afdeling.
Bij...
Hallo,
De aanvullng geven wij door aan onze product afdeling.
Bij een volgende bestelling staan graag weer voor je klaar.

J.Hendriksen

Goed. Snel en goede kwaliteit. Alleen de hijsogen zijn niet van kozijn af te krijgen. Dat kan wel wat minder vast.

Hoi Joris,
Wij zijn blij met je eerlijke, duidelijke en positieve review.
Hoi Joris,
Wij zijn blij met je eerlijke, duidelijke en positieve review.
Het is mooi om te lezen dat je ons als goed en snel omschrijft, en de kozijnen als goed ervaart. Dit zijn onze speerpunten waar wij elke dag aan werken om dit voor elkaar te krijgen.
De opmerking over de hijslussen zullen wij doorzetten naar onze afdeling product.
Bij een volgende bestelling zien we je graag weer terug op onze website.