Jansen

Zeer goed en persoonlijk. Snelle en heldere communicatie en men denkt mee in mogelijkheden van bv extra lades of planken.
Levering was op tijd met belletje vooraf. Heel prettig om exacte tijd...
Levering was op tijd met belletje vooraf. Heel prettig om exacte tijd te weten.

Mooie kasten uiteraard. Ook: de kijkregeling om nog te kunnen besluiten van koop af te zien, persoonlijk contact, pinnen bij levering ipv vooraf.

Geen verbeterpunten. 2 tips: een mooie ladekast in landelijke stijl zou niet misstaan in aanbod. En een paar extra foto's van binnenkant van kast op site plaatsen geeft beter beeld.

Wij hebben een heleCorrecte behandeling, bij het bezorgen en afhandelen van klacht ervaren. Bij het uitpakken van nacht kastjes bleek dat de plank ophanging in het kastje fout zat. Na een... Wij hebben een heleCorrecte behandeling, bij het bezorgen en afhandelen van klacht ervaren. Bij het uitpakken van nacht kastjes bleek dat de plank ophanging in het kastje fout zat. Na een telefoontje mochten we het kastje gewoon gebruiken tot hij kosteloos werd verwisseld voor een ander goed kastje. Dat is survice!

Geen verkoop praatjes, leuke en eerlijke handel en een mooie site.

Snelle communicatie. Komen afspraken na. Wat ook erg prettig is, is dat de levertijd maar kort was.
En het belangrijkste: een hele mooie kast!

E.K. van der Stokker

Heel goede ervaring. Prettig contact.

Goede communicatie, mooi afgewerkt product, snelle levertijd.

Zou ik zo niet weten.

T. Den Herder

Betrouwbaar, meedenkend en klantvriendelijk.

Mooie spullen.

Nee, alles is goed, meer den goed.

Prima!

Ontbrekende onderdelen snel nageleverd

Levering was niet goed gecontroleerd, er ontbraken onderdelen.

Esther Foppen - Tekenen & meer

Ik heb besteld, alles ging makkelijk/voorspoedig, betaald en ik heb het bestelde ontvangen.

Goede ervaring!

Netjes geleverd, duidelijke tijd doorgegeven

Komen afspraken na, keurig op tijd geleverd.

Nee

Petra Van de Berg

Een console en bordenrek gekocht bij Timzowoodliving! Werkelijk wat een plaatjes. Het is persoonlijk bezorgd en ook nog gemonteerd aan de muur. Waar vind je dit tegenwoordig nog, zo... Een console en bordenrek gekocht bij Timzowoodliving! Werkelijk wat een plaatjes. Het is persoonlijk bezorgd en ook nog gemonteerd aan de muur. Waar vind je dit tegenwoordig nog, zo klantvriendelijk, geweldig!

Heel klantvriendelijk, mee denkend,

Alles is perfect, hier een zeer tevreden klant!