Wat vond je van de smaak van de TimFit SX-5 ?
Vond je TimFit-SX5 eenvoudig te volgen ?
Ben je tevreden over het Afslankresultaat van TimFit-SX5 ?
8.2/10
Is je TimFit.com bestelling snel geleverd door PostNL ?
9.8/10

Hariette

Sneller mijn streefgewicht bereikt dan verwacht.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je voor de prettige coaching, we zijn een goed team!

Urzala De graaff

Ik vind de begeleiding erbij top . En ik ben begonnen met de druppels van calorietje en toen de shakes als lunch

Nathan Berghmans

Ik ben gek op de bananen shakes!
Ik ben gek op de bananen shakes!
Het is een hard dieet, maar je kiest ervoor. Bij mij is het moeizaam door allerlei factoren, maar als ik het team stuur dan krijg ik meteen tips om het beter te kunnen aanpakken. Ze staan meteen voor je klaar en dat is fijn. Ik ben 6kilogram verloren tot nu toe. Ik hoop dat dit nog meer gaat worden.

Lisa

Super service

Dank je wel Lisa, succes met TimFit.com

U B

Mijn ervaring met Timfit com is dat de bestelling snel wordt geleverd vandaag besteld morgen al in huis.
De Shake zijn erg lekker mijn favoriet is cappuccino en aardbeien.
De maaltijd...
De Shake zijn erg lekker mijn favoriet is cappuccino en aardbeien.
De maaltijd repen zijn ook erg lekker mijn favoriet is de pure chocolade en het vult heel goed tot de volgende eet moment.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je wel voor je mooie review en fijn om te lezen dat ook de repen goed in de smaak vallen!

Esther

Afvallen was eenvoudig

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Wat een mooie review, dank je wel Esther!

Lenie gelauf

Ik heb goede ervaring met timfit met het afslank progama

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Super dat ook jij een goede ervaring hebt met het TimFit afslankprogramma

Danny de jong

Afvallen zonder honger gevoel.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je wel voor je mooie review Danny, goed te lezen dat TimFit.com je heeft geholpen.

Cindy

Ben positief verrast! De Shakespeare smaken goed. Ik kan het de ochtenden goed volhouden. De middagen vind ik wat moeilijker. In nog geen 3 weken 4 kilo kwijt. Dus wij gaan nog even door

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je wel voor je mooie review Cindy! Ik zie dat autocorrect " Shakespeare smaken" van cappuccino heeft gemaakt.

TimFit.com

Twee dagen begonnen met TimFit, 2 slapeloze nachten gehad. Wat blijkt? Er zit cafeïne in die cappuccino shakes. Dit heb ik aangegeven bij de medewerker, zo een zogenaamde coach. Die geeft niet... Twee dagen begonnen met TimFit, 2 slapeloze nachten gehad. Wat blijkt? Er zit cafeïne in die cappuccino shakes. Dit heb ik aangegeven bij de medewerker, zo een zogenaamde coach. Die geeft niet thuis. Ik heb op de besloten FB groep TimFit ervaringen gevraagd of iemand deze shakes van mij gratis wil ophalen. Word ik ineens geblokkeerd door dit bedrijf. Enkel en alleen omdat ik een eerlijke ervaring opschrijf. Ik vind het raar wanneer bedrijven enkel en alleen de positieve ervaringen laten staan en de minder positieve verwijderen. Wat mij betreft een niet te vertrouwen bedrijf wat zeker niet staat voor wat het zegt te staan.

Mijn advies is dan ook om niet in zee te gaan met dit bedrijf. Een eerlijk bedrijf staat achter zijn/haar product en gaat het gesprek aan als het nodig is.

Je herkent een professioneel bedrijf aan de wijze waarop het zich presenteert als er klachten zijn. En in de doofpot willen stoppen is mi niet OK!!!

Pure oplichterij!!!

Beste Maya Gracemaya Petronilia-Kalpoe,
Beste Maya Gracemaya Petronilia-Kalpoe,
Jammer om te lezen dat er iets mis is gegaan. In TimFit cappuccino zit geen pure cafeïne, wel groene thee wat een minimale hoeveelheid cafeïne bevat. Als je de shake volgens de voorschriften in de ochtend of middag neemt heeft dit echter geen effect op je nachtrust.
TimFit Friends is bedoeld om elkaar te motiveren, het aanbieden van producten is tegen de huisregels. Je gaat hiermee akkoord als zodra je lid wordt van de facebook groep.
Ik zie dat er contact met je is geweest en zelfs is aangeboden om het aankoopbedrag terug te storten.
Nogmaals dank voor je review!