Goeie ervaring, snelle levering. En Mn dochter is gek op dr tafeltje met bankje. Kortom duim omhoog

F, van Tongeten

Was prima. Ging allemaal vlotjes.

Leuke exlusieve produktenik

Ik zou het niet weten

Kathleen Koevoets

R. Schaap

Vriendelijk en persoonlijk contact.

Denken graag met je mee.

Nienke

Bed besteld. Snelle levering. Maar helaas paste het niet goed in elkaar. (Nieuwe lijn)in overleg zo snel als mogelijk een oplossing gekregen.

Prima en persoonlijke service bij Timzowood.
Mooie en degelijke producten. Geen '13 in een dozijn'.

Vlotte afhandeling!
En de laatste alsnog aangeboden gekregen ook al stond die niet in de webwinkel (nav van vraag van mij over levertijd)

Prima verpakt

Eén van de treden van de trap is wat minder mooi afgewerkt; het zou mooi geweest zijn als er dan alsnog een korting gegeven was. Het was de laatste, wellicht teruggestuurd vanwege die trede? Maar... Eén van de treden van de trap is wat minder mooi afgewerkt; het zou mooi geweest zijn als er dan alsnog een korting gegeven was. Het was de laatste, wellicht teruggestuurd vanwege die trede? Maar een restitutie in verhouding is alsnog welkom!

Reactie Timzowoodliving:

Beste mevr. Wanneer een product niet in orde is horen wij dat natuurlijk graag van u. Misschien kunt u ons een foto sturen van de trede zodat we het netjes oplossen. Het is inderdaad het laatste... Beste mevr. Wanneer een product niet in orde is horen wij dat natuurlijk graag van u. Misschien kunt u ons een foto sturen van de trede zodat we het netjes oplossen. Het is inderdaad het laatste trapje maar is niet retour gekomen. Ik hoor graag van u.

Ik heb een uitstekende ervaring met dit bedrijf!!

Ik heb het bedrijf gebeld om te vragen naar de kleur van het product , en het werd me heel duidelijk uitgelegd .
Ook de levering is prima verlopen?

Ik heb geen verbeterpunten.

Margje

Leuk assortiment.
Snelle levering.

Goede ervaring. Precies op tijd en mooie tafel.

De uitleg mbt productie vind ik heel mooi.

Nvt

Nvt