Aannemingsbedrijf van Tongeren

Supper, prijs is goed en levering is snel

De snelheid

Sjuul Tutuarima

Snel, goed en betrouwbaar

Prima, zeer prettige medewerkers

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Door mijn ervaring van vorig jaar. Ook zo goed!

Novus Forma Project- en woninginrichting

Besteltraject prima, aflevering minder goed!

prima, duidelijk

Prijs en levertijd aantrekkelijk

John van den Berg

Snelle levering goede kwakiteit

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

De bestelling via de website met de tekeningen maakt de kans op fouten kleiner

Aannemingsbedrijf Ligtenberg

De producten hebben een goede kwaliteit voor de prijs die men hiervoor betaald.

de contacten zijn goed

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

voor de snelle levering van de kozijnen

Bernhard

Niet tevreden, Niet op afgesproken dag geleverd. Moest er zelf achteraan. onredelijk gehandeld en niet verantwoordelijkheid genomen en teruggebeld.

zakelijk

maakte online goede indruk

Reactie Toelevering Online:

Goedemorgen Bernhard,
Bedankt voor het delen van de ervaring! Inmiddels heb je al even contact met collega Jos en zijn we onderling op zoek naar een passende oplossing.
We vinden het heel...
Goedemorgen Bernhard,
We vinden het heel erg en vervelend dat je deze ervaring met ons hebt en dat wij op deze manier gehandeld hebben.
Dat streven we natuurlijk absoluut niet na. Wij trekken onze lering uit het voorval om dit in de toekomst te voorkomen.
We houden nog even contact, maar via deze weg willen we jou nog wel veel plezier wensen van de kozijnen.
Voor nu een fijn weekend gewenst!
Met vriendelijke groeten,
Niek van Toelevering Online

HuisRegelWerk

Op zich een prachtig product uiteindelijk, maar de dienst kan beter.
Op zich een prachtig product uiteindelijk, maar de dienst kan beter.
Het bestellen met wat extra bellen (geef aan dat je mocht er niemand direct aan de telefoon kan komen jullie de service hebben dat je binnen 2 uur terug belt. Dat doe je maar ik hing hééél lang. Een ander hangt dan allang op en belt terug of niet.
Je hebt de service in huis maar vertel dat de klanten op tijd in de intro dat ze moeten blijven hangen en dat er dan de terugbel service start en zorg dat dit geen onnodige minuten duurt. Dat kan zomaar beter. Suc6. Ohh ja, en ik had de pech dat het kozijn tussen 07.30-10.30uur geleverd zou worden. Om 12.00uur gebeld hoe het zat. Ohh excuus het gaat pas laat in de middag worden. Tja ook dat kan beter en zal niet uniek zijn. Suc6

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Op zich goed maar de informatie kan helderder, glasdikte etc.etc.
Op zich goed maar de informatie kan helderder, glasdikte etc.etc.
Ik vond, en daar heb ik ook overleg over gehad aanvullende informatie minder makkelijk te vinden. Én de dam aan de telefoon moest ook op zoek en dat kan handiger/beter en toegankelijke voor iedereen.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Uit nood, ik had een mooi en goed kozijn nodig voor binnen. Maar ik heb nu een binnen kozijn en de kwaliteit van buitenkozijn m.b.t. braak e.d.

Reactie Toelevering Online:

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van beoordeling en de feedback.
Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van beoordeling en de feedback.
We zijn de laatste weken op momenten inderdaad wat slechter bereikbaar, doordat we niet voldoende bezetting op de telefoon hebben op de piekmomenten.
Hier zijn we nu druk naar aan het kijken en zoeken naar een oplossing, om dit te ondervangen en hier slimmer mee om te gaan.
Voor wat betreft de levering, dat is ook niet goed! Je zou op zijn minst gebeld moeten worden dat er een vertraging zat in de levering. Jammer dat dit niet is gebeurd en vooral vervelend voor jou! :-)
We wensen je nog heel veel plezier van de kozijnen. Wij pakken alle opmerkingen serieus op en gaan er mee aan het werk. Bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Niek van Toelevering Online

De Boer

Snel, kwaliteit, netjes, duidelijk

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Duidelijke tekening en prijs was goed

Johan Gielissen

Positief