H.M. de Hoog

Ik heb bezorgd gekregen naar wat ik verwachte.

Daar het grote pakketten zijn zou het fijn zijn een aflever moment te kunnen afspreken. Nu heb ik mijn buren opgescheept met twee grote pakketten in hun gang.

Reactie Timzowoodliving:

Ja dat is inderdaad lastig met twee pakketten. Uw zending is geleverd met Post.nl, zij geven een tijdsindicatie voor levering aan via de trackandtrace code naar uw email adres. Misschien is dat nu... Ja dat is inderdaad lastig met twee pakketten. Uw zending is geleverd met Post.nl, zij geven een tijdsindicatie voor levering aan via de trackandtrace code naar uw email adres. Misschien is dat nu niet gebeurd helaas, onze excuses. Dank u voor uw beoordeling. Jaap van Dijk Timzowood Living

Lowik

We zijn erg positief, goede service!
we zijn blij met ons kastje

R.L.C. Sloot

Erg vriendelijk en behulpzaam bij bepalen keuze. Geen afstandelijke benadering maar met duidelijke interesse omtrent de wensen.

Sterke punt was/is bovengenoemde benadering samen met het duidelijk uitgaan van het goede van de koper: geen exorbitant hoge aanbetaling of vooruit betaling nodig, kan ten alle tijde van besluit tot... Sterke punt was/is bovengenoemde benadering samen met het duidelijk uitgaan van het goede van de koper: geen exorbitant hoge aanbetaling of vooruit betaling nodig, kan ten alle tijde van besluit tot aankoop afzien zonder enig probleem, goed overleg over, op mogelijkheden en wensen van klant gerichte, levering van het gekochte.

Vooralsnog niet.

yogaschool elly de boer

Goede service

persoonlijk contact

het enige puntje is het zelf meehelpen uitladen. doch het werd aangegeven dat er iemand nodig was om mee te helpen.

Mooie kast, snelle en goede levering

fijn dat het op zaterdag geleverd kon worden.

Els den Outer

Goede website met mooie artikelen, keurig verzorgd. Na de bestelling netjes een mail.
Als de bestelling komt wordt je goed op de hoogte gehouden.
Ben erg tevreden met mijn bestelling ,...
Als de bestelling komt wordt je goed op de hoogte gehouden.
Ben erg tevreden met mijn bestelling , mooi gemaakt en past prima bij mijn spullen.

Ik zag eigen vervoer, dat is al prettig.
Vond het slim dat je de mail moest terug sturen, zodat het bevestigd is dat het bezorgd kan worden.

Zou zeggen ga zo door, is prima.

Goede kwaliteit en service. Mooie producten

Snelle levering. Telefonische waarschuwing wanneer er geleverd wordt. Het product werd in huis door de leverancier gemonteerd. Klasse

Doe geen was meer op een tafel die zo temperatuur gevoelig is. Binnen een dag al kringen op de tafel

Cynthia

2x een bestelling geplaatst. Goed geholpen. Erg behulpzaam

Tijdloze meubelen, goede kwaliteit. Uniek product tussen al die massa productie

Je moet goed kijken om de vestiging in Zaandam niet te missen. Als het busje er staat is het goed te vinden. Al staat deze er niet mis je snel het reclamebord op het gebouw

Pien

Mooie producten, soms aan de prijs, maar dat is het zeker waard!

Mooie producten, snelle levering en fijn contact.

Ga zo door??