Wat vond je van de smaak van de TimFit SX-5 ?
Vond je TimFit-SX5 eenvoudig te volgen ?
Ben je tevreden over het Afslankresultaat van TimFit-SX5 ?
8.2/10
Is je TimFit.com bestelling snel geleverd door PostNL ?
9.8/10

TimFit.com

Twee dagen begonnen met TimFit, 2 slapeloze nachten gehad. Wat blijkt? Er zit cafeïne in die cappuccino shakes. Dit heb ik aangegeven bij de medewerker, zo een zogenaamde coach. Die geeft niet... Twee dagen begonnen met TimFit, 2 slapeloze nachten gehad. Wat blijkt? Er zit cafeïne in die cappuccino shakes. Dit heb ik aangegeven bij de medewerker, zo een zogenaamde coach. Die geeft niet thuis. Ik heb op de besloten FB groep TimFit ervaringen gevraagd of iemand deze shakes van mij gratis wil ophalen. Word ik ineens geblokkeerd door dit bedrijf. Enkel en alleen omdat ik een eerlijke ervaring opschrijf. Ik vind het raar wanneer bedrijven enkel en alleen de positieve ervaringen laten staan en de minder positieve verwijderen. Wat mij betreft een niet te vertrouwen bedrijf wat zeker niet staat voor wat het zegt te staan.

Mijn advies is dan ook om niet in zee te gaan met dit bedrijf. Een eerlijk bedrijf staat achter zijn/haar product en gaat het gesprek aan als het nodig is.

Je herkent een professioneel bedrijf aan de wijze waarop het zich presenteert als er klachten zijn. En in de doofpot willen stoppen is mi niet OK!!!

Pure oplichterij!!!

Beste Maya Gracemaya Petronilia-Kalpoe,
Beste Maya Gracemaya Petronilia-Kalpoe,
Jammer om te lezen dat er iets mis is gegaan. In TimFit cappuccino zit geen pure cafeïne, wel groene thee wat een minimale hoeveelheid cafeïne bevat. Als je de shake volgens de voorschriften in de ochtend of middag neemt heeft dit echter geen effect op je nachtrust.
TimFit Friends is bedoeld om elkaar te motiveren, het aanbieden van producten is tegen de huisregels. Je gaat hiermee akkoord als zodra je lid wordt van de facebook groep.
Ik zie dat er contact met je is geweest en zelfs is aangeboden om het aankoopbedrag terug te storten.
Nogmaals dank voor je review!

Johan

Zeer tevreden, streefgewicht bereikt. Uitstekende (gratia) begeleiding van marjan. Producten zijn super (vergelijk de ingrediënten maar eens met andere shakes) absoluut aan te raden!

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je wel voor je mooie review Johan!

Rianne

Niet verwacht maar ik heb mijn doel bereikt dankzij TimFit. Afvallen ging sneller dan verwacht, nu inmiddels alweer meer dan 7 maanden op mijn streefgewicht. Wel iedere dag een Shake (ochtend of... Niet verwacht maar ik heb mijn doel bereikt dankzij TimFit. Afvallen ging sneller dan verwacht, nu inmiddels alweer meer dan 7 maanden op mijn streefgewicht. Wel iedere dag een Shake (ochtend of middag) verder normaal eetparroon. Erg tevreden met TimFit, de klantenservice, producten, verzending door PostNL, recepten etc. Niet vergelijkbaar met andere merken, niet qua ingrediënten, ook niet ja service. Aanrader

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je wel voor je review en super om te lezen dat je van A-Z tevreden bent over TimFit.

Fre

Alle diëten in mijn leven wel uitgeprobeerd. Tot de geboorte van mijn eerste kind nu 30 jaar geleden was ik slank. Daarna is mijn gewicht nooit meer in balans gekomen. Een eindeloze vicieuze cirkel... Alle diëten in mijn leven wel uitgeprobeerd. Tot de geboorte van mijn eerste kind nu 30 jaar geleden was ik slank. Daarna is mijn gewicht nooit meer in balans gekomen. Een eindeloze vicieuze cirkel van afvallen en weer aankomen begon.
Half april 2023 gestart. Ik had een BMI van bijna 30 èn in de loop der jaren heb ik ernstige gezondheidsproblemen ontwikkeld. Tot mijn ellende lukte afvallen helemaal niet meer, wat ik ook probeerde. In 2020 heb ik het laatste goed bekendstaande afvalprogramma gevolgd maar ben toen slechts weinig afgevallen in 8 maanden tijd: ploeteren, hongerlijden en veel geld betalen. Ik zou er nooit meer aan beginnen….. Maar wat dan? We willen allemaal gezond zijn, dat in de eerste plaats.
Maar nu met behulp van Timfit…. warempel…. Ik verlies in fijn tempo gewicht. Ik voel me fit en helder, goed slapen. Geen honger of trek in ongezond eten/zoetigheid. En simpeler kan het niet, dus perfect te combineren met een druk leven en/of gezin.
Professionele en vriendelijke ondersteuning van de coaches! Binnen een dag antwoord op vragen. Ik begin erin te geloven dat het met Timfit gaat lukken! Aan te raden dus.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je wel voor je mooie review en fijn om te lezen dat TimFit.com je heeft geholpen!

R

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je wel voor je review!

