Wat vond je van de smaak van de TimFit SX-5 ?
Vond je TimFit-SX5 eenvoudig te volgen ?
Ben je tevreden over het Afslankresultaat van TimFit-SX5 ?
8.2/10
Is je TimFit.com bestelling snel geleverd door PostNL ?
9.8/10

Vince Klaasen

Meer dan tevreden, niet verwacht maar toch gestart naar aanleiding van het resultaat van mijn vriendin. Sneller mijn gewicht behaald dan ik had verwacht. Nu samen alweer bijna een half jaar op ons... Meer dan tevreden, niet verwacht maar toch gestart naar aanleiding van het resultaat van mijn vriendin. Sneller mijn gewicht behaald dan ik had verwacht. Nu samen alweer bijna een half jaar op ons steefgewicht dankzij 1 Shake per dag. Kan verder vrijwel alles eten en drinken. Voel mij top.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je wel voor de mooie review!

Marlies

Zeer tevreden en goed vol te houden

Marijke

Al een tijdje bezig en 15 kilo afgevallen. Ben erg tevreden maar ik ga nog even door.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Hallo Marijke, Wauw 15 kilo lichter! Dat moet goed voelen. Heel fijn om te horen dat je tevreden bent met TimFit!

Murat

Ik heb zeer goede ervaringen met Timfit én Ketox24. Dankzij Ketox24 heb ik mijn beoogde gewicht kunnen bereiken. De maaltijdrepen van Timfit zijn een bijzonder goede (en lekkere) vervanging van... Ik heb zeer goede ervaringen met Timfit én Ketox24. Dankzij Ketox24 heb ik mijn beoogde gewicht kunnen bereiken. De maaltijdrepen van Timfit zijn een bijzonder goede (en lekkere) vervanging van reguliere maaltijden, zeker als er haast in het spel is. Daarnaast nog mijn dankwoord aan de medewerksters van beide klantenservices. Zij staan altijd voor mij klaar en schromen niet om vele stappen extra te zetten om mij als klant tevreden te houden. Het is twee keer voorgekomen dat mijn bestelling door technische complicaties niet volledig is afgeleverd. Echter, daarna is er telkens daadkrachtig gehandeld en heb ik de volgende dag de ontbrekende producten alsnog ontvangen. Bij de tweede keer zelfs met een presentje..... Ik beveel Timfit én Ketox24 zonder enige aarzeling aan iedereen aan!

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Hallo Murat, Dank je wel voor je positieve reactie en ons aanbeveelt aan anderen. Wij vinden het ook super om te horen dat jij je doel hebt bereikt en dat je het gevoel hebt gekregen om gehoord te... Hallo Murat, Dank je wel voor je positieve reactie en ons aanbeveelt aan anderen. Wij vinden het ook super om te horen dat jij je doel hebt bereikt en dat je het gevoel hebt gekregen om gehoord te worden door onze voedingscoaches. Onze voedingscoaches staan 24/7 voor je klaar ook als je eenmaal op gewicht bent. Dus heb je weer een tip nodig mag je ze ten aller tijde mailen. Ze helpen je graag!

Maria

Na het lezen van de goede recensies de gok gewaagd. Ben echt enorm positief verbaasd! Ik ben een grote eter normaal en een echte zoetekauw. Ik zit na 1 Shake gewoon tot 4 uur vol en de smaak is echt... Na het lezen van de goede recensies de gok gewaagd. Ben echt enorm positief verbaasd! Ik ben een grote eter normaal en een echte zoetekauw. Ik zit na 1 Shake gewoon tot 4 uur vol en de smaak is echt lekker!

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Hallo Maria, Dank je wel voor je enthousiaste reactie! Wat fijn om te horen dat je geen hongergevoel ervaart en onze shakes erg lekker vind.

