alfred jakobs

Tot op heden goed, moet levering nog ontvangen

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

vriendelijk contact telefonisch, duidelijke website

geen mening

Elkana Schuppers

Wij hebben een kozijn met openslaande deuren besteld, afgehangen, afgelakt incl. glas en al. Echt super en een levertijd van 20 dagen.
Kleine opmerking: Wij hadden graag nog een keuzen gehad...
Kleine opmerking: Wij hadden graag nog een keuzen gehad voor een knopcilinder in plaats van een sleutel aan de binnenkant. En misschien een keuze voor een extra scharnier aan de bovenkant.
Wij hebben dit niet kunnen vinden tijdens het bestellen, maar evengoed een top bedrijf!!

Professioneel.

Prijs, kwaliteit en gemak

Beste Elkana,
Bedankt voor je review en uitleg! Ik ga dit intern doorgeven!

Rachel Molanus

Een mooie goeie manier om op maat een kwalitatief kozijn te ontvangen

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Netjes en duidelijk, geen gedoe, mooi op tijd en ze leveren wat ze beloven!

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

duidelijke web-site, veel keuze en mooie instructie om je te helpen met inmeten en een werk tekening

André Roelofsen

Keurig conform afspraak geleverd. Zowel levering als uitvoering van de kozijnen waren goed verzorgd. Goeie communicatie tav. leveringstijdstip en nazorg.

Uitstekend.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Kwaliteit, uitvoeringsmogelijkheden en prijs.

Micbel Ontijt

Waardeloos leveren niet conform afspraan

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Je hoort ze alleen ( drie medewerkers) als je je winkelmandje niet betaald hebt.
Koningsdsg heeft men gelezen dat er vandaag do 29-04 niet geleverd gaar worden en gusteren een gewone werkdag waren ze vrij.
Chat werkt niet althans open om 08.00 uur en om 09.30 uur geen reactie dan maar bellen en dit slappe antwoord

Achteraf spijt van

Goedemorgen Michel,
Goedemorgen Michel,
Bedankt voor je feedback! Ik begrijp dat er een vervelende situatie is ontstaan door de verlate leverdatum. We hebben een aantal keren telefonisch contact met je proberen te leggen om tot een oplossing te komen, helaas zonder succes. Inmiddels hebben we je ook per e-mail hierover benaderd. We willen het graag met je oplossen!
Onze openingstijden kan je hier terugvinden: https://www.toeleveringonline.nl/contact/
Op Koningsdag waren wij inderdaad gesloten, maar op de andere werkdagen die week niet. Ik zal nagaan of er op dat moment een verstoring in het systeem heeft plaatsgevonden waardoor je ons niet kon bereiken.
We vernemen graag je reactie op de email! Alvast bedankt.

Kors Bouwbedrijf

Niet heel best komen leverdata niet na terwijl je een bult leverkosten betaal en daarnaast heb ik geen horren gekregen die besteld waren, daarover contact gehad maar niet meer vernomen.

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Matig ze hebben geen idee waar ze het over hebben.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

omdat de levertijden zeer snel zijn.

Goedemorgen,
We hebben contact met jou hierover gehad. De horren zijn inmiddels door jou ontvangen en we gaan graag met je in gesprek hoe we dit het samen het beste kunnen oplossen!
^Merlijn...
Goedemorgen,

Thom van den Berg

Snelle levering, goede kwaliteit, lage prijs. Alleen verkeerde bouten en de as bij de deur gekregen, maar later alsnog netjes opgestuurd gekregen.

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Prima contact, snelle reacties.

Getipt door een kennis.

Beste Thom,
Bedankt voor je review! Gelukkig zijn de juiste onderdelen alsnog snel door je ontvangen. Veel plezier met je order!

C. Brand

Bijzonder goed.

Uitstekend.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Het meest compleet in zelf configureren.

Peter van Balen

Kozijn bestellen was zo gepiept. Helaas kon ik het niet als totaalpakket bestellen (inclusief stelkozijn, kozijnschroeven, zwelband en afwerking).

De optie "onbeglaasd" bij het bestellen...

De optie "onbeglaasd" bij het bestellen kon geïnterpreteerd worden alsof we geen glas zouden krijgen. De chat gaf aan dat het glas dan los geleverd zou worden. Uit voorzorg toch gekozen voor de optie "beglaasd".

Het kozijn is in een stevige krat geleverd die goed te tillen was door de lussen. Dat hadden we persoonlijk niet verwacht, dus we waren aangenaam verrast door de verpakking.

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Helaas waren ze de inzethor vergeten mee te leveren. Dit direct telefonisch aangegeven bij de helpdesk. Men bevestigde dat het klopt dat er een inzethor bij had moeten zitten en verzocht de vraag... Helaas waren ze de inzethor vergeten mee te leveren. Dit direct telefonisch aangegeven bij de helpdesk. Men bevestigde dat het klopt dat er een inzethor bij had moeten zitten en verzocht de vraag per e-mail te stellen zodat het geregistreerd werd.
Vrij direct hebben we een bevestiging ontvangen en dat ze nog contact met ons op zouden nemen.

We zijn nu bijna 4 weken verder, en hebben nog niets gehoord. Beetje jammer dat we niet op de hoogte worden gebracht over wat we mogen verwachten.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Wij wilde graag een kozijn met nerf aan de buitenzijde en glad aan de binnenzijde. Eerlijk gezegd hebben we een monster opgevraagd bij Creon Kozijnen. Dit viel ons zeer tegen. Op de binnenzijde was... Wij wilde graag een kozijn met nerf aan de buitenzijde en glad aan de binnenzijde. Eerlijk gezegd hebben we een monster opgevraagd bij Creon Kozijnen. Dit viel ons zeer tegen. Op de binnenzijde was duidelijk extrusie (strepen) van het productieproces zichtbaar.
Familie van ons had zelf goede ervaring met de K-VISION. Toelevering kwam daarin als goedkoopste (grote partij) uit de bus met een aantrekkelijke levertijd.

Beste Peter,
Bedankt voor je heldere en uitgebreide review! Ik heb begrepen dat de hor reeds is besteld en we brengen je zo snel mogelijk op de hoogte van de leverdatum.
^Merlijn van...
Beste Peter,

Relow bouw

Ze zijn Klantvriendelijk en streven naar klant tevredenheid

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Door vorige aankopen die hier besteld zijn