Heidi

Het is goed bevallen de smaken zijn goed.
En ben goed afgevallen

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Hallo Heidi, Dank je wel voor het delen van je ervaring met TimFit! Wij zijn blij om te horen dat je goed bent afgevallen en je de smaken erg goed vind. Wist je dat je TimFit ook kan gebruiken om 1... Hallo Heidi, Dank je wel voor het delen van je ervaring met TimFit! Wij zijn blij om te horen dat je goed bent afgevallen en je de smaken erg goed vind. Wist je dat je TimFit ook kan gebruiken om 1 maaltijd te blijven vervangen om goed op gewicht te blijven. Je bent dan verzekerd dat je alle dagelijkse aanbevolen vitamines, mineralen, vezels en eiwitten binnen krijgt.

Urzala

Nu 7.7

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Hallo Urzala, Dank je wel voor je review en goed om te horen dat je al zoveel gewicht kwijt bent geraakt! Ik zie dat je het lastiger vind om vol te houden. Stuur gerust een bericht naar onze... Hallo Urzala, Dank je wel voor je review en goed om te horen dat je al zoveel gewicht kwijt bent geraakt! Ik zie dat je het lastiger vind om vol te houden. Stuur gerust een bericht naar onze voedingscoaches om te kijken wat er gedaan kan worden zodat het voor jou makkelijker wordt. Als je veel beweegt of intensief sport kan het zijn dat je net iets meer nodig en met een kleine aanpassing het veel gemakkelijker zal vinden. Onze coaches hebben hierin jarenlang ervaring en ze helpen je graag!

Timfit

Geweldig in 7 week 13 kg eraf .

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Hallo Rita, Dank je wel voor je mooie review! Wat goed om te horen dat je al zo'n top resultaat hebt kunnen bereiken in zo'n korte tijd! Blijf zo doorgaan je doet het super goed! Mocht je nog... Hallo Rita, Dank je wel voor je mooie review! Wat goed om te horen dat je al zo'n top resultaat hebt kunnen bereiken in zo'n korte tijd! Blijf zo doorgaan je doet het super goed! Mocht je nog aanvullende vragen hebben of tips nodig hebben stuur dan gerust een bericht naar je TimFit Afslankcoach ze helpt je graag!

P.Machiela

Er ligt een moeilijke tijd achter me, gelukkig sta ik er nu weer beter voor maar ik was ook nog eens behoorlijk aangekomen. Het was (en is) hoog tijd om hier tegen in actie te komen !! Ik had TimFit... Er ligt een moeilijke tijd achter me, gelukkig sta ik er nu weer beter voor maar ik was ook nog eens behoorlijk aangekomen. Het was (en is) hoog tijd om hier tegen in actie te komen !! Ik had TimFit al een aantal keren voorbij zien komen en ooit eerder ook al eens een tijdje de shakes gebruikt, met goed resultaat. Deze keer heb ik gekozen voor een compleet afslankpakket met supplementen en de hulp van een coach. Ik had me al zo vaak voorgenomen om te starten met lijnen maar de knop wilde maar niet om . Nu met TimFit merk ik dat ik het fijn vind dat ik 's ochtends en 's middags een shake neem want dit is lekker duidelijk, geen neiging om meer op te scheppen, op deze manier. Ik heb verschillende smaken en wissel daarmee af. 's ochtends neem ik vaak de cappuccino ( maak ik aan met koud water en nog een scheut kokend water) hier neem ik echt m'n momentje voor. Als lunch varieer ik of met water of met skyr 0% vet. Je mag in de 1e fase als tussendoortje een groene appel of sinasappel en kopje vetvrije bouillon en komkommer. en 2x in de week 1 ei. Ik drink veel water , gemberthee, beperk de koffie tot 2 kopjes per dag. De appel doe ik ook wel in stukjes met wat kaneel en dan even in de magnetron, heerlijk !
Ik vind het prima vol te houden , ben eigenlijk verbaasd over hoe goed het me afgaat en daar ben ik erg blij mee !! Dat je via mail bij je coach terecht kunt voor vragen is prettig en ook de vele tips die je regelmatig krijgt zijn fijn. Ik ben ook lid van de facebook groep: TimFit Friends Afslank Ervaringen en recepten, leuk om met "lotgenoten" ervaringen uit te wisselen en elkaar op te peppen als t even wat minder gaat. De recepten die je krijgt voor je diner zijn handig om je op weg te helpen maar met wat creativiteit bedenk ik zelf ook varianten en wissel de recepten ook uit met anderen.
Al met al ben ik super positief over deze manier van afvallen en ik kan het dus ook een ieder aanraden. Ik ben nog niet waar ik wil zijn dus ik zet nog even door.... Ga ervoor !! Als ik 't kan , kan jij 't ook!

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Hallo, Wat leuk om je positieve verhaal te lezen over TimFit! Wij vinden het erg fijn om te horen dat je tevreden bent en het een makkelijke manier vind om routine te houden en gemotiveerd te... Hallo, Wat leuk om je positieve verhaal te lezen over TimFit! Wij vinden het erg fijn om te horen dat je tevreden bent en het een makkelijke manier vind om routine te houden en gemotiveerd te blijven. Wij hopen dat je snel je doel mag bereiken! Mocht je vragen of nog meer tips nodig hebben stuur dan gerust je afslankcoach een bericht. Ze helpt je graag!

Heidi

Goede manier om af te vallen met .
En de shake's smaken ook nog goed!

Hallo Heidi,
Hallo Heidi,
Dank je wel voor het delen van je ervaring. Wat fijn om te horen dat je onze shakes lekker vind smaken en een goede manier om gewicht te verliezen vind. Wij hopen dat jij je doel snel mag bereiken! Heel veel succes!