Vlotte afhandeling!
En de laatste alsnog aangeboden gekregen ook al stond die niet in de webwinkel (nav van vraag van mij over levertijd)

Prima verpakt

Eén van de treden van de trap is wat minder mooi afgewerkt; het zou mooi geweest zijn als er dan alsnog een korting gegeven was. Het was de laatste, wellicht teruggestuurd vanwege die trede? Maar... Eén van de treden van de trap is wat minder mooi afgewerkt; het zou mooi geweest zijn als er dan alsnog een korting gegeven was. Het was de laatste, wellicht teruggestuurd vanwege die trede? Maar een restitutie in verhouding is alsnog welkom!

Reactie timzowoodliving:

Beste mevr. Wanneer een product niet in orde is horen wij dat natuurlijk graag van u. Misschien kunt u ons een foto sturen van de trede zodat we het netjes oplossen. Het is inderdaad het laatste... Beste mevr. Wanneer een product niet in orde is horen wij dat natuurlijk graag van u. Misschien kunt u ons een foto sturen van de trede zodat we het netjes oplossen. Het is inderdaad het laatste trapje maar is niet retour gekomen. Ik hoor graag van u.

Ik heb een uitstekende ervaring met dit bedrijf!!

Ik heb het bedrijf gebeld om te vragen naar de kleur van het product , en het werd me heel duidelijk uitgelegd .
Ook de levering is prima verlopen?

Ik heb geen verbeterpunten.

Margje

Leuk assortiment.
Snelle levering.

Goede ervaring. Precies op tijd en mooie tafel.

De uitleg mbt productie vind ik heel mooi.

Nvt

Nvt

H.M. de Hoog

Ik heb bezorgd gekregen naar wat ik verwachte.

Daar het grote pakketten zijn zou het fijn zijn een aflever moment te kunnen afspreken. Nu heb ik mijn buren opgescheept met twee grote pakketten in hun gang.

Reactie timzowoodliving:

Ja dat is inderdaad lastig met twee pakketten. Uw zending is geleverd met Post.nl, zij geven een tijdsindicatie voor levering aan via de trackandtrace code naar uw email adres. Misschien is dat nu... Ja dat is inderdaad lastig met twee pakketten. Uw zending is geleverd met Post.nl, zij geven een tijdsindicatie voor levering aan via de trackandtrace code naar uw email adres. Misschien is dat nu niet gebeurd helaas, onze excuses. Dank u voor uw beoordeling. Jaap van Dijk Timzowood Living

Lowik

We zijn erg positief, goede service!
we zijn blij met ons kastje

R.L.C. Sloot

Erg vriendelijk en behulpzaam bij bepalen keuze. Geen afstandelijke benadering maar met duidelijke interesse omtrent de wensen.

Sterke punt was/is bovengenoemde benadering samen met het duidelijk uitgaan van het goede van de koper: geen exorbitant hoge aanbetaling of vooruit betaling nodig, kan ten alle tijde van besluit tot... Sterke punt was/is bovengenoemde benadering samen met het duidelijk uitgaan van het goede van de koper: geen exorbitant hoge aanbetaling of vooruit betaling nodig, kan ten alle tijde van besluit tot aankoop afzien zonder enig probleem, goed overleg over, op mogelijkheden en wensen van klant gerichte, levering van het gekochte.

Vooralsnog niet.

yogaschool elly de boer

Goede service

persoonlijk contact

het enige puntje is het zelf meehelpen uitladen. doch het werd aangegeven dat er iemand nodig was om mee te helpen.

Mooie kast, snelle en goede levering