Dit is mijn derde aankoop dus ben ik tevreden

persoonlijk contazct en service

neen

Margot

Uitstekend

Snel, netjes, mooie tafel

Keukentrapje besteld. Geheel volgens afspraak geleverd

Goed product, correcte levering

Snel en accuraat

Goed. Heldere informatie. Goede service. Flexibel. Meedenkend.

Snelle levering. Kleine aanpassing aan kast kon zonder problemen en zonder extra kosten worden uitgevoerd.

De informatie over de levertermijn is heel ruim vermeld op de website. De levering zelf was echter veel sneller. Mogelijk dat bezoekers op de website eerder besluiten om een bestelling bij Timzowood... De informatie over de levertermijn is heel ruim vermeld op de website. De levering zelf was echter veel sneller. Mogelijk dat bezoekers op de website eerder besluiten om een bestelling bij Timzowood Living te plaatsen als men weet dat de levering binnen 1 week ook soms mogelijk is.

Reactie Timzowoodliving:

Dank voor uw mooie review. De levertermijnen hebben te maken met onze eigen routes die wij door Nederland rijden. Wij rijden elke 3 weken iedere regio in ons land. Wanneer uw route sneller wordt... Dank voor uw mooie review. De levertermijnen hebben te maken met onze eigen routes die wij door Nederland rijden. Wij rijden elke 3 weken iedere regio in ons land. Wanneer uw route sneller wordt gereden dan de aangegeven levertijd is dat natuurlijk fijn maar andersom niet. daarom geven wij de maximale levertermijn op onze site aan. Dan kan het alleen maar meevallen en geeft dat positieve reacties bij de aankoop van onze producten.

Puur Styling - interieuradvies

Heel plezierig. Snelle communicatie. De Op maat mogelijkheden zijn ook erg fijn.

De prijs kwaliteit verhouding is erg goed.

Goede kwaliteit en service. Tevreden klant.

Petra Van kuik

Ik ben zeer tevreden over Timzowood !
Heb hier een heel mooie kapstok besteld en ben heel erg blij ermee.
Net zo mooi op de site als in het echt :)
De site is ook erg mooi en...
Ik ben zeer tevreden over Timzowood !
Heb hier een heel mooie kapstok besteld en ben heel erg blij ermee.
Net zo mooi op de site als in het echt :)
De site is ook erg mooi en overzichtelijk.

Zeer snelle reactie via de site...en supersnelle levering.
Ik had de volgende dag mijn pakket al in huis.

Ga "gewoon" zo door šŸ‘

Mijn ervaringen met Timzowood Living zijn (zeer) positief. De website is duidelijk en overzichtelijk. Het bestellen gaat eenvoudig. De bestelde artikelen worden sneller geleverd dan de termijn die... Mijn ervaringen met Timzowood Living zijn (zeer) positief. De website is duidelijk en overzichtelijk. Het bestellen gaat eenvoudig. De bestelde artikelen worden sneller geleverd dan de termijn die daar volgens de website voor staat. Ook op de dag van bezorging wordt er keurig op tijd geleverd. De meubelen zijn van degelijke kwaliteit en zitten goed in de verf.

De levertijd is korter dan verwacht. Op de dag van bezorging worden de bestelde artikelen keurig op tijd en met zorg afgeleverd. Hierdoor verloopt het hele proces niet alleen sneller dan verwacht... De levertijd is korter dan verwacht. Op de dag van bezorging worden de bestelde artikelen keurig op tijd en met zorg afgeleverd. Hierdoor verloopt het hele proces niet alleen sneller dan verwacht maar bovenal in een uiterst plezierige sfeer.

De inwendige diepte van het nachtkastje is volgens de website 25,5 cm maar bij onze houten locker nachtkastjes L + R 29 cm. Meer kastruimte dus.

Keurige service, fijn even overleg over de bezorging en leukd spullen geleverd.

Fijn even contact over de levering. Goede cominucatie

Ga zo door