G de weerd

Prima, snel, en optijd geleverd,goed product.

Beste G. de Weerd,
Hartelijk dank voor het geven van 5 sterren.
Fijn om te lezen dat je ons als snel, op tijd leveren en het product als goed ervaart.
Hier werken wij hard aan, en dat...
Beste G. de Weerd,
Hartelijk dank voor het geven van 5 sterren.
Hier werken wij hard aan, en dat is het goed op te lezen dat jij als klant dit waardeert.
Wij staan een volgende bestelling graag weer voor je klaar.

RLX Bouw

Snel en correct

Reactie Toelevering Online:

Hartelijk voor je 4 sterren beoordeling.
Het is goed om te lezen dat je tevreden bent, en het samenstellen van kozijnen makkelijk gaat.
Je opmerking nemen we mee en gaan kijken wat we...
Hartelijk voor je 4 sterren beoordeling.
Je opmerking nemen we mee en gaan kijken wat we hiermee kunnen doen.
We staan graag weer voor je klaar bij een volgende bestelling.

Jan Grüteke

De levering was snel en volgens afspraak. Bij levering bleken glaslatten te ontbreken. Van twee van de 4 ruiten. Deze zijn na contact met de klantenservice nageleverd.

Beste Jan,
Hartelijk dank voor je positieve review.
Goed om te lezen dat je de website duidelijk vindt en het bestelproces als helder ervaart.
Wij nemen je opbouwende feedback mee en...
Beste Jan,
Hartelijk dank voor je positieve review.
Wij nemen je opbouwende feedback mee en zullen dit veranderen in ons proces.
Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar.
Team Toelevering Online

Moi-Techniek

Goedendag,
Dankjewel voor je 4 sterren, wij vinden het fijn om te lezen dat je zo positief bent.
Goedendag,
Wij streven ernaar om inderdaad de korte levertijden te realiseren en een goed contact met onze klanten te hebben.
Wij staan graag weer voor je klaar bij een volgende bestelling.

P Hazelaar

Bij 2e levering 1 dag voor levering een telefoontje dat levering later wordt ivm met fout bij leverancier mbt glas. Jammer dat leveren zonder glas ook niet kon. blijkt dat wanneer afspraak dus niet... Bij 2e levering 1 dag voor levering een telefoontje dat levering later wordt ivm met fout bij leverancier mbt glas. Jammer dat leveren zonder glas ook niet kon. blijkt dat wanneer afspraak dus niet nagekomen kan worden, men er niet alles aan doet om de klant tevreden te houden. Ik had graag de kozijnen op de afgesproken datum gehad, dan maar het glas naleveren.

GFBouwconsultancy

Super correct

Beste Lammert,
Beste Lammert,
Dankjewel voor het plaatsen van deze goede review. De 5 sterren zijn wij erg blij mee. Het is goed om te horen dat je onze website en het contact als prettig hebt ervaren. Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar.
Team Toeleveringonline.

Sergii

We bestelden een raam dat snel werd geleverd. Bij nadere inspectie merkten we dat het glas gebroken is. We hebben meteen een claim ingediend met alle details erbij. Na een paar weken wachten en... We bestelden een raam dat snel werd geleverd. Bij nadere inspectie merkten we dat het glas gebroken is. We hebben meteen een claim ingediend met alle details erbij. Na een paar weken wachten en praten met de ondersteuning was het probleem eindelijk opgelost en stuurden ze ons een nieuw glas!

Hallo Sergii,
Dankjewel voor je positieve review.
Hallo Sergii,
Dankjewel voor je positieve review.
Wij willen je bedanken voor je opbouwende feedback. Hier gaan wij mee aan de slag om te zorgen dat onze communicatie naar klanten beter wordt.
Bij een volgende bestelling helpen wij jou graag weer.
Team Toelevering Online

Scheffer & Co

Goede ervaring, al jaren 😊

Beste Hein,
Beste Hein,
Bedankt voor de 5-sterren beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden over de prijs - kwaliteit verhouding. Het contact als prettig en kundig hebt ervaren. We hopen je snel weer terug te zien met een nieuw bestelling.

Paauw

Top kwaliteit, op datum geleverd

Beste Robert,
Dankjewel voor het geven van 4,5 ster, wij zijn erg blij met deze review. Het is mooi dat je weer bij ons hebt besteld naar aanleiding van een vorige bestelling.
De opmerking...
Beste Robert,
De opmerking over aflak, staat inderdaad niet echt duidelijk omschreven. Maar de aflak is altijd Satin.
Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar.

Meijs

Snelle levering en op tijd

Goedendag Cees,
Hartelijk dank voor het geven van 4 sterren wij waarden deze waardering enorm. Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent over onze werkwijze.
Dit tip om de factuur...
Goedendag Cees,
Dit tip om de factuur te specificeren voor eventuele subsidie, zullen wij onderzoeken of dit haalbaar is.
Wij staan graag weer voor je klaar bij een volgende bestelling.