Sander

Werken met configurator was even wennen, maar verliep daarna vlot. Tussendoor servicedesk gevraagd om mee te denken in oplossingen. Dat was heel prettig en nuttig. Levering op tijd en zonder schade.... Werken met configurator was even wennen, maar verliep daarna vlot. Tussendoor servicedesk gevraagd om mee te denken in oplossingen. Dat was heel prettig en nuttig. Levering op tijd en zonder schade. Aanvullende bestelling ook goed afgehandeld.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Wij wilden de renovatie van onze pui zelf uitvoeren. Bij toelevering online konden we het ontwerp zelf maken.

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Uitstekend. Altijd snel bereikbaar bij vragen. Duidelijke antwoorden en hulp. Enthousiaste medewerkers.

Aannemersbedrijf André Kramer

Suuuuper slechte ervaring

Referenties

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Van het kastje naar de muur worden gestuurd

J.de Vos

Redelijk goed

via een klant

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

eerst moeizaam later ben ik goed geholpen

D Kreijkes

Erg prettig, ik heb weinig contact gehad gezien alles soepel verliep. Automatische emails waren duidelijk en overzichtelijk.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Ze staan goed aangeschreven en je kan gemakkelijk zelf online je kozijn samenstellen.

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

De keer dat ik contact had werd ik door mevrouw goed geholpen en ze vroeg goed door om de juiste informatie te krijgen.

Mathijn

Wij hebben een houten garagedeur met 2 openslaande deuren besteld. De levering met leverdatum werden goed gecommuniceerd zodat de plaatsing op tijd kon plaatsvinden.

Helaas werd de deur...

Helaas werd de deur zonder bescherming op een houten frame getransporteerd, waardoor de verf van de deuren flink beschadigd was. Tevens, bleek de deur niet te sluiten vanwege een technisch gebrek. Na melding bij Toelevering Online, werden we al gauw te woord gestaan en hebben we de foto's van de gebreken toegestuurd. Toelevering Online heeft schadeherstelpartners ingeschakeld die de verfschade en het niet sluiten van de deuren keurig hebben opgelost. De communicatie tussen alle partijen verliep vlot en goed. Uiteraard heeft het al met al wel even geduurd (tevens vanwege vakantieperiode), begrijpelijk en liever goed, dan snel.

De garagedeuren zijn erg mooi en we zijn er heel tevreden mee. De service van Toelevering Online is erg goed en we kunnen het iedereen aanraden.

Aangeraden door een kennis

Uitmuntend

groeneveld totaalbouw

Ik heb een aluminium schuifpui besteld voor het eerst via toelevering en ben hier zeer tevreden over mooie kwaliteit en zoals de klant zei zelfs de poes krijgt de schuifpui open met zijn kopje

snel en voordelig

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

heel goed snel bereikbaar en kom altijd met een oplossing

H Vermaaat

Een hele fijne ervaring, er was één draaikiep raam wat niet wou kiepen, was binnen een paar dagen prima opgelost.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Duidelijk en een heel goede prijs kwaliteit

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Vriendelijke mensen en snelle service

Paul

Hele goede ervaring. Kozijnen snel geleverd en alles ziet er netjes uit.

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Zeer goed. Goed bereikbaar en behulpzaam

Wilmink Montage

Zeer goed

Duidelijk en goede service

Mart Luik

Top geregeld! Maten werden keurig doorgenomen na bestelling, levering stond al die tijd op datum gepland en werd keurig nagekomen, chauffeur was een toffe peer, al met al ontzettend blij met... Top geregeld! Maten werden keurig doorgenomen na bestelling, levering stond al die tijd op datum gepland en werd keurig nagekomen, chauffeur was een toffe peer, al met al ontzettend blij met kwalitatief hele goede kozijnen!

Gevonden via Google

Uitstekend