Kuster bouwservice

Snel en kwaliteit en comunicatie ook goed

van Sonsbeek timmerwerken

Nog nooit zo'n waardeloze firma meegemaakt. Telefonisch word je niet of slecht geholpen en bestelling valt niet compleet af te rekenen en bij 2 dezelfde kozijnen alleen gespiegelde uitvoering is de... Nog nooit zo'n waardeloze firma meegemaakt. Telefonisch word je niet of slecht geholpen en bestelling valt niet compleet af te rekenen en bij 2 dezelfde kozijnen alleen gespiegelde uitvoering is de prijs verschillend. Mensen bespaar je een hoop ergernis en bestel je kozijnen bij je lokale leverancier met kennis van zaken

Bouw-, Timmer- en Onderhoudsbedrijf Paul Loef bv

Snel geleverd. Goede kwaliteit.

N

Was iets fout gegaan bij de levering, maar netjes opgelost!

Hoi Niels,
Dankjewel voor je eerlijke review.
Hoi Niels,
Dankjewel voor je eerlijke review.
Fijn om te lezen dat je tevreden bent ondanks dat het niet helemaal goed is gegaan bij je bestelling. Onze service afdeling werkt elke dag hard om onze klanten te ondersteunen, dan is het mooi om dit terug te lezen.
Wij zien je graag weer terug op onze website bij een volgende besteling.

Jeffrey

Top!

Hi Jeffrey,
Dankjewel voor je positieve review, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent.
Hi Jeffrey,
Dankjewel voor je positieve review, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent.
Wij werken elke dag hard om onze website up to date te houden, we nemen je aanvuling mee en zetten deze door naar de desbetreffende afdeling.
We zien je graag weer terug bij een volgende bestellng.

Stevens klus- en bouwservice

Prettig weekend bestel programma/ website. Complete levering goed verpakt. De meegeleverde horren komen wat goedkoop over en zijn slecht afgewerkt.

Hi,
Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze website, onze configurator en de snelle en correcte levering.
Jammer dat de horren niet naar tevredenheid zijn, wij zullen...
Hi,
Jammer dat de horren niet naar tevredenheid zijn, wij zullen dit doorgeven aan de desbetreffende afdeling.
Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar.

Rick heruer

Kwaliteit goed alleen niet op de afgesproken dag geleverd en kosten mij 3 man 1 dag want de aannemer heb me dat wel gerekend