Bloks bouw en klusbedrijf

Je kunt zelf je kozijnen samen stellen en je weet de prijs

Hi,
Dankjewel voor de 4 sterren, daar zijn wij blij mee.
Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze snelle levering, en de kwaliteit van de kozijnen.
Je tip nemen wij mee, we gaan...
Hi,
Dankjewel voor de 4 sterren, daar zijn wij blij mee.
Je tip nemen wij mee, we gaan bekijken of dat haalbaar is.
De volgende bestelling helpen wij je graag weer.

M.westra

Mijn ervaring is prima, telefonisch contact gehad om bestelling na te lopen om te kijken of alles goed was en bestelling op tijd gekregen

Hi,
Wij zijn blij met je zeer positieve review.
Mooi om te lezen dat je veel over ons hebt gehoord, en daardoor voor ons hebt gekozen.
Fijn dat je ervaring met ons prima is verlopen,...
Hi,
Wij zijn blij met je zeer positieve review.
Fijn dat je ervaring met ons prima is verlopen, dat je samen met de Customer Care de ordercheck hebt gedaan en een goede bestelling hebt ontvangen.
De volgende bestelling helpen wij jou graag weer.

MN Leerlab

Leveren professioneel werk van hoge kwaliteit

Hi,
Wij zijn heel blij met je positieve beoordeling.
Hi,
Wij zijn heel blij met je positieve beoordeling.
Het is goed om te lezen dat je met onze site een goed project met de juiste maatvoering kunt invoeren. Fijn dat je de ons werk professioneel vind en de kozijnen van hoge kwaliteit.
Bij een volgende bestellingen helpen wij jou graag weer.

Hofmans timmerwerken

Hi,
Goed om te horen dat je via een aanbeveling voor ons hebt gekozen. En ons als fijn ervaart en de snelle levering als goed.
De tip nemen wij mee en staan graag bij een volgende...
Hi,
De tip nemen wij mee en staan graag bij een volgende bestelling weer voor je klaar.

Joan Lamper

Top

Hoi Joan,
Wij vinden het heel fijn om te lezen dat je onze snelle levertijd, bestelgemak en service als top hebt ervaren. De website duidelijk en compleet vind is helemaal mooi.
Dankjewel...
Hoi Joan,
Dankjewel voor deze mooie review.

Maarten Kas

Top

Hi Maarten,
Dankjewel voor je mooie review.
Goed om te lezen dat je via een relatie bij onze site bent gekomen.
Wij blij dat je onze site, service en kwaliteit als top hebt ervaren....
Hi Maarten,
Dankjewel voor je mooie review.
Goed om te lezen dat je via een relatie bij onze site bent gekomen.
Wij blij dat je onze site, service en kwaliteit als top hebt ervaren.
De volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar.

Giebels bouw

Komt afspraken na

Hoi,
Wij zijn blij met deze zeer positieve review.
Goed om te lezen dat je aangeeft dat wij onze afspraken nakomen, je de kwaliteit snel en goed ervaart.
Wij zullen je tip meenemen....
Hoi,
Wij zijn blij met deze zeer positieve review.
Wij zullen je tip meenemen.
De volgende bestelling zien we je graag weer terug.

Jan Trakzel

Bij fouten geen gehoor

R. Van Voorst

Eenvoudige bestelwijze. Flexibele betaalmethoden aangeboden. Nette levering, op tijd. Eindproduct was, helaas, 5 mm breder dan de opgegeven maat, waardoor we toch nog werk hadden aan het op maat... Eenvoudige bestelwijze. Flexibele betaalmethoden aangeboden. Nette levering, op tijd. Eindproduct was, helaas, 5 mm breder dan de opgegeven maat, waardoor we toch nog werk hadden aan het op maat maken.

Hoi Ringo,
Goed om te lezen dat je onze bestelwijze als eenvoudig ervaren hebt. De flexibele betaalmethode als positief.
Jammer dat de maat net niet goed is, bij een volgende bestelling...
Hoi Ringo,
Jammer dat de maat net niet goed is, bij een volgende bestelling kun je een ordercheck aanvragen. Dan controleren wij samen met jou de bestelling nog even.

Klusbedrijf Paul kop

Goede site nette prijs mooi kozijn

Beste Paul,
Dankjewel voor je 4 sterren review.
Fijn dat je tevreden bent over de prijs, snelheid en kwaliteit.
Jammer dat het met de planning niet helemaal goed liep. Normaliter...
Beste Paul,
Dankjewel voor je 4 sterren review.
Fijn dat je tevreden bent over de prijs, snelheid en kwaliteit.
Jammer dat het met de planning niet helemaal goed liep. Normaliter krijg je op zondag door wanneer je bestelling wordt geleverd. En een dag van te voren welk tijdstip.
We zullen hier nog beter opletten.
Wij staan graag weer voor je klaar bij een volgende bestelling.