Petrastraatsma@gmail.com

Zeer positief.fijne communicatie

Super vriendelijk..wij zijn zeer tevreden.

Aad van Gils

Goed, doen wat ze beloven

Klantenservice, meedenken

geen.

Bedrijf reageerde snel op vragen. Geleverde producten zien er goed uit. Levering ging slecht: de verkeerde persoon werd gebeld, geen 30 minuten vooraf zodat men voor een dichte deur stond, en toen... Bedrijf reageerde snel op vragen. Geleverde producten zien er goed uit. Levering ging slecht: de verkeerde persoon werd gebeld, geen 30 minuten vooraf zodat men voor een dichte deur stond, en toen werden onze meubels maar bij de buren achter gelaten.

Kom gemaakte afspraken over levering na.

Reactie Timzowoodliving:

Dit is inderdaad fout gegaan, onze excuses. We hebben het verkeerde telefoonnummer gebeld. Het betrof relatief kleine meubels en hebben de buren gevraagd die erg hulpvaardig waren. Het spijt ons als... Dit is inderdaad fout gegaan, onze excuses. We hebben het verkeerde telefoonnummer gebeld. Het betrof relatief kleine meubels en hebben de buren gevraagd die erg hulpvaardig waren. Het spijt ons als we u daarmee in verlegenheid gebracht hebben. Jaap van Dijk,

S Klijs

Fijne communicatie, levering op tijd, mooi en uniek ontworpen product.

Mooi product, goede kwaliteit.

Patrucis

Mooie bijzondere meubels verkopen zij van goede kwaliteit

Besteld via internet snel bezorgd

Jansen

Zeer goed en persoonlijk. Snelle en heldere communicatie en men denkt mee in mogelijkheden van bv extra lades of planken.
Levering was op tijd met belletje vooraf. Heel prettig om exacte tijd...
Levering was op tijd met belletje vooraf. Heel prettig om exacte tijd te weten.

Mooie kasten uiteraard. Ook: de kijkregeling om nog te kunnen besluiten van koop af te zien, persoonlijk contact, pinnen bij levering ipv vooraf.

Geen verbeterpunten. 2 tips: een mooie ladekast in landelijke stijl zou niet misstaan in aanbod. En een paar extra foto's van binnenkant van kast op site plaatsen geeft beter beeld.

Wij hebben een heleCorrecte behandeling, bij het bezorgen en afhandelen van klacht ervaren. Bij het uitpakken van nacht kastjes bleek dat de plank ophanging in het kastje fout zat. Na een... Wij hebben een heleCorrecte behandeling, bij het bezorgen en afhandelen van klacht ervaren. Bij het uitpakken van nacht kastjes bleek dat de plank ophanging in het kastje fout zat. Na een telefoontje mochten we het kastje gewoon gebruiken tot hij kosteloos werd verwisseld voor een ander goed kastje. Dat is survice!

Geen verkoop praatjes, leuke en eerlijke handel en een mooie site.

Snelle communicatie. Komen afspraken na. Wat ook erg prettig is, is dat de levertijd maar kort was.
En het belangrijkste: een hele mooie kast!

E.K. van der Stokker

Heel goede ervaring. Prettig contact.

Goede communicatie, mooi afgewerkt product, snelle levertijd.

Zou ik zo niet weten.

T. Den Herder

Betrouwbaar, meedenkend en klantvriendelijk.

Mooie spullen.

Nee, alles is goed, meer den goed.