Jolanda

Prima! Netjes op de hoogte gebracht van levering, keurig op tijd geleverd en ziet er strak uit. De klink was helaas niet hoed maar na mailcontact hebbrn we binnen ern paar dagen een nieuwe klink... Prima! Netjes op de hoogte gebracht van levering, keurig op tijd geleverd en ziet er strak uit. De klink was helaas niet hoed maar na mailcontact hebbrn we binnen ern paar dagen een nieuwe klink ontvangen. Top!

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Vlotte behandeling en een goede prijs

Erg prettig

Driejong bouw en vastgoed

Tevreden over de producten en altijd op tijd geleverd.
Iets minder tevreden over de nazorg als er wat mankeerd aan de kozijnen. ging erg moeizaam maar gaat nu wel beter.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Kan het online bestellen.
weet meteen de prijs en de leverdatum.

erg goed

Vosbouw

Een hele goede ervaring wij kopen nu al bijna 2 jaar bij toelevering online

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Snelle levering en goede service
Ook kwaliteit van de kozijnen zijn goed

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Goed , alle problemen worden keurig opgelost.

Tom te Molder

Behulpzaam. Goede kwaliteit. Fatsoenlijke prijs.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Snellere levering. Vriend van mij werkt er!

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Goed. Nette begeleiding en samen met mij werd de order telefonisch gecontroleerd.

Jordy Bloemers

Mijn ervaring met toelevering online is zeer goed. komen de afgesproken afspraken na. geleverd op de dag zoals afgesproken.

Snelle levering en goede Service

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

contact is goed en vriendelijk. order wordt telefonische door gesproken om fouten te voorkomen. dit zie ik als een pluspunt.

Elke Boumans

Ruim op tijd besteld, 2e keer nu dat ze 1 dag voor levering afzeggen en aangeven dat de pui niet geleverd kan worden. Uiteindelijk toch 27 juli geleverd en klacht netjes afgehandeld. Een excuus met... Ruim op tijd besteld, 2e keer nu dat ze 1 dag voor levering afzeggen en aangeven dat de pui niet geleverd kan worden. Uiteindelijk toch 27 juli geleverd en klacht netjes afgehandeld. Een excuus met bloemen en een dinerbon. Dankjewel hiervoor!

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Mijn aannemer heeft dit bedrijf uitgezocht

Netjes afgehandeld

particulier

De schuifpui is heel mooi. Echter de communicatie met de medewerkster niet.
De schuifpui is heel mooi. Echter de communicatie met de medewerkster niet.
Deze jongedame vertelde me dat de opgegeven breedtemaat incl de spouwlatten was. Ik heb hier mijn HSB op gemaakt. Toen de schuifpui werd geleverd kwam ik voor een onaangename verrassing te staan en kon ik de HSB weer aanpassen. Dit meisje had blijkbaar geen idee waar ze het over had.

door reclame

Zie hierboven

Beste particulier,
Beste particulier,
Bedankt voor de geschreven review. We zijn blij dat je tevreden bent over de schuifpui, maar vinden het ook vervelend dat je verkeerd geïnformeerd bent over de breedtemaat van de spouwlatten!
We hebben geen melding hierover ontvangen bij onze klantenservice. Daarom hebben we jou afgelopen maandag benaderd hierover. Kunnen we je nog ergens bij helpen om het goed op te kunnen lossen? Graag zien we je reactie tegemoet!

H. de Leeuw Timmer-&Klussenbedrijf

Was altijd goed, laatste keer ging het mis met de levering. Toelevering heeft de gemaakte kosten op zich genomen, moet zeggen dat de service achteraf goed is opgelost!

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Snelle levering, mooi en gebruiksvriendelijke site

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Wel vriendelijk, maar nog wel eens achteraan moeten bellen.. Na klacht ging het een stuk beter en was de communicatie prima!

v Loon

Tot nu toe slecht

via onze aannemer

tot nu toe slecht

Hi Ingrid,
Bedankt voor je review! Ik vind het vervelend dat dit je ervaring met Toelevering Online is, ondanks de bestelling niet op jouw naam is gedaan.
De order zou inmiddels geleverd...
Hi Ingrid,
De order zou inmiddels geleverd moeten zijn. We hebben contact met de aannemer en jou gezocht om dit te kunnen bevestigen. Mocht er toch nog wat aan de hand zijn en we kunnen onze hulp hierbij aanbieden, dan hoor ik het graag!

Ton

Toelevering heeft mij de nieuwe kozijnen geleverd met roeden in de verkeerde kleur. Na contact opgenomen te hebben met de helpdesk hebben ze snel nieuwe besteld en zijn deze netjes geleverd. Zonder... Toelevering heeft mij de nieuwe kozijnen geleverd met roeden in de verkeerde kleur. Na contact opgenomen te hebben met de helpdesk hebben ze snel nieuwe besteld en zijn deze netjes geleverd. Zonder gedoe en/ of meerprijs. Top service! Als klant voel ik me gewaardeerd en ben ik snel en vakkundig geholpen.

Waarom heb je voor Toelevering Online gekozen?

Prijs en snelheid van leveren

Hoe heb je het contact ervaren met Toelevering Online?

Zeer klantvriendelijk. Niet alleen tijdens bestellen en leveren maar ook in aftersales waar ook deze survey een voorbeeld van is, erg prettig en een voorbeeld voor anderen.

Hi Ton!
Bedankt voor je review. We zijn blij om te zien dat je het contact met onze klantenservice als positief hebt ervaren! Een fijne avond gewenst. :-)