Familie van der Steen

Prima bedrijf

snelle levering en goede communicatie

alles in orde

Saskia

Voor de 2r keer nu een kinderbed gekocht.

Snelle bezorging. Jaap bracht de spullen boven en binnen een paar minuten stond het bed in elkaar.

Joke

Product voldoet prima aan de beschrijving. Snelle reactie op bestelling en levering binnen levertijd. De rit liep iets uit en ik werd hiervan keurig door de chauffeur telefonisch op de hoogte... Product voldoet prima aan de beschrijving. Snelle reactie op bestelling en levering binnen levertijd. De rit liep iets uit en ik werd hiervan keurig door de chauffeur telefonisch op de hoogte gesteld. Vriendelijke en correcte bezorger/chauffeur

Zie hierboven

Geen verbeterpunten

Prettige ervaring. Fijn contact, o.a. ongevraagd doch zeer gewenst persoonlijk over de gekozen kleur. Vlotte bezorging en aflevering.

Mooi product. Flexibel, op advies van het bedrijf hebben wij minder afgenomen (een lade) en het bijbehorende bedrag kregen we de volgende dag alweer teruggestort.

Geen, ga zo door.

Joke

Product voldoet prima aan beschrijving. Bestelling precies volgens info geleverd. De rit liep iets uit, ik werd keurig op tijd door de chauffeur hierover gebeld. Zeer correcte vriendelijke chauffeur... Product voldoet prima aan beschrijving. Bestelling precies volgens info geleverd. De rit liep iets uit, ik werd keurig op tijd door de chauffeur hierover gebeld. Zeer correcte vriendelijke chauffeur bij levering product.

Zie hierboven

Geen verbeterpunten.

Zeer goed, vlotte levering

Vlotte levering, product in uitstekende staat, mooi assortiment

De kijkregeling!

m

Heel goed en accuraat

ja, snel geholpen na een telefoontje waarna vlotte afhandeling

nee

Zeer goed, erg snelle bezorging

Brian

Buffetkast gekocht, werd binnen 2 weken thuis afgeleverd en gemonteerd. Getracht de kast goed "af te stellen". Door een plintje op de vloer was dit niet perfect mogelijk. Nadat ik de plint had... Buffetkast gekocht, werd binnen 2 weken thuis afgeleverd en gemonteerd. Getracht de kast goed "af te stellen". Door een plintje op de vloer was dit niet perfect mogelijk. Nadat ik de plint had aangepast kwam de verkoper nogmaals langs om de afstelling te perfectioneren: geweldige service!

Mooie producten
Uitstekende service