Wat vond je van de smaak van de TimFit SX-5 ?
Vond je TimFit-SX5 eenvoudig te volgen ?
Ben je tevreden over het Afslankresultaat van TimFit-SX5 ?
8.2/10
Is je TimFit.com bestelling snel geleverd door PostNL ?
9.8/10

Else

Ontevreden ervan. 2 soorten shake's Vanille en Cappuccino gebruikt maar geen resultaat bekomen

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Beste Else, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je afslankresultaat. Niet afvallen heeft meestal een oorzaak en wij willen dit graag met je achterhalen. Wij hebben al geprobeerd... Beste Else, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je afslankresultaat. Niet afvallen heeft meestal een oorzaak en wij willen dit graag met je achterhalen. Wij hebben al geprobeerd contact met je op te nemen maar helaas zonder resultaat. Neem je contact met ons op dan helpen wij je graag je doel alsnog te bereiken! Uiteindelijk kan iedereen afvallen met TimFit.com

Vince

Erg goed, gebruik het nu twee maandjes en ben meer afgevallen dan verwacht. Smaak is lekker, begeleiding top. Zeker aan te raden

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je wel voor je mooie review Vince, super dat TimFit ook jou heeft geholpen! Trots op je :)

Brigitte Ingelaere

Al enkele weken bezig buikpijn maar na positieve feedback van Tim fit begin ik weer hoopvol aan de race tegen mijn kilo’s blijkbaar ligt het aan mijn intoleranties en was het team bereid mij te... Al enkele weken bezig buikpijn maar na positieve feedback van Tim fit begin ik weer hoopvol aan de race tegen mijn kilo’s blijkbaar ligt het aan mijn intoleranties en was het team bereid mij te helpen groetjes Brigitte

Hannes

Ik had er geen vertrouwen in maar ben gestart omdat mijn vriend goed was afgevallen. twee maanden gebruikt en nu super tevreden. dikke pluim en slanke buik.

Jolanda

Totaal bijna 30 kilo afgevallen. Op advies van TimFit gedurende een langere periode. Ook daarna wordt je kosteloos ondersteund om je streefgewicht te behouden. Inmiddels alweer meer dan een jaar op... Totaal bijna 30 kilo afgevallen. Op advies van TimFit gedurende een langere periode. Ook daarna wordt je kosteloos ondersteund om je streefgewicht te behouden. Inmiddels alweer meer dan een jaar op gewicht.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je wel Jolanda, wij zijn pas tevreden als jij het bent.

Hannes

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Mooie woorden, dank je wel!

Helga Wever-Kist

Je kunt prima afvallen met Timfit ,de smaken zijn allemaal lekker en goed tedoen

Rene

Overdag lukt het maar s avonds ga ik in de fout...

Hallo Rene,
Wat vervelend om te horen dat je het lastig vind o het in de avond vol te houden. Onze coaches staan altijd voor je klaar en helpen je alsnog graag! Neem je even contact met ons op?

Stijn

Overdag houdt het goed de honger tegen, maar savonds krijg je des te meer honger. Dus over het algemeen weinig resultaat. Wel beter tegen een opgeblazen gevoel.
Shakes geven een slechte...
Shakes geven een slechte adem.
Vooral aardbei en banaan zijn lekker, de rest is minder.

Myrjam

Lekkere shakes, die goede voedingsstoffen bevat en die aangemaakt kunnen worden met water i.p.v. melk.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je wel Myrjam, TimFit is inderdaad een topper onder de shakes. Iedereen die de ingrediënten vergelijkt kan zien dat TimFit uniek is.