Heel goed, tafel besteld en binnen week geleverd. Netjes tijdsvak doorgegeven door bedrijf en half uur van tevoren gebeld dat er geleverd zou gaan worden

Snelheid en communicatie

Vandaag is ons meubel geleverd, wat een mooie kast!!! Je merkt aan alles dat het een bedrijfje is wat gewoon kwaliteit wil leveren en tevreden klanten belangrijk vindt.

Kwaliteit, mooie meubels, familiebedrijf,

Prima, online een gruttersbak besteld en deze werd snel geleverd.

Ik werd over de bestelling gebeld, dat het de laatste was en dat er een plankje iets scheef zat, maar bijna niet te zien was.
Netjes dat hierover werd gebeld. Er werd een korting afgesproken,...
Netjes dat hierover werd gebeld. Er werd een korting afgesproken, als ik de bak wilde hebben. Dat heb ik gedaan en inderdaad, bijna niets van te zien en het staat heel leuk.

Geen idee

Leuke producten, snelle service.

Snelle reactie op email. Bezorgdatum klopt.

Nee.

Familie van der Steen

Prima bedrijf

snelle levering en goede communicatie

alles in orde

Saskia

Voor de 2r keer nu een kinderbed gekocht.

Snelle bezorging. Jaap bracht de spullen boven en binnen een paar minuten stond het bed in elkaar.

Joke

Product voldoet prima aan de beschrijving. Snelle reactie op bestelling en levering binnen levertijd. De rit liep iets uit en ik werd hiervan keurig door de chauffeur telefonisch op de hoogte... Product voldoet prima aan de beschrijving. Snelle reactie op bestelling en levering binnen levertijd. De rit liep iets uit en ik werd hiervan keurig door de chauffeur telefonisch op de hoogte gesteld. Vriendelijke en correcte bezorger/chauffeur

Zie hierboven

Geen verbeterpunten

Prettige ervaring. Fijn contact, o.a. ongevraagd doch zeer gewenst persoonlijk over de gekozen kleur. Vlotte bezorging en aflevering.

Mooi product. Flexibel, op advies van het bedrijf hebben wij minder afgenomen (een lade) en het bijbehorende bedrag kregen we de volgende dag alweer teruggestort.

Geen, ga zo door.

Joke

Product voldoet prima aan beschrijving. Bestelling precies volgens info geleverd. De rit liep iets uit, ik werd keurig op tijd door de chauffeur hierover gebeld. Zeer correcte vriendelijke chauffeur... Product voldoet prima aan beschrijving. Bestelling precies volgens info geleverd. De rit liep iets uit, ik werd keurig op tijd door de chauffeur hierover gebeld. Zeer correcte vriendelijke chauffeur bij levering product.

Zie hierboven

Geen verbeterpunten.