Wendy

Waardeloos! Als ze eenmaal hun geld binnen hebben dan doe je er niet meer toe. Problemen oplossen ho maar!

Slecht

Reactie Toelevering Online:

Hoi Wendy, wij zijn benieuwd welke problemen je hebt ondervonden. Ik kan namelijk op je gegevens die je hier hebt achtergelaten geen informatie vinden. Zou je contact willen opnemen met de... Hoi Wendy, wij zijn benieuwd welke problemen je hebt ondervonden. Ik kan namelijk op je gegevens die je hier hebt achtergelaten geen informatie vinden. Zou je contact willen opnemen met de klantenservice? Dan kunnen we even kijken hoe we je eventueel verder kunnen helpen! https://www.toeleveringonline.nl/klantenservice/

Rob van Zanten

Duidelijke website

goed

Reactie Toelevering Online:

Dag Rob, wat fijn dat je tevreden bent over onze website! Bedankt voor je review :)

stefan

Perfect volgens de afspraken

goede service

super

Reactie Toelevering Online:

Hoi Stefan, bedankt voor je mooie review. Fijn dat je blij bent met onze service. Zien we je nog eens bij ons terug? :D

Nienke

Zeer slecht. 1 kozijn verkeerdom draaiend besteld. Direct gebeld en er is geen wijziging meer mogelijk. Willen niets voor je opzoeken of doen!

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Grootste reclamemaker bij het googlen naar nieuwe kozijnen.

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Zeer slecht. Zijn niet bereid de klant te helpen.

Dag Nienke,
ik kan niet zien om welke order het gaat als ik zoek op jouw e-mailadres. Echter vind ik het wel heel vervelend dat je ontevreden bent met je bestelling.
Ons proces is zo snel...
Dag Nienke,
Ons proces is zo snel ingericht dat wij de order direct doorzetten naar de fabriek en daarom kunnen wij helaas niets wijzigen aan orders.
Heb je al contact gehad met de klantenservice? Dan hebben ze jou een oplossing geboden. Anders adviseer ik je om nog even contact met ons op te nemen.

van Eldik

Hele goede service, alleen de transporteur heeft zonder bericht de deur met kozijn op totaal verkeerde plek gezet.
beter was even bellen dat hij er was dan kon ik hem ter plekke sturen. de...
beter was even bellen dat hij er was dan kon ik hem ter plekke sturen. de deurbel hoor je niet in de achtertuin en zo hebben we 100 meter moeten sjouwen.

goedkoop en netjes

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

heel goed, denken goed mee

Reactie Toelevering Online:

Dat is vervelend om te horen en ook niet de bedoeling! Toch fijn dat je tevreden bent over de service en het product. Bedankt voor je review!

Gijs Wolters

Positief

Snellere levering

Positief

Reactie Toelevering Online:

Dag Gijs, bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je een positieve ervaring hebt gehad. Een fijne dag gewenst!

Rhm

Goede makkelijk Website

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Heel goed nog even controle telefoontje gehad

Reactie Toelevering Online:

Wat fijn dat je tevreden bent over ons bestelproces en snelle levering. We zijn heel blij met jouw review! Dankjewel :)

Kees timmerwerken almere

Goede service en goede kwaliteit

Makkelijk en overzichtelijk bestellen

Reactie Toelevering Online:

Hoi Kees, bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent over onze service en kwaliteit :D We zien je graag bij ons terug!

Stan

Slecht 3 Valramen besteld 2 dezelfde andere heel andere systeem

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Graag nieuwe kozijnen met glas wou

Reactie Toelevering Online:

Hoi Stan, we hebben er naar gekeken en het klopt dat we de draairichting niet hetzelfde kunnen maken als bij jouw al bestaande kozijnen. Helaas is dit voor ons nu niet mogelijk. Als je verder nog... Hoi Stan, we hebben er naar gekeken en het klopt dat we de draairichting niet hetzelfde kunnen maken als bij jouw al bestaande kozijnen. Helaas is dit voor ons nu niet mogelijk. Als je verder nog vragen hebt kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Bouw en onderhoudsbedrijf M. Splinter

Goed en snel

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Prettig en komen afspraken na

Reactie Toelevering Online:

Hoi! Bedankt voor je review! We zien je graag bij ons terug :)