Wat vond je van de smaak van de TimFit SX-5 ?
Vond je TimFit-SX5 eenvoudig te volgen ?
Ben je tevreden over het Afslankresultaat van TimFit-SX5 ?
8.2/10
Is je TimFit.com bestelling snel geleverd door PostNL ?
9.8/10

Louise Althof

Het is gemakkelijk in gebruik. Je hoeft niet speciale een maaltijd te maken. Scheelt veel tijd!

Bilguissa

Ik ben blij met timfit

Hanneke

Mijn ervaring met timfit is heel goed

Cees

Super en eenvoudig vol te houden!

raymond gorremand

Enkel positieve ervaringen over het product, afvallen, levering enz...

Esther

Doel bereikt, goede producten, prima coaching e via Friends vee steun aan elkaar. lekkere recepten. Aanrader!

Esther

Lekkere shake (de oude versie) coaching erachter slecht, TinFit Friends op facebook niet transparant. Als je een vraag stelt of mening geeft die hen niet bevalt, krijg je geen antwoord en word je... Lekkere shake (de oude versie) coaching erachter slecht, TinFit Friends op facebook niet transparant. Als je een vraag stelt of mening geeft die hen niet bevalt, krijg je geen antwoord en word je gelijk geblokkeerd. Bij mij gebeurd rn bij anderen ook heb ik vernomen.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Beste Esther, Dank je wel voor je feedback! Wij vinden het erg jammer om te horen dat je de coaching achter TimFit als slecht hebt ervaren en je je niet gehoord voelt. Wij vinden transparantie naar... Beste Esther, Dank je wel voor je feedback! Wij vinden het erg jammer om te horen dat je de coaching achter TimFit als slecht hebt ervaren en je je niet gehoord voelt. Wij vinden transparantie naar onze klanten juist zeer belangrijk en daarom kunnen wij jouw review ook niet goed plaatsen. Wat wij zien is namelijk dat onze coaches je op meerdere fronten hebben proberen te helpen maar je wilde deze adviezen en informatie niet aannemen. Daarnaast hebben ze je zelfs nog voorzien van de oude variant TimFit shakes. De reden dat je na meerdere waarschuwingen uit de TimFit Friends groep bent verwijderd is omdat je ondanks waarschuwingen meermaals de groepsregels hebt genegeerd en daardoor gemotiveerde leden onnodig onzeker maakte. Wij vinden het jammer dat je met deze review je frustratie wil uiten. Wil je serieus aan de slag met je gewicht en gezondheid? Dan ben je altijd welkom! Met vriendelijke groet, Team TimFit

Ilona

Veel geprobeerd maar eindelijk een product gevonden die werkt! Eindelijk mijn doel behaalt en na een half jaar nog steeds op gewicht. Dank je wel TimFit coaches voor al jullie support en tips! Ik... Veel geprobeerd maar eindelijk een product gevonden die werkt! Eindelijk mijn doel behaalt en na een half jaar nog steeds op gewicht. Dank je wel TimFit coaches voor al jullie support en tips! Ik heb jullie inmiddels ook bij mijn vrienden aangeraden ??

Natas

De nieuwe smaken zijn een enorme verbetering. Natuurlijk en lekker. De shakes vullen goed en voelen als een volwaardige maaltijd. Ik ben nu ruim een maand bezig en heb bijna mijn streef gewicht... De nieuwe smaken zijn een enorme verbetering. Natuurlijk en lekker. De shakes vullen goed en voelen als een volwaardige maaltijd. Ik ben nu ruim een maand bezig en heb bijna mijn streef gewicht bereikt. Begeieliding via mail en de Facebook groep is een mooie aanvulling. Zeer tevreden over timfit.