Jennie van Tilburg

Geweldige service

Snelle levering en service

Prettige communicatie

Bij levering de kast met glas niet laten vallen ;-)

Snelle levering en goed telefonisch bereikbaar voor evt vragen.

Mooie tafel, snelle bezorging, zit niet de hele dag op je bestelling te wachten, verwachten tijdstip niet langer dan 2 uur wachten. Stuk prettigere ervaring vergeleken bij de grotere aanbieders.

Michael Kouwenhoven

Onze ervaring is positief!

We werden vriendelijk door de heer van Dijk (eigenaar) in de werkplaats te Zaandam ontvangen om de kast die we wilden bestellen te kunnen bekijken. Twee dagen later werd de kast thuis netjes afgeleverd en naar tevredenheid voor ons gemonteerd. Ik ben verder blij met dit bedrijf omdat ze mij een kast van gewoon hout kunnen verkopen, maar waar geen oerbos voor omgehakt moest worden.

Ik kan geen verbeterpunten bedenken en geeft het bedrijf daarom (plus alle bovenstaande punten) vijf punten.

Stichting Happiness

Super super super!!!

Hele mooie stevige meubels landelijke stijl! 😍

Niets ben helemaal blij 😃

Petrastraatsma@gmail.com

Zeer positief.fijne communicatie

Super vriendelijk..wij zijn zeer tevreden.

Aad van Gils

Goed, doen wat ze beloven

Klantenservice, meedenken

geen.

Bedrijf reageerde snel op vragen. Geleverde producten zien er goed uit. Levering ging slecht: de verkeerde persoon werd gebeld, geen 30 minuten vooraf zodat men voor een dichte deur stond, en toen...

Kom gemaakte afspraken over levering na.

Reactie Timzowoodliving:

Dit is inderdaad fout gegaan, onze excuses. We hebben het verkeerde telefoonnummer gebeld. Het betrof relatief kleine meubels en hebben de buren gevraagd die erg hulpvaardig waren. Het spijt ons als we u daarmee in verlegenheid gebracht hebben. Jaap van Dijk,

S Klijs

Fijne communicatie, levering op tijd, mooi en uniek ontworpen product.

Mooi product, goede kwaliteit.