L.K

Totaal 12 kilo afgevallen. Dankzij de samenstelling van de shakes van TimFit en de recepten die je zowel meegezonden krijgt alsmede via de facebooksite van de coaches en de TimFitFriends. Afvallen... Totaal 12 kilo afgevallen. Dankzij de samenstelling van de shakes van TimFit en de recepten die je zowel meegezonden krijgt alsmede via de facebooksite van de coaches en de TimFitFriends. Afvallen was een no-go totdat ik het TimFit proefpakket uitprobeerde. In 1 week was ik ineens 2 kilo lichter zonder hongergevoel. Dit gaf me zo een enorme boost om er mee door te gaan dat zelfs de feestmaand december niet moeilijk was. Het is voor jezelf even uitzoeken welke smaak(-en) het beste bij je past. De repen vind ik persoonlijk een enorme toevoeging en deze vullen werkelijk uitstekend.De coaches reageren ook erg vlot op je commentaar via de mail.Ik ga kijken hoeveel winst er nog te behalen valt in mijn strijd tegen de kilo's, dus de laatste ster is voor mijzelf ;-)

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Hallo , Dank je wel voor je positieve reactie en feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent en onze maaltijdrepen een enorme toevoeging vind. Wij helpen je graag om te kijken hoeveel winst... Hallo , Dank je wel voor je positieve reactie en feedback! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent en onze maaltijdrepen een enorme toevoeging vind. Wij helpen je graag om te kijken hoeveel winst er nog is te halen in de strijd tegen de kilo's!

Rudy

Eindelijk een stok achter de deur! Als je wil mag je gratis gebruik maken van de voedingscoach en dat is echt fijn! Wekelijks stuur ik mij resultaat door en zij houden het voor mij bij. Als het wat... Eindelijk een stok achter de deur! Als je wil mag je gratis gebruik maken van de voedingscoach en dat is echt fijn! Wekelijks stuur ik mij resultaat door en zij houden het voor mij bij. Als het wat minder gaat dan geven ze extra tips of op down momentjes geven ze je motivatie weer even een boost.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Hallo Rudy, Dank je wel voor je positieve reactie! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Wij helpen je graag je doel te bereiken!

Evi

Als veganist is het moeilijk om een shake te vinden die lekker is maar er ook voor zorgt dat ik toch alle dagelijkse aanbevolen eiwitten, vitamines, mineralen en vezels binnen krijg. Ik kan TimFit... Als veganist is het moeilijk om een shake te vinden die lekker is maar er ook voor zorgt dat ik toch alle dagelijkse aanbevolen eiwitten, vitamines, mineralen en vezels binnen krijg. Ik kan TimFit elke veganist aanraden! Daarnaast leveren ze ook nog eens een topservice!

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Hallo Evi, Wat fijn om te horen dat je onze TimFit Vegan shakes lekker vind. Probeer ook eens onze andere smaken. Op onze socials kun je ook recepten vinden van variaties op de shake. Bijv. een... Hallo Evi, Wat fijn om te horen dat je onze TimFit Vegan shakes lekker vind. Probeer ook eens onze andere smaken. Op onze socials kun je ook recepten vinden van variaties op de shake. Bijv. een heerlijke cappuccino ijskoffie

Kayden

Na alle goede reviews toch eens een advies gevraagd bij TimFit. Na een uitgebreid persoonlijk gesprek met een TimFit voedingscoach heb ik het geadviseerde pakket besteld. De eerste week was even... Na alle goede reviews toch eens een advies gevraagd bij TimFit. Na een uitgebreid persoonlijk gesprek met een TimFit voedingscoach heb ik het geadviseerde pakket besteld. De eerste week was even doorbijten maar daarna ging het snel. Na jaren vechten tegen mijn gewicht, eindelijk iets wat echt helpt.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je wel voor je reactie Kayden! Wij zijn blij dat wij jou hebben kunnen helpen om je doel te bereiken.

Melanie

Top product! Top Service!

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je wel Melanie! Wij vinden het erg fijn om te horen dat je tevreden bent.